2022-07-19

De ce merge Buhuhu la mare

Actualizare 26 iulie 2022
Insul în cauză și-a cerut scuze public. De ce abia acum (și după atâtea abureli) e important, dar... poate că nu mai contează.

Am aflat, și eu, că există un tip (nu-i scriu numele pentru că nu-l vreau asociat direct cu acest blog) care se laudă cu nevasta care arată ca o minoră... Ca o minoră! Nu spune că are „aspect adolescentin” sau ceva de gen, ci „minoră”. O fi, omul, cu gândul la minore... Nu-i nici tocmai moral și sigur e ilegal (dar el s-o gândi la minore care au împlinit vârsta de 15 ani și, conform legii din Ro, masculul e liber să dea atacul). Totuși, nu-l „bănuiesc” de pedofilie – dar tot cu „p” începe și chestia la care mă gândesc. Sau e doar arogant.

Nevastă-sa arată (așa de) „minoră” – zice el – pentru că „se îngrijește! Dâng, dâng! O fi și îngrijire, dar e... genetică! Așa-i ea, de felul ei, de la „mama natură” (dacă nu-i de la bisturiu și botox). De-asta e cu ea, pentru că are aspect tineresc?!

Îi spune unui reporter: Eu am noroc că am o nevastă care arată ca o minoră. Uită-te la ea! Câți ani îi dai?

Ups! Dacă nu arăta „așa”, la vârsta ei de 41 de ani, ce făcea omu’, divorța? Căuta alta, care să arate ca o minoră? Oricum, nu-i un compliment când spui cuiva „ce bine arăți la vârsta ta”.

Zice el (după ceva cuvinte de umplutură): Venim la mare ca să vedem piele, aș vrea ca pielea aia să n-aibă vergeturi. (...) Dacă vrei să vii la mare, îmi arăți piele și sigur vrei să ne împrietenim, ar trebui să mă convingi și cu altceva decât cu decolteul. Putem fi de acord că e normal să ne uităm la țâțe și la buci? Aia vreau să văd la mare!

1. Nu specifică: la care „noi” („venim la mare”) se referă? La el și la nevasta lui? La el și la toți bărbații care au depășit vârsta de 40 de ani? Ceilalți bărbați ce-or zice? Tot pentru piele, țâțe și buci merg la mare? A jignit, probabil, o mulțime de bărbați ale căror iubite n-or fi perfecte, ca a lui, după standardele lui.

2. „Ei” – care or fi ei! - merg la mare să vadă țâțe și buci?! Sunt chiar așa de disperați să vadă? Înseamnă că n-au văzut de ceva timp...

3. Cine vrea la mare tre’ să arate bine?! La mare nu merg oamenii doar pentru "țâțe și buci", mai merg pentru aerosoli, pentru vitamina D, pentru odihnă și multe altele.

4. Omu’ e, săracu’, prost de tot (informat). În capul lui, celulita „se duce” dacă faci sport. În capul lui (nu întrebați care cap!) celulită au doar femeile cu strat mai mare de țesut adipos...

5. În capul lui, o femeie tânără care a născut ar trebui să nu mai meargă la mare, pe plajă, dacă are vergeturi pe abdomen... 'că le vede el și-și strică ziua?

6. De ce are el impresia (e plin de impresii!) că cele care merg la mare vor să-i arate lui piele și vor să se împrietenească? Sigur, nu neapărat cu el, e om însurat, serios și nu discriminează... Din ce puț al gândirii a extras această generalizare?

7. De ce crede el că tinerele abia așteaptă să le privească sânii și fundul bărbații de vârsta lui?

8. Individul își dă seama că și-a jignit nevasta? N-o fi dat pe gură în numele lui (ceea ce-i și mai rău), dar a dat. El merge la mare să vadă ce nu are acasă? Vrea ceva nou, ceva „proaspăt”?!

Am văzut poze cu Buhuhu... Probabil că nu e fotogenic. Ce-ar fi să i se interzică să meargă la mare, să nu sperie minorele?!

Sau... omu’ făcea reclamă mascată cabinetelor unde femeile pot fi „scăpate” de celulită și alte imperfecțiuni?! Hm. Se poartă reclama mascată.

Insul se „apără” dând cu bățul în baltă și mai rău.

