2022-07-07

O mică umbrelă de soare

Lulu abia s-a abținut să țopăie de bucurie până a ajuns acasă. Deși o copleșeau emoțiile, și-a sunat cea mai bună prietenă și-a invitat-o la o limonadă rece, să-i dea vestea cea mare.

S-a întins pe scaunul lung din grădină, răsfoind o revistă, dar nu reușea să se concentreze la imagini. 

Gândurile îi zburau la ce haine să-și ia cu ea; câte, ce fel? Cine erau cei cărora li se va alătura? O mie de întrebări care aveau și n-aveau sens în acel moment.

Privind spre umbrela de soare a zâmbit. Era cam strâmbă umbreluța, dar îi plăcea pentru că a făcut-o singură, urmărind instrucțiunile dintr-un video:

https://www.youtube.com/watch?v=CUVJyym8T5k

A lucrat umbreluța pentru jocul Activități de vară – tema doi (4 - 10 iulie) - găzduit pe un blog simpatic unde a descoperit o mulțime de provocări.

o mica umbrela de soare
N-a fost prea complicat de făcut, chiar dacă a greșit când a calculat dimensiunile „brațelor” umbrelei în raport cu rotundul pe care urmau a fi prinse. Nici material n-a avut suficient, dar și-a spus că „din avion nu se vede”.

etapele realizarii umbrelei de soare jucarie
După ce a terminat de montat umbrela și-a dat seama că nu prea avea cum s-o fixeze în grădină așa că a încropit o masă din plastic din ce-a găsit prin beci: cădiță (un capac de la o sticlă de suc) pe care o avea când era mică-mică și mosorul de la un furtun de grădină care se stricase (mosor de la leucoplast). Umbreluța s-a potrivit perfect cu noua masă de grădină.

masa de jucarie confectionata din dop de sticla de suc si mosor de leucoplast
Acum avea unde să așeze și tava cu sucuri sau gustări, și fructe, și reviste și multe altele – până când va începe să plouă și va alerga în casă luând la repezeală obiectele care nu rezistau la apă.

miniaturi: revista moda, tava cu pahare cu suc, cos cu fructe galbene
Dar! Să stea acolo pe un scaun i s-a părut total incomod așa că și-a meșterit și un scaun lung, cu salteluță și spetează rabatabilă.

jucarie scaun lung de gradina din carton si material albastru cu ornamente din plastic albastru
Clopoțelul de la poarta i-a alungat gândurile. S-a grăbit într-acolo, pentru că numai prietena putea fi.

15 comentarii:

  1. Si ce spuneai? Ca nu ai rabdare? Eu chiar nu as fi avut rabdare, desi umbreluta este tare simpatica. Interesanta tehnica, mai ales ca folosind plasticul generezi geometria aia curba. Lulu este o rasfatata... Are noroc cu tine! Si este bine sub umbreluta...
    Felicitari, Diana draga pentru povestea simpatica si realizare.
    Pupicei si noapte buna! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cusut manual nu am rabdare. Am sentimentul ca se repeta prea mult aceleasi miscari, acelasi tipar. 😊 Trebuie sa fiu prea atenta unde infig acul, sa nu se incurce ata, sa pastrez o directie de cusut s.a.m.d. "Jucariile", insa, merg "de la sine": taiat, lipit, asamblat etc. - pac! pac! pac! si gata.
      As fi avut nevoie de un PET mai rotunjor, dar am folosit ce-am avut si e cam "cracanata" umbrela.
      Iti multumesc, Suzana draga! ❤️ Niko m-a inspirat sa ma joc cu papusa. 😊
      Noapte buna! Pupici! 😘

      Ștergere
  2. Linda história, Diana, você escreve muito bem!
    Obrigada pela partilha!

    Tenha uma boa noite!
    Beijinhos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Obrigado pelo elogio, Fatyma!
      Com prazer.

