2013-10-21

Pauza de cafea



Pentru că Timpul pare că a început să mă tragă de mânecă și pentru că nu am mai reușit să vizitez pe toți cei pe care am vrut să îi vizitez și pentru că nu am mai reușit să răspund tuturor celor care mi-au adresat cuvântul trebuie să iau o scurtă pauză de cafea, să mai pun în ordine unele lucruri și să mă pot juca mai apoi în voie.

Sâptămâna aceasta va fi plină și - cine știe? - poate va fi chiar foarte plină, pentru că întotdeauna e loc și de multe altele pe care nu le programăm și nici nu ne gândim că ar putea apărea! Dar ce-ar fi viața fără surprize?! Sigur, sunt de preferat surprizele plăcute!


Vă doresc să aveți o săptămână minunată!

24 de comentarii:

  1. La multi ani, Diana>:d< multa santate si tot ce iti doresti :* Sa ai parte de tot ce e mai frumos, de sanantate si de iubire si sa ti se implineasca toate visele>:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Raluca! Fie sa ai parte de zile cu multe bucurii!

      Ștergere
  2. Multi, multi, multi ani frumosi, cu noroc, cu sanatate si pace in suflet dar, mai ales, asa cum ti-i doresti tu sa fie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Mala. Iti doresc zile fericite, putere de munca si sanatate!

      Ștergere
  3. Ia-ţi pauze câte vrei! Le meriţi! La multi ani...iar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Adriana!
      Zile fericite iti doresc si spor in toate!

      Ștergere
  4. La mulți Ani,Diana!
    Sănătate,fericire și tot ce-ți dorești să se împlinească!
    Te îmbrățișez cu drag!
    Pupicii!
    http://felicitari.tfm.ro/4_aniversari/card170_Aniversare/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Eleana!
      Fie sa ai parte de zile fericite!
      Multumesc pentru felicitare - dar nu am reusit sa o deschid din cauza de PC :(

      Ștergere
  5. La multi ani cu intarziere. Fie-ti viata ca o primavara, plina de soare si miresme alese.

    RăspundețiȘtergere
  6. Diana, sa ai o pauza placuta si cat mai fructuoasa.
    Nici eu nu stau bine cu timpul... Culmea, tot cam despre asta am scris si eu ieri :)
    Te pup si pe curand!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Elly! N-a fost sa fie tocmai placuta, dar asa-i in viata! Teoretic, le-am duce toate! Si practic, dar... mai cu urme.
      Imi dau seama ca ai multe de facut! Doar e toamna! :)

      Ștergere
  7. La multi ani fericiti, Diana draga! Sa fii sanatoasa si implinita!
    Viata ne impinge de la spate cu viteza tot mai mare si ne ramane prea putin timp pentru ceea ce ne dorim, asa ca ar trebui sa ne intelegem unii pe altii, fie in real, fie in virtual.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel, Vienela!
      Zau daca stiu cand zboara timpul! Si se mai intreaba unii de ce dorm doar vreo 5 ore! :) O viata am, doar n-o s-o dorm! :)

      Ștergere
  8. Diana....si eu tot cu timpul ma ciondanesc :) iaca si intarzierea din vizite...
    Asa ca "La Multi Ani" si de la mine! frumosi si asa cum ii doresti! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel, Mona!
      Eeeei! Tu ai o ocupatie nemaipomenit de minunata care-ti ocupa cea mai mare parte din timp! :) Nu-i usor, dar e frumos!
      Zile fericite sa aveti!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.