2021-01-07

Frunze glazurate. Natura joi

Fotografie pentru
Der Natur Donnerstag (DND), joc găzduit de Jutta – tabelul este deschis de miercuri, ora 18:00, până vineri la ora 23:00.
Sursa foto: Brașov, orașul sufletului meu. (6 ianuarie 2021)
Fotografia este și la Garden Affair (tabelul e deschis de sâmbătă, ora 9:30, pâna sâmbătă la ora 9:30):

26 de comentarii:

  1. like the frost on the leafs.
    A cool shot !
    It is nice to see you also into the "Natur-Donnerstag "
    Warm regards from Germany Jutta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Me too. It looks like gingerbread, somehow. 😊
      Today we have a little snow!
      The pleasure of being at DND is mine.
      Thank you, Jutta. Warm regards! ❤️

      Ștergere
  2. Frumos le stă aşa! Da, parcă-s decoraţiuni de tort :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiaaar! Cu decoratiunile de tort seamna mai bine (eu cu gandul la turta dulce delicioasa hapaita de Craciun am ramas cu turta dulce si-n cap si pe retina) 😊

      Ștergere
  3. Chiar ai avut atat de mult timp sa le glazurezi pe toate? Ce gust au? LOL
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noooo! Am vorbit cu dna Iarna sa-mi de-a bezele si doar atat a reusit: sa glazureze niste frunze. Azi a venit cu ceva spuma de zapada.
      Sunt dulci-amarui! 😊
      Pupicios! 😘 😘 😘

      Ștergere
  4. Cred ca negativul imaginii ar fi la fel de frumos! Imi place acest site! Ce spectru larg de imagini, cu atatea idei!
    Ar fi genul de imprimeu care mi-ar placea pentru o rochita!😊
    O seara frumoasa, Diana draga! Si un weekend placut! Pupici!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Banuiesc ca si negativul ar fi fain - imi tot propun sa ma joc cu un editor foto, dar... Poate, daca nu-mi mai propun reusesc! 😊
      Si ca imprimeu pe material ar fi super frunzele "glazurate"!

      Multumesc, Suzana draga! Weekend frumos iti doresc sa ai si tu! Noapte buna!
      Pupici! ❤️

      Ștergere
  5. Reușită fotografie !
    Pupici ! ❤👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru apreciere (complimentele sunt pentru fotograf - "meritul" meu e ca am postat-o si aici) 😊
      Pupici! ❤

      Ștergere
  6. Ce frumos! Ha... cand eram in clasele primare, aveam parte de astfel de episoade toamna (prin octombrie - noiembrie.. de fapt din noiembrie ne pregateam sa cam ninga). :D
    Azi a "lapovitat" pe aici. Greu sa se depuna ceva. Daca nu a plouat noptile astea :))). Atata timp cate e buna ploaia pentru pamant... natura, e ok.

    Pupici cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dada! Asa-mi amintesc si eu: chiciura pe frunze (si pe iarba, si pe, si pe) :) de prin octombrie. Era, asa, parca cetos aerul, si totul parea conturat cu cristale albe, maruntele. :)
      La noi s-a depus ceva, ieri, dar pe asfalt e fleasca (pe crengi e de vreo 2-3 cm). A cernut zahar pudra din cer pana destul de tarziu, dar acum a stat. Poate dimineata sa avem surpriza unui strat de zapada mai rezistent.
      Vorba ta: si ploaia e buna, dar sa nu fie in exces in unele locuri si in altele sa lipseasca.
      Imi amintesc acel frig "sanatos" al iernilor geroase cand, inspirand adanc aer pe nas, aveam senzatia de "capacele" - acum e prea multa umezeala chiar si cand e frig-frig (n-am mai avut acea reactie de nici nu mai stiu cati ani!) :)

      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  7. Numa' atââât ?😇
    Păi mă pot bucura că la mine sa depus un strat destul de fain de nea; nu este mare (5 cm) dar este ceva. 😇
    Weekend Plăcut, Diana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asaaaa! Fa-mi in ciuda! 😂
      Sa va bucurati de nea! Avem si noi ceva, pe iarba, pe pomi, pe acoperisuri etc. Pe asfalt incepe sa inghete flescaraia si e nasol.
      Multumesc, Stef! Weekend frumos iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  8. E o imagine cumva nostalgica...
    Felicitari!

    P.s.
    E un doc interesant. Am tras nitel cu ochiul pe blogul gazda...

    DND-ul e un joc interesant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate cu nostalgia. 😊
      Multumesc.

      Si mie mi s-a parut interesant DND - motivul pentru care l-am "despartit" de MFC. 😊 Poate te atrage ideea sa participi.

      Ștergere
  9. Foarte frumoase „decorațiuni” ale naturii ne oferă anotimpul rece. Toate în jur fain „glazurate”. Așteptăm ca iarna să ne ofere cât mai multe frumuseți, căci de-aia e iarnă, nu? (Vorba lui Sara: mai ținem mult sania pe balcon degeaba?).
    Zile fericite, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum e mai multa zapada aici, inclusiv in zonele asfaltate, si pentru sanius e Poiana Bv dar... n-am cu cine sa ma mai dau cu sania! :)) Parca toti, in jurul meu, s-au lenevit brusc!
      Chiar asa! Sania nu-i facuta sa stea degeaba in balcon! 😊 A mea tot in balcon este. Fiind mare sania nu prea ma descurc sa o car singura cu autobuzul, si incape numai intr-un automobil "de oras" cu portbagaj mare-mare.
      Multumesc, Alex draga! Zile fericite iti doresc sa aveti si voi! 😊

      Ștergere
  10. Beautiful leaves ! It would be my pleasure if you share your post in my link up party Garden affair where you can share anything related to Gardening, Nature and plants here at http://jaipurgardening.blogspot.com/2021/01/garden-affair-asiatic-lilies-blooms.html

    RăspundețiȘtergere
  11. They suddenly look very pretty!

    RăspundețiȘtergere
  12. Din minunile naturii... Parca ar fi pictate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucrate-n lut. Acum sunt bine acoperite cu zapada. :)

      Ștergere
  13. Thanks for joining in Garden Affair. Keep joining.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.