Citez: Am criticat public expunerea obezității și celulitei. Nu sunt primul care spune că avem o epidemie de obezitate. O spun medicii și o vedem cu toții.

Cum scriam mai sus: tipul e foarte, foarte prost (informat). Celulită poate avea și o femeie slabă. Apoi, sunt destui care nu văd „epidemie de obezitate”. Când chiar numai unul n-o vede înseamnă că „toți” nu sunt toți – generalizare stupidă, de om fără argumente (dacă mulți au zis... dacă zice la TV, dacă scrie în ziar... așa e!)

Citez: Cei care încă mai avem curajul să vorbim deschis și să deranjăm corectitudinea politică exagerată trebuie să o spunem deschis. Obezitatea este o problemă națională. 

Ce mare curaj îți trebuie să dai în femei care nu-s perfecte fizic!

El nu „deranjează” corectitudinea politică exagerată, el jignește, la grămadă, femeile (tinere sau mai puțin tinere). Afirmând că vrea să vadă la mare „țâțe și buci” (că poate se împrietenesc) se referea la obezitate... Sigur că da!

Citez: Da, am spus că fetele ar trebui să mai treacă pe la sală.

Și scapă de vergeturi și de celulită? Cât de prost (informat) trebuie să fie pentru a se „apără” în acest fel?! Poate-i spune antrenorul personal (habar n-am dacă are!) cum e treaba cu celulita și vergeturile...

Din câte am aflat ieri, omu’ „prezintă” la TV o emisiune de umor. O fi pe bune angajat la o astfel de emisiune?! Cei care-l plătesc sunt siguri că vor ca femeile cu celulită, cu vergeturi, cele care nu merg „la sală” și toți prietenii și rudele acestora să nu mai urmărească emisiunea?

Erată”: Nu prezintă emisiunea, a fost invitat la emisiune, alături de alți invitați. Mulțumesc, Potecuță.

În urmă cu mai mulți ani, un alt specimen „dădea în femei” – ăla e (era?) regizor și nu mai știu ce, și i se urcase succesul la cap, probabil, și-a zis că cel mai bine e să „bată” ceva femei. Singura diferență între cei care dau cu pumnul în femei și cei care dau cu vorba este că ultimii nu lasă urme fizice. Altfel... o apă și-un pământ și unii și ceilalți. Părerea mea.

Cei care fac astfel de afirmații sunt ca cineva care ar închide ochii și-ar trage în mulțime cu pistolul: nu vor ști pe cine nimeresc și vor ucide. Pentru că vorbele chiar pot ucide... sau pot schilodi psihic pe unii mai sensibili.

Sursa foto: http://platonicsense.tumblr.com/post/1157393298/coisas-da-vida

34 de comentarii:

