2019-06-08

Canción del Mariachi. Provocare muzicală

Pentru ca miercuri (in comentarii la MFC) am pomenit, cu Rux, despre Banderas in rolul lui Zorro, mi-a venit ideea pentru azi: Antonio Banderas - Canción del Mariachi (vizualizare pe YT)
In videoclip sunt scene din Desperado (1995), un film de Robert Rodriguez, cu Antonio Banderas, Salma Hayek, Joaquim de Almeida, Steve Buscemi, Quentin Tarantino ş.a.).
Muzica: Los Lobos; Antonio Banderas îşi interpretează “partea lui” (chitară şi voce).
======================================================================
Friendship Friday! 
Provocarea muzicală lansată de Carmen pe blogul ei, Între vis şi realitate.
======================================================================
Desperado e continuarea filmului independent, El Mariachi (1992), al regizorului Robert Rodriguez.  Once Upon a Time in Mexico (2003), e ultima parte a trilogiei “El Mariachi”. Cele trei filme care formează trilogia sunt încadrate (şi) in genul “western contemporan”; au romantism şi mult umor.
Pentru Banderas rolul într-un film de acţiune/aventuri a fost o noutate, el apărând in filme romantice.
Antonio Banderas s-a născut in 10 august 1960, la Málaga. E actor, regizor, producător, cântăreţ (a cântat şi alături de Sarah Brightman, The Phantom Of The Opera - şi-a cântat bine). Cariera cinematografică a început-o cu regizorul Pedro Almodóvar, apoi s-a remarcat in filmele de la Hollywood, mai ales in anii 1990, devenind repede ceea ce se numeşte “sex simbol internaţional”.

14 comentarii:

  1. Ooo, excelentă propunere! De melodia asta nu mă pot sătura.
    O zi bună, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place la fel de mult! :)
      Multumesc, la fel, Potecuta!

      Ștergere
  2. Tare îmi place cum joaca Banderas!
    Cand am vazut data lui de nastere ... OMG! Suntem de-o seama ... ce repede a trecut timpul ...
    Cate-o data ma întreb unde este actorul cutare sau cutare ... nu realizez ca si ei sunt oameni si defapt si ei îmbatranesc ca si noi!
    Ah! Who wants to live forever ...?!!!
    Un weekend placut si însorit îti doresc! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a placut mai mult actorul decat jocul lui - in filmele de aventuri, insa, mi-a placut si "jocul de scena". :)
      Asa-i! Cu unii actori suntem de varste apropiate si - uneori - cand ii vad intrun film si ei sunt "tineri cum au fost" realizez cu fractiuni de secunda mai tarziu ca... avem aceeasi varsta! :)
      E... :) Am vazut si filmele si serialul "Nemuritorul" - nu pare chiar atat de rau. :)
      Multumesc, Ella draga! (ce tarziu am venit! se apropie alt weekend). Scuze.
      Zile senine iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Încă o mai păstrez la mine pe calculator, și alte melodii la fel de superbe..
    Multumesc de postarea muzicală !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Candva am pastrat si eu melodii pe computer, dar apoi am renuntat - le gasesc mai usor pe YT decat in "baza mea de date" :)
      Cu multa placere.
      Zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Ehei, ia uite-l și ca dansator de tango! Ce spui?... :)
    https://www.youtube.com/watch?v=6lAKlYTQVKY

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place mult!
      :) Sa stii ca aceasta a fost scena la care m-am gandit initial, pentru ca am vazut filmul si mi-a placut ideea de a coopta elevii "recalcitranti" la cursuri de dans. Apoi, "paralela" Zorro - Desperado mi s-a parut mai interesanta si am ales cantecul prezentat.
      Zi frumoasa!

      Ștergere
  5. Oooooo ce propunere geniala <3!!
    Ma bucur, ma bucur - chiar m-am si batait asa un pic, in timp ce priveam si clipul ;). Nu stiam ca a fost trilogie! :O. Cred ca am vazut si numaru trei din 2003.. da, da. Dar uitasem de el :)))).
    Pupici cu drag <3!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi face mare placere entuziasmul tau! <3
      De al treilea film si eu uitasem, desi l-am vazut. :)) Deh, nu sunt tocmai filme care sa se intipareasca in memorie. :)
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  6. Un film extraordinar. Și ce melodii faine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, filmul e reusit; la fel si cantecele. Regizorul a potrivit totul cum nu se poate mai bine. :)
      Zile senine iti doresc!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.