2018-12-21

Provocare muzicală

Cântecul l-am ales pentru că m-a amuzat de când am văzut videoclipul prima dată. M-am gândit mereu că e o “comedie” - poate pentru modul in care interpretează cântăreţul. Abia ieri, când am căutat melodia, am citit comentariile care apar la videoclip şi am înţeles (am verificat între timp) că e o parodie. Cântăreţul face haz de “top modele”, de acea industrie a sex-appeal-ului in care aproape săptămânal apare un model deosebit care devine super model şi tot aşa...
E cântecul de debut al acestui grup britanic (1991).
Friendship Friday! Provocarea muzicală lansată de Carmen pe blogul ei, Între vis şi realitate.
Right Said Fred - I`m Too Sexy
Clubul e deschis, muzica răsună!

10 comentarii:

  1. E simpatică melodia, mi-a plăcut întotdeauna :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie. :) Cand a aparut a avut parte de critici pozitive - am aflat tot de curand.

      Ștergere
  2. :)))) ooohhh de cand nu am mai auzit piesa :)))). Ce mai radeam cand o ascultam. Foarte simpatica :D.
    Si moda anilor 90 :))))).
    Si mare lucru nu s-a schimbat :)) - chiar cand revin odioase.. scuze simpaticele costume de baie de genul ?? :))

    Pupic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana sa vad videoclipul dansam si atat - dupa ce am vazut videoclipul altfel "simteam muzica" si mai mult ma maimutaream. :)
      Eeee! De ce sa mai revina costumele de baie cand se poate si fara?! :))
      Pupici! <3

      Ștergere
  3. Amuzanta viziune!! imi amintesc de melodie, dinamica si cu mult umor...:) ce bine prinde ritmul acesta antrenant si cu haz...Si, cum suntem in prag de Craciun, iti doresc de pe acum multa sanatate, inspiratie si voie buna!! La multi ani si pentru Anul Nou ce nu va intarzia sa vina! imbratisez cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alexa!
      Multa sanatate iti doresc si eu! Sa fii bine si tu si toti dragi tai! Voie buna iti doresc, multe bucurii si multe ocazii pentru acele fotografii superbe pe care ni le arati. :)
      Craciun linistit iti doresc! Senin in suflet! La multi ani!
      Te imbratisez cu drag!

      Ștergere
  4. E prima dată când văd videoclipul. Dacă zici că este o parodie la adresa industriei modelingului, atunci chiar îmi place și mai mult.
    Numai bine, dragă Diana și zile frumoase, în așteptarea Crăciunului. Și spor la pregătiri! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa suna explicatia pentru ideea cantecului si pare ca asa este. :)
      Multumesc, Alex draga! :)
      Zile frumoase va doresc sa aveti si voi! Spor la pregatiri! :)

      Ștergere
  5. ce vremuri faineeee... imi amintesc de aceasta melodie.
    Si uite ca in curand va mai trece un an... timpul nu sta pe loc, chiar daca noi imploram cateodata. Pupici si Craciun fericit dragele mele! Multumim pentru felicitare, a ajuns si ne-am bucurat.
    Sper ca Mos Craciun a fost darnic cu voi. Pupici si imbratisari, de la trio pentru trio <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! O "nebunie" de vremuri! :) Atunci, in anii 1990, noi am trait o... senzatie pe care nu stiu daca o vor cunoaste generatiile ce vin - noile generatii nu cunosc acea explozie de bucurie a... ruperii unor lanturi grele. :)
      Multumim, Carmen draga! La fel si voua! Sanatate si multe bucurii! Craciun fericit! <3
      Hm... Anul acesta n-a fost foarte darnic in chiar ziua de Craciun dar a promis ca mai trece, pana sa se termine anul. :)
      Imbratisari si pupici cu drag de la trio pentru trio! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.