  1. Nu prezintă emisiune de umor, a fost, la un moment dat, invitat în cadrul unei emisiuni de umor, alături de alţi vreo 10 invitaţi, şi a avut un moment de câteva minute. Ultima dată când ştiam de el, prezenta o emisiune despre gadgeturi, dar asta a fost demult. Apoi, a intrat într-un con de umbră şi uite cum acum toată ţara vorbeşte despre el. Deci dacă până ieri, din zece români, poate 5 ar fi zis că Buhnici e ăla care-a fost la ProTV, acum ştiu toţi zece cine-i ăsta, numai că aproape toţi vor spune "a, ăla care-a zis de femei că..."
    Am înţeles că i-a explodat contul de fb şi are nişte zeci de mii de comentarii. Partea proastă e că FB nu analizează câţi te înjură, e pe bază de număr de vizite şi comentarii deci ia uite cum încasează nişte bani pe baza reacţiilor celor care s-au supărat. Şi s-au supărat pe bună dreptate, sub nicio formă nu susţin altceva. Tipul a fost mitocan şi nesimţit. Şi dincolo de orice glumă, deşi trebuie să fim realişti şi să admitem că o femeie păpuşă atrage priviri, parcă să spună soţul tău cu tine de mână că el merge la mare să se uite la buci şi ţâţe, nu te pune în cea mai bună lumină, oricât de mulţi s-ar glumi pe tema asta. Deci e clar, nu îi iau apărarea.
    Însă cel mai tare mă tem că valul ăsta de ură va trece fără să învăţăm ceva din asta. Că nu ştiu să se fi agitat cineva cum că-n cele mai multe magazine de haine greu se găsesc rochiţe sau pantaloni sau bluze xxl, că e ca şi cum e un privilegiu când vezi pe geam "am primit haine xxl", că cele mai multe reclame promovează fete trase prin inel, că din reclame înveţi că ai retenţie de apă, stai liniştit, ia pastila x şi slăbeşti miraculos, că se promivează cure de slăbire care te pot îmbolnăvi grav, că oricât ne amăgim că nu, se induce un standard de frumuseţe şi aşa mai departe.
    Deci da, omul merită pus la zid. Şi nu i-aş lua apărarea soţiei, am văzut că ea îl susţine şi pune pe fb poze cu femei plinuţe şi le numeşte balenuţe. Deci s-au găsit, se potrivesc.
    Dar ar fi frumos să rămâne la fel de scandalizaţi şi să apărăm valorile astea şi "mâine" când vom uita iar cine-i Buhnici.
    Zi faină, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gandit si razgndit daca sa scriu sau ba despre ce-a spus... mai ales ca habar nu aveam cine este, cand am primit link-ul. Am ales, in final, sa scriu pentru ca e o forma de violenta indreptata impotriva femeilor (exista o multime de barbati supraponderali, dar de ei nu zice nimic cand afirma ca se referea la obezitate).
      Acum o fi pe val, dar valul trece. Poate ca cei care scriu pe FB il reclama pentru textul "misogin" si-l scapa de cont.
      Zici ca nevasta e la fel?! Nasol... Nimeni nu stie ce-i rezerva viata... Nici nevasta nu stie ca exista barbati grasuti... Sau nu pune poze cu ei pentru ca si sotul ei are "tendinte de ingrasare"...
      Nici macar nu-l urasc... Ura e un sentiment prea puternic, individul nu merita nici macar dispret. E greu sa dispretuiesti un ins pe care nu-l duce mintea, dar cred ca e ok sa i se atraga atentia ca are lacune in educatie si informatii.
      E aproape firesc sa fuga ochii dupa ceva frumos! Nu suntem morti! 😊
      Macar un om, doi oameni vor invata ceva din asta - si tot e ceva, pentru ca e posibil "sa dea mai departe" o alta mentalitate.
      Ca se promoveaza femeile care arata bine - ca si cum ar fi o tinta pe care trebuie s-o atinga toate femeile - e altceva decat o jignire, decat violenta verbala. E incorect, categoric. Totusi, in materie s-au mai schimbat lucrurile; chiar si "manechinele", pe podium, nu mai sunt - toate - foarte slabe. Nu stiu in alte parti, dar aici sunt mai multe magazine care au la vanzare haine XXL.
      Nebunia aceasta cu "epidemia de obezitate" ar trebui sa inceteze (indivizi ca Buhuhu tot ar exista, insa nu s-ar mai "apara" ca ei se gandesc la sanatatea altora). E absurda aceasta presiune pe care o pun pe oameni! Ca pun presiune destula pe oameni prezentand numai oameni frumosi peste tot, acum le "ataca", practic, direct sanatatea! Ba-i si "acuza" ca "ingreuneaza" sistemele de sanatate (pretutindeni) pentru ca "dezvolta" prea multe afectiuni. Si, uite asa, "retetele de slabit" care pot distruge iau amploare, producatorii de medicamente si "cabinetele de infrumusetare" (si altele) prospera... Si dupa toate astea vine un neica nimeni si se leaga de ceva ce depinde in proportie prea mica de "ingrijire".
      Personal, voi ramane mereu scandalizata in cazul unor astfel de "iesiri", si stiu ca sunt multi altii, dar nu suficient de multi (se pare) care sa se manifeste in public, desi o fac in "viata de zi cu zi". Cine apare public cu ceva trebuie sa isi asume eventuale injuraturi, critici, amenintari s.a.m.d.. Nu multi sunt dispusi sa o faca, si e de inteles.
      Iti multumesc pentru aceste randuri, Potecuta! Sunt convinsa ca nu il aperi si nu-i gasesti scuze! 😊
      Multumesc, la fel: zi frumoasa!

