2019-11-06

O toamnă ca o primăvară. Miercurea fără cuvinte


Fotografii pentru jocul Miercurea fără cuvinte, inițiat și găzduit de Carmen, și pe care Călin Hera l-a susținut doi ani. Sursa foto: Brasov, orasul sufletului meu.
Happy WW!

24 de comentarii:

  1. Impresionantă a doua fotografie! Woow, câţi ani o avea?
    Zi bună, Diana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca "Arborele Vietii" pare ca se inalta spre cer. :) Multi-multi, cred. :)
      Multumesc, Potecuta draga! Zi buna iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  2. cuuum?! au inflorit din nou castanii?! tare ciudat... sper sa nu fie semn rau 😁 Fotografiile sunt superbe 😍
    Pupici si imbratisari de la trio pentru trio 😘😘🐾
    happy WW ✌️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In septembrie. As zice ca e semna rau, pentru ca, am inteles, mugurii sunt "pacaliti" de vreme si ei cred ca e timpul pentru flori si fructe, iar in anul care vine vor fi doar frunze, dar nu si fructe in arborii roditori.
      Multumim, Carmen draga! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3
      Happy WW! :) ✌️ (am copiat emoticonul final din mesajul tau - sunt curioasa daca apare aici). :)

      Ștergere
  3. Stiam eu ca luna noiembrie este mai deosebita … hahahaha!
    Si natura tine cu mine!
    Sa ai o zi minunata, Diana draga!

    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E deosebita, cum nu?!
      Cand natura te iubeste toata lumea e a ta! <3
      Multumesc, Ella draga! Minunata sa fie si ziua ta! Pupicios! <3 :)

      Ștergere
  4. Imi e f rau, ma simt ciudat. O vreme buna de iesit la plimbare:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-as zice ca e de plimbare, tocmai pentru ca e ciudata vremea. :) Pe la ora 12 m-a izbit o rafala de vant calda - prea calda pentru noiembrie, si mai apoi m-a zburatacit o aripa de vant rece. Vorba batranilor: "vremea asta aduce boala sau cutremur". :( Nu e de mirare ca se acutizeaza unele afectiuni. :(

      Ștergere
  5. Uau! Castan inflorit si cu castane. Va fi toamna lunga, zicese. Si bradul arata bine, ce perspectiva... :) Faine! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va fi lunga toamna, dar vremea pacaleste mugurii. :) Va intra pe teritoriul iernii, doamna toamna.
      Multumesc! Seara frumoasa!

      Ștergere
  6. Cred că sunt castani, dar interesant că au inflorit așa târziu..
    Sunt arbori frumoși, să sperăm că vor mai fi mulți ani de acum înainte, că la mine în oraș au cam făcut prăpăd de dragul dalelor..

    O Seară Liniștită !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La inceput de septembrie a fost cald, si vremea i-a pacalit si pe castani; e prea cald si acum.
      Si la noi au taiat o multime, sa largeasca sosele...
      Multumesc. Seara linistita sa ai si tu!

      Ștergere
  7. Am vazut alti pomi infloriti toamna,dar nu castani.Sunt pacaliti de vreme.Copacul tau,parca este din poveste.O seara buna Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, sunt si alti arbori cu floricele.
      Pinii au ceva interesant in increngaturile lor - au fel si fel de forme, sa zic asa.
      Multumesc, Flori! Zile senine iti doresc!

      Ștergere
  8. Cu adevarat parca incepe primavara. E foarte cald, dar incerc sa nu ma gandesc la prea rau. Cel mult ca va veni zapada intr-un mod (ne)asteptat! :)
    Imi place cum este fotografiat copacul. De multe ori imi place sa fac fotografii in felul acesta. Sa vad cerul printre frunze! :)
    Happy WW, draga Diana! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca e prea cald pentru aceasta perioada. Si inselatoare foarte vremea, nu doar pentru sanatatea oamenilor: unii sunt in tricouri, si cand se lasa rece - parca de la o clipa la alta, se mira cum de-au racit.
      Si mie imi place cum e fotografiat copacul. Se vad bucatele de cer. :) Un desen pe fond albastru.
      Multumesc, Suzana draga! Happy WW!
      Pupici! <3

      Ștergere
  9. E o toamnă derutantă...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aproape naucitoare! Nu zic ca nu-i faina, dar nu stiu cat de bine-i. :)
      Multumesc. Happy WW!

      Ștergere
  10. La noi e deja iarna, așteptam zăpada weekendul asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oaaaa! :) Sper sa avem si aici iarna - nu chiar de-acum, dar sa fie! :)

      Ștergere
  11. Să lăsăm prognozele și să ne bucurăm de zilele calde și copacii înfloriți! Ce-o fi, om mai vedea. Ia să nu ne mai speriem așa, că tot degeaba. ☺

    Si frumoasă, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De speriat, nu ma sperii! :) Stiu ca m-as speria degeaba. Magandesc, insa, si la vietatile necuvantatoare, pe care vremea le cam zapaceste. In plus, sunt "setata" pe patru anotimpuri si mi-ar placea sa le "am" pe toate. ☺
      Multumesc, Zina draga! Zi frumoasa iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  12. O toamnă originală cum nu îmi amintesc să fi trăit vreodată, ieri cred că a fost ultima zi atât de caldă, 23 grade...Mă bucură ideea că se scurtează numărul zilelor reci de iarnă😍...castani înfloriți am observat și eu...
    Seară minunată și vreme (vremuri) cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Excelent zis: toamna originala. :) Nici eu nu-mi amintesc o luna noiembrie atat de calda. Nu zic ca nu-mi place, dar nu vreau ca toamana sa intre pe teritoriul iernii si iarna pe teritoriul primaverii si tot asa. :)
      Multumesc, la fel! Numai de bine!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.