2019-09-12

Elfina și comoara. Salvăm păpuși

Am botezat-o Elfina pe micuța păpușă blondă, cu ochi albaștri, în costum asemănător cu cel purtat de “Clopoțica”.  Are numai 14 cm înălțime și am cumpărat-o în săptămâna în care a demarat, pe site-ul Provocări verzi, jocul Salvăm păpuși. Nu prea e mobilă: coatele și genunchii nu au “articulații”.
Mi-a plăcut să-i fac hăinuțe, mi-a plăcut să aranjez o scenă, doar că nu am avut timp să confecționez o ladă pentru comoară – și alte elemente de decor – așa că am utilizat ce am avut prin casă (mai puțin “comoara”, care-i formată din fel și fel de briz-brizuri abandonate la un moment dat dar păstrate pentru situații de genul “în caz că-mi trebuie la ceva” – și mi-au trebuit după nici nu știu câți ani!)  
Tiparul pentru aripile zȃnei e făcut după aripile păpușii originale (originală în sensul “așa a fost cumpărată”). Pentru “frunzele”din care e făcută fusta am făcut tipar; la fel și pentru bustieră.
Păpușa salvată arată așa:
Fotografia trimisă pentru Galeria de creații (1) este publicată de Rux pe site-ul Provocări verzi.

16 comentarii:

  1. BEAUTIFUL !!!!
    Sa nu te mai aud ca spui ca nu ai talent ca nu poti ca nu ... Esti foarte îndemanatica si creativa! Imi place foarte mult papusa ta!

    Sa ai o seara perfecta! Pupici, cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ella draga! <3
      M-am inspirat serios din costumatia Clopoticai. :)

      Multumesc, la fel! Seara perfecta sa ai si tu! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Da a ieșit de 1000 de ori mai frumoasa ca originalul
    E deosebita, felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie-mi place mai mult decat imbracata in plastic. :)
      Multumesc!

      Ștergere
  3. Diana și tu ești talentata și răbdătoare. Pantofiorii au o perluta și sunt foarte frumoși. Nu mai zic de fustita_frunze, mai că aș vrea și eu, una. Cum i-ai prins parul, Ce imaginație!
    Felicitări. A ieșit o zână "Clopoțica" nițel mai drăguță. O seara buna!! 😀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru compliment, Ina!
      Parul asa era - rasucit si innodat, prins cu elastic din guma (eu doar i-am orientat "bretonul" spre stanga, dar am uitat sa-l aranjez pentru poza. :)
      Multumesc! Weekend frumos!

      Ștergere
  4. A ieșit foarte frumos totul și i se potrivește de minune numele! Îmi plac culorile vesele folosite.

    Abia aștept să văd următoarele creații!
    Spor și weekend frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac elfii :) si i-am spus Elfina.
      Am incercat sa ma apropii cat mai mult de "modelul Tinker Bell", care e o zana mai mereu vesela si care nu se lasa infranta indiferent ce-ar fi. :)

      Multumesc, Izabela. Weekend frumos iti doresc sa ai si tu! Si spor in ceea ce iti propui sa faci (spor chiar si la cititul in hamac) :)

      Ștergere
  5. Parcă e alta, ai schimbat-o cu totul şi chiar ai salvat-o. Frumos tare! Da, sunt de acord cu Ella! Să nu mai zici că tu nu... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era toata numai plastic. :)
      Multumesc pentru compliment, Potecuta. :)
      Nu mai zic. Zic ca telefonul nu... ;)

      Ștergere
  6. Să sti că îmi place mai mult varianta creată de tine a tinutei, apoi fluturele cu fosforescentul ala orbitor nu-l pot privi decât cu ochelarii de sudor ha, ha, ha..

    Ps. Mi-a plăcut mult ce nume iai dat, Elfina :)
    Păi dacă voi nu știți să dați nume frumoase la copii, locuri și lucruri, atunci cine ??

    Ps. 2 Astăzi mă ocup de fluture și steluță, iar mâine sper să o pun pe masă, pe masa fotografică :)))

    Weekend Superb !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha! Hazlie referirea la ochelarii de sudura! :))
      Si mie imi place cum a iesit costumatia.

      M-am gandit la elf, dar prea nu se potrivea.
      Esti un dragut! Multumesc, in numele tuturor (cred ca nu gresesc scriind si in numele lor) :)

      Eu am trimis poza deja, cu toate ca nu am reusit sa redau in foto stralucirea stelei. :(
      Ne vedem la Galerie! :) Spor la lucru!

      Multumesc! Weekend super iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  7. Imi place tare mult transformarea Elfinei!! <3
    Eu care sunt paralela cu tot ce tine de croitorie sunt fascinata de tot ce tine de tipare (de la crearea lor, la punerea in practica si, desigur, la produsul finit). Eram foarte curioasa sa vad cum ai creat tinuta. Ma bucur mult ca ne-ai povestit :D. Hihi.
    Cat despre decor a iesit foarte bine :). <3 Mie mi-a placut cum ai combinat piesele de puzzle :).
    [ in plus vor fi si ocazii de creat decoruri.. hahahaha ]
    Pupici cu mult drag!!
    Si spor :D!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca stii, dar tot scriu: fara Salvam papusi nu m-as fi incumetat! Sa nu mai zici nimanui ca, la varsta mea, am cumparat o papusica numai pentru a ma juca eu cu ea. :))

      Tipare?! Acestea mici sunt facute... la ochiometru.:) Mi-am croit si cusut multe haine de-a lungul timpului, dar cu tiparul nu ma descurc. O prietena buna a facut pentru mine tipare (unele materiale le-a taiat ea si eu doar le-am cusut) dar niciodata!!! nu a iesit asa cum ar fi trebuit, conform tiparului. Nu inteleg de ce mi se intampla asa.

      Ups! Decoruri? Sunt curioasa ce ne pregatiesti. :)
      Multumesc.
      Pupici cu drag-drag! <3
      Spor sa ai si tu! :)

      Ștergere
  8. Felicitări pentru realizare și felicitări pentru surpriza pe care mi-ai făcut-o!
    Ce îndemânatică ești! Surpriza este însă sufletul de copil pe care ni l-ai dezvăluit. ☺

    Zile senine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Zina draga! <3
      Zile senine iti doresc sa ai si tu! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.