      Ștergere
  2. M-a amuzat că l-ai făcut pe ipochimen prost (informat). Pentru informare propun să se uite în oglindă. Deși precis tot prost rămâne. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa te revad aici, Jo! Poate revii in "blogosfera"! Multi au facut cate o pauza (e mai mult decat firesc) si au revenit, fiind ca si cum n-ar fi fost absenti.
      Te imbratisez cu drag!

      **
      A dat dovada certa ca e foarte prost (informat). 😊 Nestiind cine-i tipul m-am gandit ca o fi vreun "standard de frumusete" (nu pentru ca ar fi corect ca astia sa faca astfel de "judecati de valoare"!) Si cand am vazut poze cu el... m-am gandit ca ar fi bine sa posteze pe undeva o poza cu el in slip mulat, sa vedem cu ce se lauda.

      Ștergere
  3. Mai incerc o data, ca vad ca s-a neantizat ceea ce am scris. Oricum nu era prea mult. Si de la curcubee m-ai adus cu picioarele pe pamant. Sunt exact genul de subiecte care imi spun ca sunt fiinte cu 'creierul mic si lejer' cum obisnuia tata sa spuna. Le ignor si ar trebui sa se formeze un strat gros de tacere pe langa ele. Nu-mi folosesc si daca ceva nu-mi foloseste trec peste, daca pot.

    Pupici si seara frumoasa, Diana draga. Lucrez la evantai!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am patit-o si ieri, si azi cu "neantizarea" comentariilor proprii, pe blogul propriu. 😊
      Asa e viata: una calda, alta rece. 😊 Acum zburam veseli, acum dam cu fundul de pamant.
      Creier mic si lejer! :)) Uneori, ma gandesc ca asa e si al meu cand ma "leg" de astfel de chestiuni. Apoi ma razgandesc: tacerea ar putea fi luata drept aprobare... Personal, elucubratiile de gen nu ma afecteaza, dar stiu ca ii afecteaza pe altii - le arat acestor "altii" ca sunt alaturi de ei si in scris, public (cel putin, asa imi imaginez) 😊

      Multumesc, Suzana draga! ❤️ Seara frumoasa iti doresc sa ai si tu! Spor la lucru! E numa' bun evantaiul pe vremea asta. 😊
      Pupici! 😘

      Ștergere
    2. M-ai lasat intr-o mare confuzie. Eu raman la parerea ca astfel de 'subiecte' trebuie 'tacute'. Si mai cred ca pot fi si capcane pentru studiul reactiilor. Nu stiu sa-ti spun de ce. Asa simt. Poate nu e asa. Poate sunt doar actori intr-o piesa proasta. Si atat. Insa raman la parerea ca trebuie maturate din peisaj aceste piese, iar oamenii trebuie sa gandeasca mai mult. Daca nu pot, poate ca nu a sosit timpul sa o faca.
      Crezi ca e un rationament gresit sau poate fara empatie? Nu stiu, ma intreb...

      Ștergere
    3. Astfel de subiecte exista in "viata de zi cu zi". Ne straduim sa le invingem in fașă - pe cat posibil - si le lasam cand sunt date pe gura de indivizi mai mult sau mai putin cunoscuti (indiferent ca au vorbit la betie sau ametiti de... oboseala)? Ceea ce fac cei ca buhuhu (fie ca-s barbati, fie ca-s femei) e violenta psihologica. Ori incercam sa diminuam astfel de "nesimtiri" ori le trecem sub tacere - ambele nu e posibil. Cand le trecem sub tacere stim ce se intampla: prolifereaza. Poate ca ceea ce "pateste" asta ii mai tempereaza pe unii dintre cei care cred ca e "cool" sa se comporte astfel.
      Rationamentul e corect logic dar cred ca e fals factual: oamenii "trebuie" sa gandeasca mai mult (nu se intampla asta). Toti suntem oameni, dar structurile noastre interne (sa zic asa) nu-s identice.
      Nu stiu daca trebuie ca oamenii sa gandeasca mai mult; e bine sa gandeasca mai mult, dar unii n-o fac - sa-i lasam sa-si faca de cap si sa "riscam" sa-i distruga pe cei mai sensibili la astfel de remarci? Cam asa vad lucrurile...

