2019-06-28

Caseta roşie din carton. Provocări verzi in iunie (2)

Pentru Provocări verzi am terminat de câteva zile tema cu numărul doi, mixed media cu cireşe, dar nu am reuşit să editez fotografiile până azi şi nici cuvintele nu s-au adunat sub carcasa pe care o port cu mine peste tot şi-o numesc cap.
La sfârşitul lunii mai Carmen a trecut pe la noi, şi ne-a adus muuulte bunătăţi şi frumuseţi - între bunătăţi, bomboane şi ciocolate!!! Inclusiv ciocolată cu mentă! Pătrăţelele de ciocolată cu mentă au fost primele care s-au terminat: in câteva ore. Cine le-a exterminat?! Subsemnata, in cea mai mare parte.
Din cutia bomboanelor cu lichior de cireşe am făcut o casetă, pentru Provocarile verii - iunie 2019. E bună fie pentru brăţările subţiri pe care le ţin acum amestecate cu cele mari şi scotocesc până la plictiseală după ele, fie… pentru orice altceva mărunţel. Îmi plac cutiile de la bomboane şi mai mereu pe cele super faine le-am păstrat şi am ţinut (ţin) in ele fel şi fel de măruţişuri necesare mai mult sau mai puţin des (pe căprării, altfel spus, să am acces facil la orice îmi trebuie într-un moment sau altul - cele care nu sunt personalizate au etichetă, să ştiu ce e acolo). Sunt frumoase, sunt comode, sunt uşoare, uşor de depozitat şi-mi amintesc de cei care mi le-au oferit (când le văd mă gândesc automat la persoana respectivă).
Bucăţelele de carton “recoltate” de la câteva ambalaje de ciocolată au fost utile pentru a acoperi scrisul de pe viitoarea casetă din carton. Din hârtia interioară a cutiei (hârtie stratificată - nu ştiu care-i denumirea) am decupat câteva perechi de cireşe aurii şi le-am lipit pe ceea ce e o “schiţă” de portativ cu trei linii orizontale (celelalte două s-au pierdut pe drum) - sunt in relief şi, in realitate, lucesc discret. Dintr-o revistă lăsată in cutia poştală - cu reclame la nu mai ştiu ce - decupasem cândva o inimioară, şi acum s-a potrivit. Pentru că îmi plac şi tigrii, am lipit pe inimă imaginea unui tigru. Pe cantul cutiei am făcut contur cu auriu. Şi cam atât.
Urmează tema trei: desenăm pe… O ideea am - să văd dacă reuşesc să o pun in practică; imediat se termină luna iunie şi nu vreau să lipsesc.
Colac peste pupăză! Scriind despre această cutie am inceput să înghit in sec de pofta bomboanelor! Trebuie să mă mulţumesc cu turtă dulce cu scorţisoară!

10 comentarii:

  1. Minunat!!! Sa stii ca si eu pastrez cutiile de la bomboane. Cred ca mi se trage din copilarie. Aveau ai mei vreo 2-3. In una erau pixuri. Ce imi placea cutia aia :))).
    Super fain a iesit cutiuta ;).
    Pofta buna la turta dulce !!! (eu vreau somn si ceai ... mie si vara tot ceai imi place sa beau ;P).

    Pupici cu drag si weekend frumos <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place cum se aranjeaza in dulap aceste cutii. :) Haha! Candva, colectia de pixuri o tineam intr-o cutie de bomboane. Mai am o cutiuta, din copilarie - primita de ziua mea (in ea am cateva martisoare care-mi plac cel mai mult din colectie) :)

      Ma bucur ca iti place cutiuta mea. :) In realitate e tare-tare dragalasa.
      Ceaiul e bun, e sanatos - nu e preferatul meu, dar nu-l refuz daca-i musai. :)
      Multumesc, Rux! Somn bun iti doresc!
      Pupici cu drag! <3 Weekend frumos! (scrisesem: pupici frumos si weekend cu drag!!!) :))) Trebuie sa parchez si eu. :)

      Ștergere
  2. Ce idee bună ai avut! Şi e şi frumoasă cutia! Şi eu am o mare varză la brătări, recunosc. Cum ai spus şi tu, cele mici se ascund sub cele mari şi dimineaţa e război până dau de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culorile sunt super vesele, iar ciresele aburite... imi lasa gura apa. :))
      Poate ca vor si bratarile tale mici o cutie de la bomboane. :)
      Duminica frumoasa!

      Ștergere
  3. Superbă cutiuță ! Mie chiar îmi place mai mult decât cea originală..
    De la ciocolată sau bomboane, "specialități" imi pac cutiie metalice :)))
    Mi se par asa simpatice și se pot refolsi cu succes pentru a depizita fel de fel de lucruri..

    Felicitări !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. :) Ca cea originala sunt multe prin lume. :)
      Am si cateva cutii metalice - doar doua sunt foarte vechi: una de la "tutun regal" si alta de la cafea (parca).
      Ideale ar fi rafturile, dulapioarele si sertarele, dar cutiile sunt la fel de bune pentru a depozita diverse. :)
      Duminica frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  4. imi place tare mult ciocolata cu menta, pot sa ma servesc? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca da! :)

      @coco, nu pot ajunge la noua adresa a site-ului tau (imi tot spune ca nu e "sigura legatura") :((

      Ștergere
  5. Provocări verzi cu cireșe roșii ... bună treaba! :))
    Foarte frumoasă cutiuța făcută de ține!
    Desigur că chiar dacă are un tigru pe ea poți păstra în ea și ... lei! :)
    Duminică plăcută! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Fain!! Sigur ca pot pastra lei in ea! Aaaa! Nuuu! Leii vin si zboara de zici ca nici n-au fost!! :)
      Multumesc, Ella draga! Pupici! <3
      Duminica frumoasa iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.