2022-09-04

Amintiri din vacanță. Activități de vară

Timpul a zburat, sejurul s-a terminat, și Lulu s-a întors acasă! I-a fost dor de prieteni, de căsuța ei liniștită. A plecat la început de vară și a revenit la început de toamnă.

Abia ajunsă, după ce-a despachetat, a pregătit cea mai mică dintre camere pentru a deveni un fel de „depozit pentru amintiri”. În loc de haine, încălțăminte, accesorii, i se părea mai potrivită o cameră pentru relaxare, pentru „visat cu ochii deschiși” sau doar pentru privit în tavan. Se putea relaxa în orice cameră, dar printre „amintiri materializate” e un pic altfel – credea ea. Zis și făcut!

miniaturi din carton: evantai, bol cu peste auriu, albina, floare

Pe măsuța special montată a așezat amintirile din ultima vacanț
ă – excursia câștigată mâncând înghețată! Avea timp să adune acolo și „suvenirurile” din vacanțele anterioare.

miniaturi carton si plastic: albina, floare albastra, bol cu pestisor, floare in suport verde, masa neagra din carton

Pe o floare albastră și-a găsit loc albinuța-gardian pe care i-a oferit-o
matca albinelor. Mica floarea-soarelui primită de la „grupul celor trei” e păstrată într-un suport verde, peștișorul auriu se plimbă în bolul în care i-a fost oferit, iar evantaiul primit în prima seară când a ajuns la hotel... Nu mai e foarte cald, dar Lulu îl folosește de plăcere.

diorama camera relaxare: masuta din carton, miniaturi carton si plastic, fotoliu, papusa, evantai carton miniatura, tablouri miniatura, tapet cu peisaj exotic

Una lângă alta, zilele au fost frumoase,
Activitățile de vară din Calendrul ReCreativ interesante, iar tabelul cu amintiri e acum complet!

26 de comentarii:

  1. Un final superb! Cercul s-a inchis, locul magic pentru a visa a fost realizat,
    asa ca acum ne gandim la urmatoarea calatorie!
    Lulu cred ca e multumita de povestea ei impartasita noua. Afost faina si cu
    multe surprize placute, cu multe idei noi, cu multe inspiratii pe mai departe!
    Sa va jucati frumos si sa aveti grija de creaturile speciale!

    Pupici, Diana draga! O saptamana cat mai frumoasa!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Suzana draga! ❤️
      Corect! O calatorie s-a incheiat, o alta se pregateste, dar Lulu iese din poveste sau... Nuuu! Lulu isi vede de ale ei, 'ca nu ma incumet la miniaturi in perioada aceasta. 😃
      Cred ca si Lulu e multumita. Mie sigur mi-a placut.
      O saptamana cat mai frumoasa iti doresc sa ai si tu! ❤ Spor la lucru, la jucat si la ce mai mesteresti! 😊 Pupici! 😘

      Ștergere
  2. Ma inclin, jos palaria si tot ce mai vrei. E total departe de ce mi-am imaginat eu la aceasta tema (ceva facut cu scoici - dar nu toata lumea a fost neaparat la mare in vacanta, nu?), dar e absolut perfect ce ai facut tu, e finalul ideal pentru aventura lui Lulu si respecta 100% cerinta calendarului. Sper ca aceasta camera a lui Lulu sa se imbogoteasca si cu amintiri din alte aventuri la care o sa mai participe.
    Felicitari Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Niko! ❤ Mi-ai dat ocazia sa ma joc asa cum nu m-am mai jucat de cativa ani! A fost o placere.
      Pentru ca toate temele au fost amintite de la inceput a fost simplu sa "programez" suveniruri pe care sa le "aduca" Lulu din vacanta. 😊
      Si eu ma gandesc ca, in timp, ar mai putea adauga unele.
      Si tie felicitari! Si Suzanei! Mi-a placut sa ne jucam impreuna. 😊

      Ștergere
  3. Are gusturi fine lulu, ştie ce suveniruri să aleagă :)
    Frumos tare!
    Zi bună, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt suvenirurile care i-au fost "oferite". 😊
      Multumesc, Potecuta!
      Zi frumoasa si pentru tine!

      Ștergere
  4. Camera de memorie foarte frumoasa. Salutari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!
      Ma bucur sa stiu ca iti place!
      Multumesc pentru vizita!