      (din n-am idee ce motiv, mesajul tau era in spam; se intampla si in cazul altor prieteni care trec pe aici mai mult sau mai putin constant) :((

      Ștergere
  4. Yo creo que uno debe ir más allá de las apariencias. Estamos en una sociedad donde te ven mal por ser mayor, gorda y fea. Es casi un crimen. Al hombre aun se le permite eso pero tambien se le ataca. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Considero lo mismo.
      Cuando un individuo que se cree “influencer” hace tales afirmaciones, creo que debería ser sancionado por la sociedad; sus palabras pueden destruir a personas muy sensibles.
      Te mando un beso.

      Ștergere
  5. Mamăăă, e plin și Fb ul de comentarii și păreri. A ajuns VIP, omul.
    Noi să fim sănătoase! O zi frumoasă cu vești minunate și îndeletniciri asemenea să ai, Diana dragă! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa ca peste tot se discuta (si nu numai). 😊
      Daca exemplul unei institutii financiare - care a anuntat incheierea colaborarii cu omu' - ar fi urmat si de alti sponsori poate ca va regreta serios notorietatea castigata in acest mod.
      Asa-i! Sanatoase sa fim! 😊 Iti multumesc, Dana draga! ❤️ La fel iti doresc si eu: zile frumoase, cu vesti minunate si multe motive de bucurie!

      Ștergere
  6. 1. Am kg în plus, am celulită și vergeturi. Nu mă mândresc cu asta, ci dimpotrivă încerc pe cât posibil să îmi fac un bine. Alerg de 3 ori pe săptămână, nu mănânc după 18 etc. Toată viața am fost afectată de lucrul acesta, deși am făcut multe și nenumărate eforturi. Abia acum însă, când m-am mai copt la minte, mi-am dat seama că nu trebuie să ții o dietă minune, ci să faci alegeri sănătoase și să adopți un stil de viață sănătos. Nu am o genă foarte prietenoasă și, probabil, nici fondul meu emoțional nu a fost prielnic. Totuși nu mă deranjează să văd oameni la plajă de diferite dimensiuni.
    2. Nu știu pentru ce se duc unii la mare, eu mă duc pentru a mă relaxa, pentru experiența în sine, nicidecum pentru a admira anumite părți ale corpului celuilalt.
    3. Una e să arăți prost (poate...într-un moment al vieții neprielnic), alta e să fii prost. Pentru prima variantă întotdeauna se vor găsi soluții. Pentru cea de-a doua, nu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa fii sanatos cred ca e mai bine decat sa fii "excesiv" 😊 de frumos. Apoi... vorba 'ceea: "frumusetea e in ochii privitorului" sau: nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie".
      No, iata un "alt" motiv pentru care cei ca buhuhu ar trebui marginalizati (macar pana revin la "sentimente" mai bune): adolescentele, in special, pot fi afectate de astfel de observatii - pe langa presiunea resimtita vazand fel si fel de "pupeze" fotografiate (si fotografiile "aranjate") si machaiate la greu (de zici ca au fatza tencuita) care arata superb... in poza.
      Eu sunt o lenesa de top cand e vorba despre alergare, exercitii fizice "cu inspiratie-expiratie"... Cat despre mancare... as avea cosmaruri daca as manca ultima data la ora 18. 😊 Insa, am "bafta genetica". Nuuu! N-arat ca o minora! Ar fi chiar jenant la varsta mea! :))
      Eu nu vad cunoscutii pe strada, cand trec razant pe langa ei. La mare - sau pe aiurea - in mod sigur n-as sti cum arata cine trece prin fatza ochilor mei (as putea spune ce culoare de costum de baie/haine are, dar cum arata... poate dupa vreo ora de gandire, sa gasesc "inregistrarea"). La mare mergeam pentru placerea de-a simti acel aer pe care nu-l pot descrie, pentru apa si plimbari pe plaja, seara - o mare furtunoasa ar fi fost ideal! O singuura data am vazut marea in luna octombrie, si era vijelioasa - n-o sa uit curand acel peisaj. 😊

      Tare-mi place ce-ai scris la punctul trei! 😂

      Ștergere
  7. După părerea mea, omul a servit ceva la festival/concert (ce-o fi fost) și a decis să își dea cu părerea (public) despre femeile care nu arată conform standardelor sale. Așa că imaginea sa de profesionist, de jurnalist etc. s-a dus pe apa sâmbetei în două secunde.

