2019-09-27

Provocarea muzicală de vineri

Cantecul este interpretat de YUNGBLUD (Dominic Richard Harrison) si face parte din coloana sonora a filmului “Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw” (2019)  pe care l-am vazut zilele trecute - pe DVD, pentru ca online mi-e imposibil, deocamdata, sa mai vad si un video pe YT.
Time in a bottle – YUNGBLUD (vizualizare pe YT)
Pentru ca imi plac filmele cu actori precum Vin Diesel, Dwayne Johnson, Jason Statham (si Idris Elba), din seria de filme “The Fast & The Furious” (sunt 9) am sarit doar doua, pentru ca nu a jucat nici un actor dintre cei amintiti.
La Provocarea muzicala poate participa oricine inscrie o postare pe blog la Carmen, Intre vis si realitate. Friendship Friday!
Am postat numai link spre melodie pentru ca - din motive tehnice - nu pot incarca videoclipul; in plus, am observat ca in ultimul timp sunt videoclipuri pentru care autorii lor au ales ca ceea ce au publicat sa poata fi vizualizat numai de pe YT, deci tot acolo s-ar ajunge.
Nu stiu care este calitatea inregistrarii pentru ca la mine s-a derulat cu intreruperi. Din pacate, nu am gasit si un video cu secvente din filmul de actiune (si comedie).

10 comentarii:

  1. imi place foarte mult aceasta melodie. Vocea este atat de placuta, catifelata si totusi extrem de masculina. Instrumentele insotesc vocea, o completeaza superb. Da, minunata alegerea ta de azi, Diana draga.
    Cat despre preluarea videoclipului pe blog... nu pot sa zic decat ca ma minunez citind ceea ce ai scris... Nu am gadit niciun videoclip pe YouTube care sa nu poata fi preluat. Chiar din potriva, YouTube pune la dispozitie o multime de coduri, spre a usura transmiterea videoclipului prin alte surse, pe alte platforme. Hm... Poate ca trebuie sa ne "intalnim" privat, poate pe Messenger si sa iti arat cum si la ce ma refer.

    te pup si va diresc un weekend minunat. Ganduri bune si imbratisari de la trio pentru trio 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost foaaaarte frumos surprinsa cand am aflat ca baiatul care canta e nascut in 1997 (si-i doresc sa nu se piarda pe drum) :)

      Multumesc pentru ca te gandesti sa ma ajuti, Carmen draga! <3 M-am exprimat incomplet in postare, pentru ca am tot zis in stanga si in dreapta ca am probleme cu computerul cel nou-nout! Pot prelua videoclipul pe blog, dar incarcarea dureaza foarte mult (am asteptat intr-o zi aproape o ora si nu aparuse pe blog!) In plus, nici nu pot asculta/vedea cum trebuie (un videoclip de cateva minute - aflat pe YT sau oriunde in alta parte - il ascult/vad daca am rabdare cel putin o jumatate de ora, pentru ca se deruleaza cu intreruperi.
      Si am avut parte pe un blog, o singura data, e drept, de un mesaj care suna ceva de genul: "autorul a ales ca videoclipul sa fie vazut numai de pe YT" = trebuia sa apas butonul care ma trimite pe YT... Nu mai stiu unde e "bazaconia" aceea, sa fi scris aici linkul.

      Multumim! Weekend frumos iti doresc sa aveti si voi. Te imbratisez cu drag! Pupici si ganduri bune de la trio pentru trio! <3

      Ștergere
  2. E posibil totusi sa fie de la chrome... try mozilla firefix (desi face si ea figuri si daca nu o actualizez la timp se blocheaza, imi merge mult mai usor decat chrome cu care nu m-am inteles ever.
    Piesa e interesanta ( mi-a adus aminte de "Wild Roses" a lui Nick Cave si Kylie Minogue pe la inceput). Nu o prea o asociez cu Fast and the Furios - adica inceputul, dar apoi intra in alt registru :)))

    Pupici cu mult drag <3!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am gandit ca o fi de la Ch - l-am dezinstalat si l-am instalat din nou (a fost o recomandare), dar n-a tinut. Am incercat cu IE, in schimb, si a functionat bine pentru programul de editat foto, dar pentru bloguri a fost cumplit! O sa "probez" si YT (nu mi-a dat prin minte atunci) si apoi... o sa instalez Mozzi :) desi, daca-mi amintesc bine, pe acesta nu puteam vedea filme.
      Da, cand trece de "introducere" se "muleaza" perfect. :)) In film sunt multe scene care incep molcom si apoi... o iau razna! :)
      Pupici cu drag-drag! <3

      Ștergere
  3. Nici-un film cu "repezitii astia furiosi" nu ma încantat, dar melodia asta ... e superba! Merci ca mi-ai deschis ochii! :)
    Duminica placuta! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi place genul: actiune furtunoasa si destul de putine scene plictisitoare, si pentru ca nu sunt niste filme care sa-mi puna mintea la contributie sunt numai bune pentru a ma detasa de cotidian. :) Sigur, e si multa reclama - mai mult sau mai putin directa - la masini, arme, haine etc., ba chiar si la... curse ilegale de masini.
      Multumesc! Duminica minunata iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3

      Ștergere
  4. frumoasa melodie, asa de sfarsit de saptamana, trebuie sa-mi fac o lista noua in telefon neaparat!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.