2022-07-11

Evantaiul din carton. Activități de vară

A venit ziua cea mare: plecarea în călătoria surpriză. 

Era un grup mic și fiecare membru al grupului a fost luat de acasă cu un microbuz. La aeroport n-au fost probleme – semn că va fi o călătorie magică

papusa blonda, inalta de 15 cm, imbracata in costum alb cu negru si cu valia neagra de dimensiunea cutiei de chibrituri
Avea bagaj puțin, cu haine care se spală ușor, se usucă repede și nu trebuie călcate – nu prea-i păsa ei de haine șifonate dar, totuși, voia să facă impresie bună.
materiale si etape lucru troler negru cu rosu in miniatura
Avionul a aterizat la timp; au parcurs, tot cu un microbuz, o șosea șerpuită tăiată prin pădure și au ajuns la un hotel mic, vopsit în alb și roz: Hotel „Evantai”. Așa cum era construit chiar avea alură de evantai – pentru cei cu imaginație – intrarea se făcea printr-o „boltă” în formă de evantai.
Lulu și-a spus că aceasta nu e o călătorie prin lumea așa cum o cunoaște, ci pe un tărâm al fanteziei.
La „Recepție” li s-au repartizat camerele și alături de cartela de acces au primit câte un evantai.
miniatura evantai roz cu model auriu
Camera era mică, minimalist mobilată și – evident! - nu lipsea evantaiul.
De curiozitate, a căutat să afle cum se face un evantai și-a găsit videoclipuri cu instrucțiuni pentru evantaiul agățat pe peretele camerei:
https://www.youtube.com/watch?v=enh_Eh4hmy0
materiale si etape lucru evantai roz din carton cu aplicatii material rosu sintetic
dar și pentru cel mic, primit la sosire:
https://www.youtube.com/watch?v=-wAGS5l40LY

materiale si etape lucru evantai miniatura din carton roz
Și-a amintit că pe blogul Explorator prin viață este o temă în Calendarul Recreativ – la provocarea Activități de vară (11-17 iulie) - fix despre evantai. Va avea și ea unul înscris în tabelul de acolo. 

evantai roz din carton cu material rosu aplicat si margine cu sclipici, lung de 20 cm
Până atunci, însă, avea de explorat – cel puțin, așa își imagina.

S-a întins pe patul confortabil și s-a lăsat în voia somnului – aventura începea a doua zi.

Ce-o visa Lulu... ea știe; dacă aflu, zic mai departe.

14 comentarii:

  1. M-ai topit! Vreau şi eu în lumea asta mică şi plină de farmec, cu un băgăjel aşa mic în care-mi să-mi pun un vis şi un carneţel, atât. :)
    Frumos tare, tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru gingasul compliment, Potecuta! ❤️
      Fie vorba intre noi: si eu vreau o astfel de calatorie. 😊

      Ștergere
  2. Deci Lulu o sa fie penru mine tema mult asteptata a fiecarei saptamani. Ca un serial mult dorit la care astepti cu sufletul la gurna un nou episod. Episodul de azi, Evantaiul e ... vai cat de frumos ai imaginat totul! O poveste minuntata, creativa si lucrusoare superbe. Facute acum sau mai demult, nu conteaza. Se potrivesc perfect poveștii și decorului. Abia aștept să văd în ce aventuri se implică Lulu. Presimt ca vor fi minunate.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Niko! ❤️
      Incerc sa urmaresc un "fir" al povestii, dar lucrand una-alta "se despica firu-n 4" 😊, si nu vreau sa pierd din prim-plan "obiectele tematice".
      Patul, fotoliul si masuta sunt lucrate cu ceva timp in urma, pentru Provocari verzi - Salvam papusi.

      Ștergere
    2. Am vazut si acel articol de mai demult, dar n-am apucat sa comentez acolo. Ma bucur ca gasesti ocazia sa refolosesti obiecte create mai demult. Adauga un plus de culoare si infiripeaza povestea din jurul obiectelor principale.
      Sincer, dupa povestea cu umbreluta am crezut ca vine prietena cu un evantai.

      Ștergere
    3. Am pus link spre acel text numai si numai pentru a nu induce in eroare pe cineva, cum ca as fi lucrat totul de curand. 😊
      Eram la un pas sa "construiesc" un pat cand mi-am amintit ca am mai facut unul, candva. Si eu m-am bucurat sa-l scot din "depozit".
      La evantai primit de la prietena nu m-am gandit, dar am fost tentata sa o aduc in poveste pe aceasta prietena. :)) Totusi, s-ar fi "complicat" lucrurile.

      Ștergere
  3. Vreau si eu la hotelul in alb si roz!!! Pot? Mai sunt locuri? Macar un weekend...
    Faina povestea si evantaiele! Dar geamantanul este genial. Iar hartia aia roz cu auriu este minunata!
    Bravo, Diana! M-am binedispus dupa o zi cam nasparlie! Multumesc mult!
    Pupici si seara vesela! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana draga, am vrut sa fac si eu rezervare si... nicio agentie turistica n-a auzit de acest loc. 😊 Poate ca trebuie sa mancam mai multa inghetata. 😊
      Multumesc! ❤️
      N-am rezistat tentatiei sa lucrez un evantai in miniatura si acea etica de cadouri mi-a "iesit" pur si simplu in fatza, cautand ceva potrivit.
      Si mie-mi place mult geamantanul, dar incantata foarte sunt de evantaiul roz in miniatura care se strange si se desface usor.
      Imi pare rau pentru "nasparleli" si ma bucur sa stiu ca am adus un zambet.
      Seara frumoasa si pentru tine! Pupici! 😘

      Ștergere
  4. Genial aventura , me gusto el relato. Y el abanico es muy lindo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gracias.
      Me alegra saber que a ti también te gusta el abanico.
      Te mando un beso.

      Ștergere
  5. Minunată aventura lui Lulu ! Mi-e drag să îi privesc realizările - cel mai mult mi-a plăcut geamantanul !
    Devin dependentă de aceste întâlniri !
    Pupici ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca si eu am devenit dependenta de "excursia" facuta de Lulu! :))
      M-am distrat cand am confectionat geamantanul - e primul geamantan "de jucarie" pe care-l fac de cand "mesteresc" "jucarii". 😊
      Iti multumesc ca o insotesti pe Lulu! 😊
      Pupici! ❤

      Ștergere
  6. :D eu descopar in continuare calatoria lui Lulu (sper sa nu imi ajunga gandurile prin spam, hahaha).
    ce evantaie migaloase ai facut! tocmai am realizat ca am si eu un evantai.... :O facut de mine, evident. stau acum si ma intreb ..... daca a fost tot tema la pv sau l-am facut cu alta ocazie. hahaha Dar stiu sigur ca am. Trebuie sa caut. :)))
    Am gasit .... era pe tema dantela. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gandurile tale au ajuns cu bine, dar le-am pastrat un timp doar pentru mine deoarece eliberandu-le public riscam sa le ratacesc, si nu voiam asta!
      Iti multumesc pentru aceste ganduri catre mine si Lulu. :)
      Doar cel mic e migalos; modelul celui mare e exersat de zeci de ori si un pic de-a lungul timpului: din hartie. :)
      Pupici!

      Fug la evantaiul tau. :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.