    Nu mă afectează, în mod direct, afirmațiile sale. Îmi pare rău pentru femeile care s-au simțit...mai puțin slabe, mai puțin frumoase, mai puțini demne pentru a merge la mare.

    Să fiți bine cu voi! Atât!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine ma lasa rece afirmatiile lui, dar stiu ca altele pot fi afectate de asa ceva - si nu neaparat ca vin din partea lui, ci in general. Ma "streseaza" limbajul "de gang"! Cand pe unul il lasi sa zica altii vor intelege ca e "cool" s-o faca si ei... Daca in nasolae, mai ales, oamenii (mai ales cei tineri) nu s-ar lua ca oile dupa berbec ar fi relativ ok... Avem dreptul la libera exprimare, dar daca cineva se simte lezat... ne asumam urmarile.

      In mod sigur era "ciupit"! Am primit link cu text, dar am cautat sa-l aud spunand "el cu gura lui", sa fiu sigura ca nu exista inflorituri. Chiar si "ciupit", un om care nu gandeste astfel n-ar fi capabil sa spuna asa ceva.
      "Reputatia buna se construieste in ani si poate fi pierduta intr-o secunda" (nu mai stiu cine a zis-o). Pana la acest scandal nu am stiut ca exista acest om.

      Bine zis! Doar ca acest fapt il intelegem, cei mai multi, dupa ce am depasit destul de mult adolescența. 😊

      Ștergere
  8. Nu stiu de ce a avut derapajul acesta. Ii urmaresc canalul yt de mult timp si in ceea ce priveste noutatile despre tot felul de dispozitive electronice, IT, chiar si automobile electrice, pot sa spun ca postarile lui sunt in top, e unul dintre profesionisti.
    Nu vreau sa-l scuz, chiar nu inteleg de ce a simtit nevoia sa faca acele comentarii in fata unor camere TV.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca a simtit nevoia sa dea mare (pe uscat). Probabil ca succesul i s-o fi urcat la cap si se crede "super-macho". Poate ca nu mai ajunge la struguri si-atunci zice ca-s acri... Din ce-am mai auzit ulterior nu e prima data cand derapeaza (n-am cautat sa ma conving, inca).
      Pe de alta parte, am ascultat si parerea unora care-l cunosc - direct, dar mai multi au fost cei care-l cunosc indirect - si toti s-au intrebat ce-o fi fost in mintea lui. A fost exact ce-a zis... Chiar "ametit" fiind, n-ar spune asta daca n-ar gandi asa. Faptul ca o gandeste e ok. Dar n-o spune, frate, in halul acesta! Sau spune-o! Dar nu incerca sa pozezi in Harap-Albul sanatatii si sa fabulezi pe diverse teme care n-au legatura cu afirmatiile criticate.
      Cred ca s-ar fi stins in fașă nebunia asta daca avea macar bunul simt sa spuna ca l-a luat gura pe dinainte. Dar, nu! A dat-o cu obezitatea si sanatatea - cred ca "apararea" a enervat mai mult decat afirmatiile (pe mine "apararea" m-a "enervat").

      Ștergere
  9. Da, a fost forțată apărarea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are nevoie de caracter puternic sa afirme ca a vorbit gura fara el. S-ar fi trecut usor, cred, peste violenta lui verbala, daca zicea un "scuzati" - o fi vrut sa para sincer pana la capat, dar a dat-o-n barci si nu i-a iesit. Oricat de sincer vrea sa se creada cineva (sau "incorect politic"), nu-i striga schiopului, de exemplu: "Schiopule!" Omu' stie ca e schiop...

