2013-01-16

Miercurea fara cuvinte (3) – Paza buna…

Cavalerul Trac   :)

Caleasca Fermecata


Postarea participă la Wordless Wednesday! (3) la Carmen (Intre vis si realitate)

HAPPY WW!

20 de comentarii:

  1. imi place calul...politia calare are prestanta ei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poliția călare, odată pe un cal putere, jos pe mulți cai putere! Ce elegant e totuși, pe cal. Happy WW, Diana dragă! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fara nu se poate! La noi sunt si pe bicicleta sau pe segway...:))
    Happy WW draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. e un apropo? tracii luptau din greu cu bardaca de vin!... :)
    superba ideea!

    RăspundețiȘtergere
  5. wow!politia calare :)
    cand am fost in Canada i-am vazut pe politistii calare,aratau fabulos si ei dar mai ales caii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Paza bună trece primejdia rea :)!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Macar sa mai speli astfel un pic imaginea Politiei...ca zilele astea si-au cam patat-o...
    Happy WW, Diana draga!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos cal ! Ei, și călărețul... ! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Să sperăm că locul lor de muncă și îndeplinească în mod corespunzător.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place prima imagine !
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am vazut adesea pe la mine prin oras politisti calare. Nu stiu daca era vreo ocazie speciala, dar mi se pare fain. Are o prestanta anume cum bine zice cineva mai sus!

    RăspundețiȘtergere
  12. Poliţia e dotată şi cu un cal putere, şi cu câteva zeci de cai putere. Răufăcătorii n-au nici o şansă :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cavalerul trac la datorie, politia fermecata! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt ţări în care poliţia este respectată pentru că poliţiştii îşi fac datoria cu simţ de răspundere.

    RăspundețiȘtergere
  15. evident, foarte dotati! :))
    sa nu avem nevoie de ajutorul lor niciodata! o zi minunata, Diana draga!
    happy WW! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dotati-dotati si, poate saritori cand e nevoie de ei! Saritori in ajutor, nu saritori "in fuga" - cum am vazut doi, intr-o noapte!
      Sper sa nu avem nevoie de ajutorul lor! :)
      Zi minunata!
      Cu drag,

      P.S. Randurile tale au ajuns la spam - azi am vazut si le-am eliberat! (scuze ca nu am fost prea atenta)

      Ștergere
  16. Alearga pe autostrazi si in urmariri cu noile masini marca Jaguar pe care le'au primit, dar cand dau amenzi prin orase se deplaseaza calare pentru ca un cal le ajung:)) desi ar fi mai dragut daca s'ar lasa trasi de 6 cai frumosi :))

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.