      Boa noite!
      Beijinhos 💐

      Ștergere
  3. Chiar m-ai făcut să mă mănânce palmele ... Oare să mă apuc si eu de făcut umbrele? Cred că ar fi un test de răbdare și concentrare pentru mine!
    Umbreluta este tare haioasa și nici decum 'cracanata'! Hahaha, ce cuvânt, îmi sună tare ciudat! În schimb povestioare ma dat gata, ai facut ca umbrela sa se încadreze perfect în ea. Zile cu inspiratie si unde îți doresc ... umbra de la umbreluta ' of course '! 😂 Te îmbrățișez cu mare drag! Pupicios! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O-hooo! Ar fi fain sa mesteresti o umbreluta! Stiu sigur ca ai maini pricepute.
      Privita in realitate chiar imi pare cracanata 😂 - labartata nu se potriveste... Bratele arata tare ciudat (cred ca le-am taiat si prea late - au 2 cm latime, cum zicea in video, dar...)
      Iti multumesc, draga mea draga! ❤️ Avem sezlong (pliabil) in balcon, dar acum umbra nu ne-o da umbreluta ci coroanele copacilor care au crescut intre timp. 😊 A fost si azi o zi buna (si) din punct de vedere meteo - nu ne-am copt si s-a respirat bine.
      Si eu te imbratisez cu drag-drag! Pupicios! 😘 ❤️

      Ștergere
  4. Şi euuu vreau sub umbreluţa aia!! Mai e loc? E tare, tare frumos ce ai făcut, bravo ţie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca mai e loc! Haide! Scoatem cate sezlonguri e nevoie, mai aducem umbrelute! 😊
      Iti multumesc, Potecuta!

      Ștergere
  5. Cat ma bucur ca Lulu continua aventura. Am remarcat in primul rand cat de comod sta ea pe sezlong sub umbreluta pe care a mesterit-o singura. Fata descurcareata Lulu. ( si are si revista pe masura! de moda , da? Ca nu o vad pe altfel pe Lulu, decat ca pe o domnisoara la curent cu cele mai noi tendinte). Imi place cat de inventiva e si ca recicleaza. Cum sa arunci o asa frumusete de cadita cand se poate refolosi intr-un mod atat de util. Prietena ei cu siguranta va fi incantata sa petreaca impreuna clipe minunate pe sezlong sub umbreluta.
    Felicitari Diana. Ai o rabdare uimitoare cu unele lucruri. Ce daca nu0ti place cusustul? Se poate inlocui in proiecte cu multe altele.
    Multa inspiratie in continure.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ups! Acum vad (revad, mai corect spus, desi nu mi-l amintesc) acest mesaj de la tine! Nu stiu ce-oi fi facut! L-am publicat, a intervenit ceva si... pur si simplu mi-a iesit din minte. Imi pare rau pentru intarziere.

      Imi place mult de tot sa mesteresc astfel de "miniaturi" si o fac de cate ori am ocazia. Am inceput cu mult spor si lucrurile s-au mai "complicat" intre timp, dar sper sa reusesc sa ma incadrez in "termen".
      Iti multumesc pentru apreciere, Niko!
      Spor in toate!

      Ștergere
    2. Mi se intampla si mie. Citesc uneori mesajele pe telefon, in mail si nu pot sa raspund de pe telefon decat ca anonim( nu stiu de ce nu sta conectat) si atunci renunt sa raspuns in ideea ca o voi face cand ajuns la calculator si uneori uit ca mai era un mesaj la care nu am raspuns.

      Ștergere
    3. Ma simt un pic mai bine stiind ca se intampla si altora. 😊 Multumesc.

      Ștergere
  6. Minunată mai este Lulu și tot ceea ce realizează !!!
    Ai talent și multă, multă imaginație !
    M-am amuzat copios !
    Pupici ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru compliment!
      Ma bucur sa stiu ca iti place ce mesteresc din cand in cand si ma bucur sa te stiu "pe aproape". 😊
      Pupici! ❤

      Ștergere
  7. Vaaaaai! Cat de tare!!! Stii ca si noi am avut acum niste ani o tema cu umbrelute de soare? :))). M-am facut una micuta din dantela - care e buna la papusi :)))).Tot visez sa fac o umbrela de dantela pt mine. Intr-o buna zi....
    Imi place tare mult a ta! Ce model frumos. Si imi place si masuta, imi plac si accesoriile.. iar sezlongul e absolut genial.
    Si acum am vazut decorul... e cumva o fila de calendar? :D Daca da facem club !!! Am salvat un calendar intreg cu imagini din gradini pt a il folosi la poze :)))). Si acum inspectez celelalte doua calendare salvate si la indemana sa vad daca le-as putea folosi asa :)).

    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.