2013-01-27

Pisicile păcălite de maimuță (hw 4)

Două pisici au găsit o bucată de brânză și au rupt-o în două dar una dintre bucăți era puțin mai mare decât cealaltă. Bineințeles, fiecare pisică dorea bucata mai mare. Neajungând la înțelegere s-au dus la isteața maimuță să le rezolve problema.
- Nicio grijă! le spune maimuța.
Ia bucata mai mare și mușcă dar acum a rămas mai mare cealaltă; mușcă din aceasta și iar e diferență între bucăți. Maimuța continuă astfel până ce bucățile de brânză ajung foarte mici. Văzând aceasta, pisicile se adresează maimuței, disperate:
- Suntem mulțumite! Înapoiați-ne bucățile de brânză.
Maimuța cea șireată le dă replica:
- Aceasta e taxa pentru că v-am rezolvat problema.
Nici bine nu termină de rostit cuvintele că și înghite ultimele bucățele de brânză.

**
Un tip îi povestește prietenului:
- M-am despărțit de soția mea de comun acord: ea păstrează locuința, eu mașina și biroul.
- Bine, dar cu economiile voastre cum a rămas?
- Pe acestea le păstrează avocatul...
**
- Domnule avocat, aș vrea să-mi scriu testamentul dar nu știu cum se procedează. Mă ajutați să-l scriu?
- Cum să nu? Lăsați totul în seama mea!
- Păi, m-am gândit că dvs. ați vrea partea mai mare, dar aș vrea ca și copiii mei să primească ceva din avere...
Postare inscrisa la Happy Weekend!

4 comentarii:

  1. morala: Nu avea încredere în avocati! (daca ai stii ca si eu m-am fript de 2 ori si pentru niste chestii minore!)
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. hahaha...bune glume... :))
    O saptamana frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelente! Avocatii...ce le-as face de i-as prinde :))
    Marea majoritate sunt niste escroci... Am cunoscut si de-un fel si de altul. Adica si din cei lacomi si smecheri dar si avocati cu suflet.
    Ai ajuns la Happy Weekend mai tarziu dar foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Mari shmecheri avocatii astia...cu siguranta maimuta era unul dintre ei:))

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.