2017-01-28

Gemeni in amurg. Reflexii in oglindă

Sursa foto: Turism de Aventura.
Dacă doreşti să participi, publică într-un articol pe blogul tău o imagine sau un clip pe care tocmai le-ai "văzut in oglinda ta“ (poate fi si cea retrovizoare) şi inscrie articolul la Reflexii in oglindă.

Tower Bridge isi are numele de la “Turnul Londrei”; e un pod peste Tamisa, construit intre anii 1886-1894, proiectat in stil neogotic de arhitectul Horace Jones. Podul leaga partea de sud a orasului cu cea de nord. E un pod atat fix cat si mobil – din timp in timp cele doua sectiuni dintre turnurile gemene se ridica pentru a permite si trecerea ambarcatiunilor mari. Pe pod pot circula autoturisme, biciclete, pietoni si… cai.
Pe malul nordic al Tamisei se afla, intre altele, Fortareata cunoscuta ca “Turnul Londrei” si Palatul Regal (partea de nord-vest a podului).
Atat unii turisti cat si unii localnici confunda Tower Bridge cu London Bridge, al doilea fiind podul urmator pe sensul de curgere al Tamisei.

12 comentarii:

  1. Frumoase reflexii, în apă și pe piatră! Inspirată alegere, dragă Diana!

    Weekend minunat să ai! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Zina draga!
      Reflexiile din apa le-am observat abia dupa ce am postat fotografia. :)
      Saptamana frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  2. Bună Diana!
    O fotografie reușită,dar să fi acolo să-i vezi de aproape,mulțumesc Diana!
    Îți doresc un weekend plin de bucurii,draga mea!
    Pupici,îmbrățișări cu drag și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      Un simbol care evoca trecutul in toata... gloria lui, dar aminteste si de mizeria de odinioara. :)
      Multumesc! Saptamana minunata sa iti fie!
      Imbratisari si pupici, cu drag! Si eu multumesc de vizita!

      Ștergere
  3. Imi place tare mult imaginea acestui pod. Oricum, este unul din simbolurile Londrei. Si mi se pare foarte spectaculos. Cred ca este o incantare sa-l parcurgi la pas.
    Un weekend excelend, draga Diana! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi aminteste si de regii Angliei despre care am aflat din diferite romane. :)
      E zgomot mare, dar e frumos. :)
      Multumesc, Suzana draga! Saptamana minunata iti doresc!

      Ștergere
  4. Tare as vrea sa-l vad in realitate! Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O idee pentru acest an. :)
      Multumesc. Iti doresc o saptamana minunata!

      Ștergere
  5. De trei ori a trebuit sa aman o excursie la Londra, asta e culmea... nici acum nu am ajuns, dar nu mi-am pierdut speranta! :)))
    Pupici Diana, weekend minunat!♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Let me guess ... gata cu sampania! 😅😅😅

      Ștergere
    2. :) Stiu cum e cu amanarile! Mie nu-ni iese un drum in Cagliari - si mi-l propun de ceva timp. :) Nici eu nu-mi pierd speranta!

      Ștergere
    3. :)) Am terminat-o sambata! :)) Intre cantarile de "Multi ani traiasca" au fost si urari de An Nou! :))
      S-au prins si altii, curand dupa Revelion dar... s-au jenat sa spuna ceva. Altii habar nu aveau! A trecut prea repede noaptea dintre ani! :))

      Multumesc, Ella. Saptamana minunata iti doresc! Pupici!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.