2019-06-05

Uitat pe zid. Miercurea fără cuvinte

Fotografie pentru Miercurea fără cuvinte!  Un joc iniţiat de Carmen; găzduit şi de Călin Hera doi ani.
HAPPY WW!

25 de comentarii:

  1. Aaah, ce amintiri! Când aveam câte o cartelă o păzeam mai bine decât îmi păzesc acum cardul :D
    Seară bună îţi doresc, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am dat bas in nas cu aparatul am facut ochii mari, am trecut mai departe si m-am intors brusc! Noroc ca persoana care era cu mine imi imprumuta, de regula telefonul sau, pentru poze. :)
      Mai mereu introduceam cartela invers. :)) Ar fi trebuit sa le mai mentina in functiune, pentru vreun apel de urgenta al celor care nu au telefon mobil. :)
      Multumesc, Potecuta! Seara frumoasa iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Acum am aflat de ce nu mai postai:) Erai in cautare de "artefacte":)

      Ștergere
    2. Haha! :) Mi-ar placea sa imi permit sa caut "artefacte". :)

      Ștergere
  3. Uitat intr-adevar. Nu l-am mai vazut demult. :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai vazusem unul, candva - avea si receptor - dar cand m-am intors acolo dupa cateva zile... nu mai era.
      Multumesc. Numai bine!

      Ștergere
  4. Ce ma mai uitam dupa ele pe vremuri...Acum au ajuns obiecte de muzeu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe aici erau mai peste tot - desi multe erau distruse "peste noapte" si inlocuite "peste zi". :)
      Chiar ca sunt obiecte de muzeu - si acestea sunt "generatie noua". :))
      Numai bine!

      Ștergere
  5. hahaha, zau ca am si uitat de cand foloseam asemenea telefoane! Ultima data, cred ca acum 20 de ani. Nostalgii...
    Pupici si imbratisari, de la trio pentru trio, cu drag <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Până sa dau - din nou! - nas in nas cu el, si eu am uitat de ele! :) Se pare ca mai sunt, pe ici-colo. Ma intreb cum s-au descurcat cu inventarul la acele momente... dar, cum s-a tot schimbat proprietarul societatii... e de inteles. :)
      Multumesc, Carmen draga! Happy WW!
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere
  6. Ce poză faină! Uite, chiar nu mai știu să fi văzut vreunul prin oraș. O să fiu mai atent, poate zăresc vreunul!
    Mi-am amintit nu doar de vremea lor, a celor „moderne”, cu cartelă, ci de acelea de demult, cu fise. Mai mereu nu funcționau sau erau blocate de fise. Și ce greu era pentru convorbirile interurbane! Astăzi comunicarea a ajuns la cote inimaginabile cu ani în urmă.Atât de multe canale de comunicare și aparate incredibil de sofisticate.
    Numai bine, dragă Diana și zile frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta e pe zidul unei cladiri unde e un magazin non-stop la care merg des, doar ca nu merg acolo din directia unde este telefonul (si chiar cand am mai trecut, nu l-am observat).
      Oh, da! Mi le amintesc si pe cele numai cu fise - unele mai mici si mai "rotunde" la colturi si apoi acelea mai mari si mai colturoase - albastre.
      Era greu cu interurbanele si pentru internationale trebuia sa mergem la oficiul postal, sa "comandam" convorbirea la un ghiseu si apoi sa asteptam sa fim strigati si ni se spunea numarul cabinei! :)) Acum... pac-pac vorbim oriunde in lume si in unele locuri (aproape) gratis. Si, cumva, aceasta tehnologie avansata tinde sa ne distanteze...
      Multumesc, Alex draga! Zile frumoase iti doresc sa ai si tu! Numai bine! :)

      Ștergere
    2. Mai e acolo? Care a adresa? Fac colecție de poze :)

      Ștergere
    3. Inca mai e acolo, fara gunoaie. :) Stiu ca nu-i o poza buna, dar... poate-i ok pt colectie. :)

      Ștergere
    4. M-ar interesa adresa, să trec să-l pozez :)

