2019-09-27

O glumă, două, trei…


-Iartă-mă, părinte; am păcătuit! Aseară am accidentat  un politician.
-Fiica mea, sunt aici pentru a asculta despre păcate nu despre munca in folosul comunității.

Optimistul este persoana care crede că făcȃnd un pas ȋnapoi după ce a făcut unul ȋnainte nu-i un dezastru ci mai mult e cha-cha.

Vă vine să credeți că vecinul mi-a bătut la ușă la ora 2:30 dimineața?! Noroc că nu dormeam! Cȃntam la cimpoi.

Doi funcționari publici discută:
- Ce părere ai, să cumpărăm la birou un acvariu cu pești?
- Nu! Ar fi prea multă agitație in biroul nostru!
 Am obosit! Voi aveți obosit?

26 de comentarii:

  1. Pot sa ma bag în cufar cu ursuletul Acela?! Tare seaman cu unul din ursii mei! :)
    Ce noroc ca eu nu am ... oboist! Hahahaha...

    Pupici fata frumoasa! Weekend placut! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca da! ) Si eu am un urs care semana cu acesta. :))
      Fericit-o! <3 Nici sa n-ai!
      Multumesc, Ella draga! Weekend frumos iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Mi-a plăcut ultima cu acvariul și imagine cu ursuletul care mi-a dat așa o poftă de somn :))

    Weekend Frumos îți Doresc !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Somn usor! :))
      Multumesc. Weekend frumos iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  3. Mulţumesc, Diana, m-am amuzat! Sunt bine alese toate!
    Să ai o zi bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag!
      Pot doar sa ma bucur ca ti-au placut!
      Multumesc. Weekend minunat iti doresc, Potecuta!

      Ștergere
  4. Mi-a placut mult cel cu cha_cha! Ne-ai facut sa zambim larg. :) Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ina!
      Weekend minunat iti doresc sa ai si tu! <3

      Ștergere
  5. Un ţăran vine la poliţie:
    – Bună ziua, vreau să anunţ că mi-a murit măgarul.
    – Şi de ce ai venit la noi?
    – M-am gândit că e cazul să anunţ rudele lui cele mai apropiate. :)))

    Un weekend însorit și plin de zâmbete!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) si :(((
      Tare bancul! Unora chiar li se potriveste. :)

      Multumesc, Izabela! Un weekend super iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  6. 😂🤣😂🤣😜
    si uite asa, ne-ai luminat fetele si ne-ai oferit o doza de buna-dispozitie 🤗 multumim!
    Un start bun in weekend Diana draga. Pupici si imbratisari de la trio pentru trio 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! <3
      Weekend minunat va dorim sa aveti si voi, Carmen draga! Imbratisarile si pupicii sunt nelipsite si sunt cu drag! <3

      Ștergere
  7. Am ras copios! Nu ma puteam opri! Multumesc mult, draga Diana!
    Sunt geniale!
    Un weekend fain sa fie la tine! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag!
      Draga mea Suzana, esti aici si... nu esti aici. :) Unde esti?!
      Multumesc, la fel! Pupici! <3

      Ștergere
    2. Nu stiu de ce ai senzatia asta. Chiar prea vioaie inca nu sunt, pentru ca nu am terminat toate cele ce trebuie, dar nici prea curand nu se vor rezolva, asa ca mi-am propus sa le impletesc. Si am atatea pe agenda, ca imi trebuie o solutie miraculoasa. Poate de aceea am inceput cu... ordinea! :)
      ... Inca nu stiu ce parfum sa aleg si acum si o alta nedumerire...
      Pupici si nu mai pune intrebari care nu-ti folosesc tie! :D
      Multumesc oricum, esti o scumpa! Pupici si sa continui un weekend frumos! <3

      Ștergere
    3. Puf! :) Ma refeream la faptul ca vii pe la mine - ceea ce ma bucura! - si eu nu vin la tine sa citesc si sa vad fel si fel de minuni (pentru ca nu ai publicat - nu e repros! sa nu intelegi gresit, si nici curiozitate! nu stiu cum sa scriu...). A fost doar ceva in spirit de gluma! :) E suficient sa stiu ca esti sanatoasa - la fel si cei dragi tie.

      Hm! De unde stii care intrebari imi folosesc? Poate ca e linistitor sa stiu ca cei la care tin sunt in regula. Nu?! :)
      Multumesc, Suzana draga! La fel! Spor in cele ce le ai de facut! Pupici! <3

      Ștergere
    4. Vad ce inseamna sa raspund la ideile tale cu gandurile care ma preocupa pe mine! :D Acum inca iti mai multumesc pentru ganduri. Si ai dreptate: este linistitor sa stim ca toti cei la care tinem sunt bine si sanatosi, ceea ce sper sa fie si la tine si la mine si la toata lumea. Si da, ai dreptate, nu stiu. Poate doar cele care te abat de la directia ta, ma gandesc.
      Pupicei si spor si tie la tot. Acum incerc sa 'vorbesc' cu Toamna'! :D

      Ștergere
    5. :)
      Si eu iti multumesc! Sa fie bine, da, da!
      Eu nu am reusit sa am un dialog cu toamna. :) Am incercat, dar nu mi-a raspuns.
      Duminica frumoasa in continuare, Suzana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  8. Hahahahahahahaha :))))
    vai - multumesc mult. Chiar aveam nevoie de un "boost" de ceva amuzant :)))))
    Da si eu avem obosit :)))
    Pupici cu drag :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, Rux!
      Hai sa scapam de obosit! :) Usor de zis! :)
      Pupici cu drag! <3 Duminica frumoasa in continuare iti doresc!

      Ștergere
  9. E o postare relaxanta in actualitatea plina de vesti socante.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Candva, in timp ce beam cafeaua de dimineata, citeam bancuri - sa fiu "pregatita" pentru o eventuala zi in care mai multi oameni s-au trezit cu fatza la cearceaf. :)
      Cu drag!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.