2019-11-01

Scris in stele. Provocare muzicală

Rapperul britanic Patrick Chukwuemeka Okogwu (de origine nigeriană), cunoscut ca Tinie Tempah, s-a născut la Londra in data de 7.11.1988. In anul 2007 a fondat casa de discuri “Disturbing London” și in anul 2010 și-a lansat primul album, “Disc-Overy”, debutȃnd pe primul loc în clasamentul albumelor din Marea Britanie.
Tinie Tempah - Written In The Stars ft. Eric Turner
La Provocarea muzicală poate participa oricine inscrie o postare pe blog la Carmen, Ȋntre vis si realitate
Friendship Friday!
Eric Turner s-a născut in Boston, Massachusetts, S.U.A., la data de 1.11.1977 (trăiește in Suedia); e cȃntăreț și compozitor; a colaborat cu mai mulți artiști. Interpretează și singur cȃntecul “Written In The Stars” (pe el l-am ascultat mai ȋntȃi, apoi am dat și de Tinie Tempah).
Eric Turner - Written In The Stars 2.0
In acest moment creierului meu i se potrivește mai bine prima variantă prezentată, pentru că ritmul e mai alert.
*
Refrenul și cȃteva versuri:
Oh written in the stars
A million miles away
A message to the mane
Oh
Seasons come and go
But I will never change
And I'm on my way
[…]
People work hard just to get all their salary taxed
[…]
Yeah, I needed a change
When we ate we never took because we needed a change
I needed a break
[…]
They say the money is the root to the evilest ways
But have you ever been so hungry that it keeps you awake?
[…]
Everyone's a kid that no-one cares about
You just have to keep screaming 'til they hear you out.

12 comentarii:

  1. nu cunosteam acesta piesa si nici de acest solist nu am auzit - asa ca ma bucur ca iata, mi-am imbogatit lista cu melodii frumoase. Chiar ritmata si placuta, nu este un rapp-clasic, un cântec ghetto, cu "baieti rai" :-)
    Te pup. Un start bun in noiembrie <3 Imbratisari si gânduri bune, de la trio pentru trio <3
    PA: IERI A SUNAT POSTASUL LA USA MEA ♥ doamne de surpriza, dragele mele dragi <3 Va multumesc din suflet! Voi scrie ceva pe blog- sa vad cum am timp, ca au sosit Emma si Greta ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu-i stiam pe cei doi. Piesa lui Eric Turner mi-a recomandat-o cineva si apoi am dat de Tinie - si mi-au placut mult ambele interpretari, dar la momentul cand am postat aveam "nevoie" de un ritm mai alert. :)
      Multumim, Carmen draga! Ganduri bune si imbratisari si de la noi pentru voi! <3 Sa aveti o luna noiembrie superba! :)

      Oh! Nu iti ocupa timpul pentru postari in plus, dragalaso. Stiind ca ti-a facut placere altceva nu mai conteaza, si iti multumesc pentru gand. distreaza-te cu Emma si Greta! ♥ Te imbratisez cu drag!

      Ștergere
  2. Eu nu pot allege! Amandoua variante sunt asa de frumoase!
    Frumoasa alegerea ta de azi!

    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac ambele variante, dar creierasul meu (poate si sufletul) :) a avut nevoie de un ritm mai alert cand am ales melodia. :)

      Muah! Pupici cu drag! ♥
      (nu am emoticoane, sa "pun" si eu ceva dragalas) :(

      Ștergere
  3. E super, super melodia, tare mult mi-a plăcut de prima dată! Recunosc, nu ştiam amănunte despre artist. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pȃnă de curand eu nu stiam nici unul dintre artisti, dar melodia din prima mi-a placut si mie. :)
      Cu drag! ♥

      Ștergere
  4. Imi place Tinie Tempah! Uitasem de cantecul asta! Unul dintre cantecele mele preferate. A fost un hit atunci cand s-a lansat.
    Weekend minunat, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie! Pȃnă de curand nici nu stiam ca exista. :) Ma bucur ca l-am descoperit.
      Multumesc, Florina! Weekend minunat iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  5. Mie mi se pare foarte tare potriveala cu datele lor de nastere: intai anii la 11 ani distanta, apoi amandoi sunt nascuti in luna a 11a. Unul pe 1 si altul pe 7.
    :)))))
    Foarte draguta piesa :) - te face sa te ridici de pe scaun si sa te dezmortesti si cum la vremea de afara parca ai intra in hibernare, e foarte potrivita :D
    Pupic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! :) Si mie mi-a atras atentia "potriveala" datelor de nastere.
      Da, ma cam ridica de pe scaun melodia interpreta de ei impreuna. :)
      Nu stiu cum e acum la voi, dar aici, dupa amiaza, a batut un vant caaaald... ceva de speriat! :))
      Pupici! <3

      Ștergere
  6. Wow! Ce mi-a plăcut melodia asta! Și ultimele versuri pe care le-ai menționat îmi făceau pielea de găină de fiecare dată :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur ca am descoperit-o (fiindu-mi recomandata). Chiar ca infioara pielea! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.