2021-01-14

Două mere. Natura joi

Fotografie pentru
Der Natur Donnerstag (DND), joc găzduit de Jutta – tabelul este deschis de miercuri, ora 18:00, până vineri la ora 23:00.
Sursa foto: Brașov, orașul sufletului meu. (11 ianuarie 2021)

22 de comentarii:

  1. Gorgeous! We love the juxtaposition of red and white! And thanks for visiting us! Have a gloriously Happy Day!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you! The pleasure is mine! I love your blog! I visit you often, but I don't always write (I understand English, but my grammar is terrible!)

      I saw Marv on Cat Chat!
      https://felineopines.net/2021/01/13/its-our-first-cat-chat/
      Charming!! ❤️
      Happy Days to you too! ❤️

      Ștergere
  2. Thank you again for the link to "Nature Thursday".
    Nice to have you with us!
    What a great shot !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce descoperire! Ce bine arata!
    Weekend plăcut, Diana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie-mi place contrastul. M-am intrebat daca n-or fi fost agatate acolo de cineva. 😊 Stiu ca e posibil sa fie "naturale" pentru ca intr-un an am vazut cateva mere in pomul plin de zapada din gradina.
      Multumesc, ina! Weekend frumos iti doresc sa ai si tu! 😘 ❤️

      Ștergere
  4. Au rămas să înfrunte puţin viaţa. :)
    Minunată fotografia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce fain ai zis! Sunt in iarna vietii. 😊
      Multumesc (si in numele fotografului).

      Ștergere
  5. Ce-mi place acest contrast cu albul zapezii!
    Am facut si eu cateva poze in Cismigiu azi. Daca am sansa sa fi iesit ca lumea poate incerc si eu saptamana viitoare!
    Pupici, Diana draga si o seara frumoasa!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie! In "prima faza", am vazut doar zapada! :))
      Au iesit ca lumea! 😊 Si de nu-ti va placea ceva la ele am observat ca te descurci de minune sa le faci superbe!
      (azi m-a "terminat" editorul pixlr - nu stiu ce-oi fi facut dar imi permite sa incarc/descarc doar o poza, si apoi trebuie sa parasesc pagina si iar s-o "caut.) A fost o zi...! :)) )
      Iti multumesc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘 Zi frumoasa!

      Ștergere
  6. Ce frumos!!!! Au ramas sa ne colinde, sau in asteptarea colindatorilor... Au asteptat stoic pana ce a nins ;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Isi doreau, si ele, sa se bucure de zapada! 😊

      Ștergere
  7. Sunt superbe "merele" tale ... ❤️
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac si tie!
      Pupicios! 😘 ❤️ 😘

      Ștergere
  8. I can't believe they are still hanging on the tree with all that snow!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I can't believe either, but I have seen apples in the trees in the winter (in the snow-covered tree), in the past.

      Ștergere
  9. Wow ! What a capture of apples in a snow filled region. It would be my pleasure if you join my link up party related to Gardening,Nature here at http://jaipurgardening.blogspot.com/2021/01/garden-affair-small-space-gardening.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Two apples determined to wait for spring in the tree. :)
      Thank you. I'm there.

      Ștergere
  10. Thanks for joining in Garden Affair. http://jaipurgardening.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.