      Ștergere
  5. Trebuie neaparat sa descopar toate aventurile lui Lulu (stii ca automat ma gandesc la Lidia in jurul lumii, pentru ca, desi eu am vazut-o in franceza, este de fapt un anime Japonez si pe ea o chema Lunlun... iar in spaniola parca era Lulu.. sau in italiana.. lol, nu mai stiu. Ideea e ca atunci cand am vorbit pe blog despre ea, am cautat informatii si mi-a ramas numele asta Lulu, in memorie... desi daca stau sa ma gandesc bine, mai e o Lul la care ma face sa ma gandesc numele - cea alaturi de care cantau Take That prin anii 90. doar ca, in cazul nostru, prima varianta e cea care imi vine in minte, pentru ca se potriveste cumva cu eroina povestii tale :D)!!

    Imi plac tare mult amintirile de vacanta ale lui Lulu - cred ca semanam un pic asa, si mie imi place sa imi adun amintiri din vacante :).si fiecare are cate o poveste si o semnificatie aparte :P

    Pupici cu draaaag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiam despre Lidia in jurul lumii. 😊 Daca am citit la tine despre ea... pfuuu! Scurta memorie mai am! 😃 Lulu n-a avut ocazia sa se plimbe in jurul lumii - cel putin nu cu aceasta ocazie.

      Sunt frumoase obiectele aduse din vacante. Si mie imi place sa am cate o amintire pe "suport material"; pe unde merg cumpar/iau (din natura! sa nu se inteleaga altceva prin "iau"! 😃 ) cate un flecustet, si e suficient sa-l vad si amintirile legate de el se deruleaza ca un film. Cand se aduna prea multe... mai arunc din ele sau le ofer celor care isi manifesta dorinta de a le avea.

      Pupici, cu acelasi drag! 💕

      Ștergere
    2. Am iubit serialul ala, alaturi de Sandy Bell si Floarea cu sapte culori. Lidia in jurul lumii si eu mi-o amintesc tot in franceza.

      Ștergere
    3. Noh! 😊 Amatoare de desene animate, am cautat pe net sa aflu ce si cum. Pe Sandy sigur o cunosc, desi nu-mi amintesc prea multe, dar Lidia imi e necunoscuta (sper ca numai deocamdata). 😊

      Ștergere
  6. Am o poza cu un pui de bufnita identic cu al tau ! Am decupat-o dintr-un ziar si am lipit-o pe dulapul din bucatarie acum vreo 4-5 ani, ca s-a ingalbenit hirtia, insa ma bucur de fiecare data cind dau cu ochii de bufnita !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte interesante bufnitele! Le consider frumoase! Eu am decupat-o (cu muuulti ani in urma - e cat un timbru mai marisor) de pe pliantul-reclama pentru un joc cu planse despre diferite vietati - si am regasit-o zilele trecute, intr-o cutie, si-am lasat-o la vedere (chiar daca celelalte maruntisuri vor ajunge in cutie).

      Ștergere
  7. Beautiful miniatures to remember the summer activities.
    It's so good to keep good memories.
    Hugs and all the best

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for your appreciation, Maria!
      Oh yes! Good memories are, somehow, food for the soul in less pleasant moments.
      Thank you! All the best to you too! Hugs!

      Ștergere
  8. Cute, cute and cute. Precious memories.

    Have a fabulous day and rest of the week, Diana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I am glad to know that you like what I did.
      Thank you, Sandee!
      All the best for you too!
      I wish you a fabulous day! ❤

      Ștergere
  9. Those are exquisite ceramics on the memory table. Quite a beautiful display.

    RăspundețiȘtergere
  10. How absolutely adorable and sweet is this. Loved the little craft work and the story around it.

    I'm so sorry i have been away. August as you know was quite the month with my birthday, travel etc. But it's so good to be back in your den to all these lovely posts that I can't wait to catch up on.

    It's full moon this saturday and also mercury retrograde now. We all have to hold on to our patience and live our lives with kindness. I wrote a little poem about that yesterday on my Instagram page that I'm sharing with you. Or on second thoughts, maybe I'll make a post about it tomorrow on my blog, what say? :)

    Sending you big love and biggest hugs and kisses, my darling friend.
    Thank you for your lovely, lovely birthday wishes that filled my heart with so much joy, gratitude and love.

    Love you loads. xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad to know that you like the little "toys" that I made. And I'm glad you're here, even for just a few minutes. It's a sign that you are fine, that everything is fine.

      Oh, patience! 😊 Full moon or not, I don't have much patience with what's happening in the world, but I know that I can't change anything, so I stay calm and enjoy life with my dearest friends, with people that I love.

      I would love to read the lyrics on your blog! I don't have an Insta account; I don't have accounts on too many social networks because I wouldn't have time to deal with them all.

      I loved reading about the joy you experienced! I wish you many joys in the future! Success in all plans and health!
      I thank you too, dear Natasha! ❤
      I love you back! Big hugs and kisses! 😘 ❤

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Thank you for the appreciation, and for the visit, Jackie!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.