      Ștergere
  10. vax albina23 iulie, 2022

    Hai să comentez și eu. B este un non subiect care a devenit activ în condițiile în care sunt muuulte proleme reale de discutat (energie, război, plagiat).
    Nimeni nu-și va schimba părerea interioară. Cele complexate vor continua să se chinuie în a place lumii, cei nesimțiți vor gândi la fel ca până acum despre grase/slabe în funcție de gust, șamd. Cum e vorba aia? de gustibus NON disputandum.
    Vreau să adaug ceva. Acum mulți ani am citit o idee pe blogul unui om inteligent pe care nu îl cunosc deloc. Dar deloc. Zicea el că există o tendință de pedomorfizare a femeilor. Zicea el că epilarea completă e o metodă a femeilor de a părea mai fetițe și că bărbaților le place asta. Am reținut ideea pt ca m-a șocat, dar i-am dat dreptate. Poate B se încadrează în acest tipar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca a atras atatea comentarii (si nu numai) deoarece, la nivel mai mult sau mai putin constient, oamenii sunt satui de criza alimentara, de cea sanitara, energetica, de razboi si plagiate si altele de gen... Doar intr-o astfel de chestiune am putea avea vreun rezultat pozitiv, macar pe termen scurt. Celelalte sunt la "poftele" altora, nu prea ne putem pune cu ei, cu succes.
      Isi vor schimba parerea interioara doar cei care se cred perfecti, "criticand" si batjocorind in stanga si-n dreapta, si viata le va arata ca nu-s, introducandu-i fix in "categoria" pe care o iau in zeflemea. Altfel, de acord cu tine, nu-si vor schimba gusturile, dar - poate! - vor fi mai multi care nu vor simti nevoia sa afirme public. Sa-si tina la interior parerile.

      Oh! Consider ca o astfel de generalizare nu conduce la un adevar posibil. Cum a ajuns la o astfel de concluzie nu-mi pot da seama, dar o consider fortata - nu cred ca poate fi numita tendinta dorinta unor femei (deloc multe raportat la numarul total de femei) de a iesi in evidenta astfel. Adolescentele au "pufi", nu-s spâne (unele au mai mult decat "pufi") - e primul argument care-mi vine repede in minte. C-o adolescenta poate ca ar "cocheta" mai multi barbati, dar cu fetite...! Prea putini.
      S-ar putea incadra B intr-un astfel de tipar (referitor la copile), desi incerc sa resping gandul.
      Iti multumesc pentru interes, Albinuta. ❤️

      Ștergere
  11. Eu cred ca nenea Bufnici, ca om cu experienta in presa stie chiar atita lucru, ca nu trebuie sa dea interviuri cherchelit. Dar a fcaut-o intentionat, stiind ca romanii sunt o natiune de drogalai prin definitie, care ii vor scuza imediat declaratiile, pe motiv ca ... era drogat cu alcool. Si mai cred ca Bufnici era in misiune precisa de acomodare a populatiei cu idee de pedofilie ( isi compara nevasta cu o minora. Specific si subliniat, minora ). Bonus, mai prindea si ceva popularitate pentru nevasta-sa ( cine stie in ce scopuri pe viitor ) ; daca pina acum nu sti animeni cine e nevasta'sa, acum stim cu totii cum arata " ca o minora cu dinti de cal". Sa-i faca cineva un pustiu de bine cu o proteza dentara, d'aia care ii mai indreapta maxilarul !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intre timp am aflat ca a fost "jurnalist de teren" la un moment dat, dar cred ca orice experienta se cam spala in alcool si ramane doar aroganta omului care a reusit sa scape de kilogramele in plus si crede ca e vreun standard dupa care a creat Dumnezeu barbatii doar pentru ca are bani si ceva succes la ceva public.
      E o posibilitate pe care vreau sa o resping... Cea cu referire la "obisnuirea" cu "normalitatea" pedofiliei, pentru ca exista aceasta dorinta a unora de a fi consimtamantul valabil pentru sex incepand cu varsta de 12 ani. Cred, totusi, (sper!) ca nu s-a gandit la acest aspect. Sper ca a vrut doar sa se dea mare in chiloti mici si sa se laude cu "femeia lui"... Am vazut-o pe tipa intr-o poza in care, sub stratul gros de fard, se vad "bubulite"... Fara fard o vede doar el. Deh! Unele minore au acnee.

      Iti multumesc ca ai trecut pe aici, Veve!

      Ștergere
  12. nu-l mai vazusem de ceva vreme la tv, aveam o parere buna despre el. s-a prostit la Bucuresti intre timp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca a reusit sa se prefaca, iar cand succesul i s-a urcat la cap n-a mai rezistat... si si-a dat arama pe fatza.