      Ștergere
  7. Vai ce nostalgie ....
    Aici mai sunt totusi telefoane publice, pe aeroport de exemplu sau în garile foarte mari! Nu toata lumea are "mobil"! :)))
    Aloo, Diana? Multe bucurii si sanatate îti doresc! Pupici! <3 Bip bip bip ... :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca, in locuri "sigure", mai sunt si pe aici unele functionale (desi ma indoiesc ca s-ar gandi cineva la cei fara "mobil"). E prea scumpa intretinerea lor, cica!
      Da, Ella draga! Multumesc de telefon! :) Sanatate si zile senine iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  8. Mi-ar fi plăcut ca din cand in când sa mai rămână cate un astfel de telefon pe un perete, eventual în fata unor camere de supraveghere, pentru ca nu înțeleg de ce distrugatorii nu au loc de astfel de valori.. Ar fi fain ca si generatiile de acum si cele care vor veni, sa vadă ca comunicarea nu a fost din totdeauna asa cum o cunosc ei..
    Multe Salutări !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi bune, si nu doar pentru amintirea unor vremuri, ci si pentru a putea suna din zone unde telefoanele mobile nu au "acoperire" - dar, pentru cazuri de exceptie, compania nu are de gand sa cheltuiasca bani.
      Distrugatorii fac ceea ce fac pentru ca pot. O camera video nu rezolva problema distrugerilor penntru ca cei "setati" pe a distruge isi acopera mutrele.
      Multumesc. Numai bine!

      Ștergere
  9. Tot incerc sa imi dau seama ce are indesat sus... o felie de pizza, o punga...? Ce ? :))))
    Da stiu... ah stai ca am observat ca nu mai are receptor :O. Vandali...

    Mie imi plac telefoanele de gen. Imi placeau mult cele de pe vremuri - gri erau, nu? Aveam o cabina telefonica in fata Alimentarei. Era locul preferat de joaca cand stateam la coada... :))))). Mergeam cu prietena mea si ne jucam. Erau dragute... chiar imi placeau.
    Si astea portocalii erau faine si utile - eu m-am luat relativ tarziu mobil ( rectific, am primit cadou de ziua mea... hahaha ) si mult timp cand eram la facultate sunam de pe cartela (ce mai dramuiam creditul hihih) cand era ceva.

    Happy joi :*!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O punga de mini-pizza e inghesuita acolo... Le-or fi trebuit galenele de-au luat receptorul.

      Asa e!!! Erau gri! Nu stiu de ce am retinut ca erau tot o nuanta de albastru, cum erau cele dinaintea celor portocalii cu cartela.

      In cartier la noi erau multe cabine telefonice, dar pe la sfarsitul anilor 1990 nu mai gaseai una! Mai erau telefoane pe cate un zid de bloc, dar n-au rezistat mult... :( In anul 2012 mai erau functionale in Ro cateva mii de telefoane publice (cate mai sunt azi n-am idee, dar, probabil, cele care mai sunt nu mai functioneaza)
      Si mie imi placeau telefoanele publice - nu-mi placeau prea mult cabinele, care devenisera insalubre la un moment dat.

      Eu nu am nici azi un telefon mobil al meu, dar imprumut cate unul cand am nevoie pentru poze sau cand consider (sau considera altii) ca e strict necesar sa il am cu mine. :) Am avut, cand au aparut, dar ma simteam "la cheremul tuturor" si, oricum, cand eram in autobuz, in oras, cu treaba etc. il tineam mai mult inchis; chiar si cand eram acasa, uneori (apoi am renuntat).

      Multumesc! :) Weekend frumos! Pupici! <3

      Ștergere
  10. Prin anii '60 lumea se concentra pe transport: rachete, aselenizare, automobile rapide, avioane si elecoptere...Electronica era pitita prin laboratoare secrete. Au fost suficienti cateva decenii de relaxare intre marile puteri (incepand cu 1985-86) pentru a inunda viata civila cu o multime de facilitati.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe "atacul nuclear" :)
      "Invazia" de tehnologie era inerenta, mai devreme sau mai tarziu, si din simplul motiv ca producatorii vor tot mai multi bani. Apoi, si-au dat unii seama ca pot detine un anumit control cu ajutorul inaltei tehnologii. :)
      Multumesc! Numai bine!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.