2021-01-06

Dimineață. Miercurea fără cuvinte

Fotografie pentru
Miercurea fără cuvinte, joc preluat de Zina de la Carmen.
sursa foto: Brașov, orașul sufletului meu. (6 ianuarie 2021)
HAPPY WW!

24 de comentarii:

  1. Stiam eu de ce am mai ramas un pic! Superb tablou! Biserica care este mai in dreapta este Biserica Neagra? Imi place cum norii parca urmaresc coama!

    Happy WW, draga Diana!Noapte buna si un final de saptamana frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😊
      Da, Biserica Neagra este.
      "Dragonul adormit" atrage spre el si pătura de nori si valul de ceață. 😊 Si iarna... pe la altii.

      Multumesc, Suzana draga! ❤️ Minunat final de saptamana sa ai si tu! Pupici! 😘
      Happy joi!

      Ștergere
  2. Buna dimineata!
    Wow! Ce tablou frumos! "Dragonul adormit" ... te referi la munte?
    Ti-am mai spus eu tie Brasovul este asa putin si "orasul sufletului meu"!
    O zi luminoasa si frumoasa îti doresc!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ziua buna sa iti fie!
      Da, la Tampa ma refer. 😊
      Ai motive serioase 😊 pentru care il consideri putintel si orasul sufletului tau. ❤️
      Multumesc, Ella draga! Zi super iti doresc sa ai si tu! Pupicios! 😘 😘 😘

      Ștergere
  3. Superbă imagine! Aş tot sta să o privesc!
    Zi frumoasă îţi doresc, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am vazut poza mi-am spus in gand ca ii inteleg pe aceia care se opresc din "alergare" si contempla natura. 😊
      Multumesc, Potecuta! Zi frumoasa iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  4. Such a beautiful city. I love the fog. It makes the photograph even prettier.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous day. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love the fog too - the feeling of mystery. 😊
      With pleasure! Thanks for hosting!
      Thank you! Have a fabulous day too! ❤️

      Ștergere
  5. What a lovely image.
    Thank you so much for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2021/01/classic.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumosul meu Brasov... unde-ti e iarna? Ce ai facut cu ea? :)

    De cate ori privesc spre Tampa imi reamintesc, invariabil, de o cabana care a ars demult. Ma fascina povestea ei in copilarie. Cred ca e un fel de terasa acum acolo, de unde se poate observa orasul.

    Vai ce dor m-a cuprins.... nu ai idee.. Asa un dor. Nu am mai fost din 2008 acolo. 8 decembrie. Stiu si data, da. Era duminica.
    Cat pe ce sa ajungem in 2016.. cat pe ce :(.

    Pup cu drag si multumesc. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi e ceva zapada, pe unde nu circula oameni si masini; inca fulguieste, maruntel, mai mult a ploaie. Pe asfalt e aparaie. O imitatie de iarna, dar e bine si-asa. 😊
      Imi ammintesc vag cabana care a ars in 1977 - cel mai clar imi amintesc crengile de brad care erau in fata intrarii, iarna, in special. Desi eram copil la acea vreme, inca imi amintesc ca era o cabana tare primitoare. Da, acum e o terasa amenajata (mai mult sau mai putin), de unde poate fi privit orasul.
      Cred ca stiu cum e cu dorul de un oras. 😊 Sper sa reusesti sa revezi locurile care-ti trezesc amintiri dragi.

      Cu drag! Pupici! ❤️

      Ștergere
  7. Love the very lovely photo, Diana.

    Happy Friday!

    RăspundețiȘtergere
  8. Such a quaint little town settled in the valley! Love it.

    I'm glad you are a part of 'My Corner of the World' this week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Part of a mountain town without snow in winter. 😊
      Thank you for hosting!

      Ștergere
  9. Oau! Ce imagine minunată! Vorba Potecuței: aș tot sta să admir acest peisaj. Frumos ai zis despre Biserica Neagră: „dragonul adormit”! Multe legende și povești fascinante se păstrează între zidurile vechii cetăți a Brașovului!
    Zile frumoase, dragă Diana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca tot urcand pe Tampa in copilarie am ajuns sa ma gandesc ca ar fi super sa traiesc in munti. Ceea ce nu cred ca se va intampla vreodata. :))
      Sunt foarte multe legende. N-am reusit sa-mi fac timp pentru a documenta cat mai multe - acum am timp, dar nu e posibila documentarea serioasa ("offline", adica).
      Multumesc, Alex draga! Zile frumoase iti doresc sa aveti si voi! 😊

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.