      Ștergere
  13. Scuzele lui nu au nici o valoare. Adică ai pocnit omul în moalele capului de-a văzut stele verzi și tu ce faci!?, spui așa de simplu: scuză-mă! Cu scuzele lui a mai pocnit o categorie de oameni.
    Cred, dar este strict părere personală, că unii dintre noi, românii, ar trebui să începem să coborâm cu picioarele pe pământ. Nu există femei perfecte sau numărul lor este așa de mic, iar celelalte sunt frumoase pentru că există, pentru că sunt motorul vieții pe Pământ 🤗😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fix asa am simtit si eu cand l-am ascultat (pe canalul lui de YT) scuzandu-se. N-a rezistat sa nu se victimizeze puțin, afirmand (in mai multe cuvinte) ca a "pierdut mult si va mai pierde"...
      Totusi, cred ar fi fost mai credibil (in sensul ca regreta cu adevarat) iesind cu scuze imediat, dar e iesit imediat intarindu-si afirmatiile, insistand aiurea rau pe o tema care nu avea legatura cu ceea ce spusese. Cum sa-i creada cineva scuzele?!

      Cred ca mai suntem, inca, in faza in care erau altii in anii 1980: invatam codul bunelor maniere, invatam ca perfectiunea fizica la om (mai ales) nu exista... Ai dreptate, mare dreptate: femei perfecte nu exista pentru ca nu exista om perfect. Care ar fi... termenul de comparatie?! "Proportia de aur" (a frumusetii perfecte din natura: florile, culorile pasarilor etc.) pe care-l vehiculeaza unii incercand sa spuna ca cei care au chipul nu-stiu-cum (ca proportii) au "chipul perfect" (anatomic)? Poate ca proportii fizice, dar aspectul...?
      Imi place cum ai zis: "motorul vietii". Si ma intristez 'ca multe isi distrug chipul (unele intregul trup) incepand prea devreme, incercand sa-l aiba perfect... Cred ca nu e firesc sa traim (consumam viata) straduindu-ne sa fim frumosi in ochii tuturor - e o imposibilitate.
      Iar m-a luat valul! 😊

      Ștergere
  14. Nu știam ce articol să citesc de la tine, pentru că n-am mai apucat cam de ceva vreme să urmăresc blogul tău, așa că m-am gândit să mă opresc aici.
    Da, am ascultat și discursul cu scuzele de rigoare care erau de așteptat. Eu l-am urmărit mult timp pe canalul de yt, acolo unde face și acum unboxig-uri la gadgeturi, însă ghici de ce am renunțat ca să-l mai urmăresc? Tocmai din cauza derapajelor de natură ironică. Eiu consider că putea sta liniștit și să-și vadă de contentul lui, pentru că acolo e foarte bun.
    Ca să fii ironic trebuie să ai și stofă pentru asta, trebuie să știi cum s-o faci, altfel doar îți arunci singur nisip în cap și te faci de tot râsul. Se pare că el consideră că e fanny ceea ce face, sau poate e despre ceea ce spunea Potecuță. Oricum această ieșire nu ia adus onoare.
    Numai bine, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc ca ai trecut pe aici. 😊
      Intaresti afirmatiile celor care au mai spus ca e deplasat in multe ocazii. Cred ca el vrea sa fie ironic dar reuseste sa fie doar sarcastic.
      Bine zis: nu oricine poate fi ironic. Omu' a auzit ca e interesant sa strecoare glume in "discurs" si-a incercat marea cu degetu' - s-a udat fleașcă (a fost la un pas sa se inece). Sa fie sanatos!
      Multumesc, Stef! Numai bine!

      Ștergere
    2. Cu mult drag! Îmi pare rău că nu am prea avut timp în ultima vreme să fac vizite, dar sper încet, încet să-mi intru în ritm.

      Cât despre George, da, sunt perfect de acord să aduci puțin umăr în discurs sau prezentarea pe care o ai, dar din momentul în care transformi gluma în batjocură la adresa cuiva, atunci asta nu maibe ok.

      Ștergere
    3. Cat timp esti pe-afara (sau nu) cu ocupatii placute ma bucur ca nu ai timp de blog. 😊 Neplacerile sa nu te țină ocupat, este ceea ce-ti doresc.

      Ștergere
    4. Mulțumesc mult, Diana!
      Ai dreptate, e mai bine să stăm mai mult pe-afară și mai puțin pe net.
      Numai bine îți doresc! 😇

      Ștergere
    5. Multumesc, la fel! 😊

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.