2023-07-21

La strand. Reflexii in oglinda

Oscilam între două fotografii și m-am hotărât în zori de zi pe care s-o postez.

Am trecut pe la Carmen, pentru link, și-am văzut că a fost cu sărbătoare. Ea a scris Cincin! 

Răspund aici: Cincin!

pe marginea strandului, la umbra palmierilor care se reflecta in oglinda apei bleu

Reflexii în oglind
ă e jocul preluat de Carmen de la SoriN (http://fewstuff.blogspot.com/). Participă oricine postează pe blogul său o fotografie cu reflexii în oglindă (poate fi și cea retrovizoare) și înscrie link-ul pe blogul gazdei: Între vis și realitate.

Sursa foto: Adventure Travel Romania.

23 de comentarii:

  1. Ce balaceala minunata pe acolo! O fi buna bautura?
    Te-ai racorit putintel? Faina zona!
    Seara buna, Diana draga! Si un final de saptamana minunat.❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca e buna bautura - banuiesc ca e racoritoare. 😊
      Eram si sunt racorita. 😄 Din ce-mi dau seama, aici nu e chiar asa de cald ca-n alte zone... Sau... imi place mie caldura: sunt ca un guster la soare! 😊 Plus ca peste noapte e racoare.
      Multumesc, Suzana draga! ❤ Seara frumoasa si weekend minunat si pentru tine! Pupici!

      Ștergere
  2. Wow ce reflexii 😍🥰😍🥰 cred ca toti am vrea sa ne teleportam acolo, chiar si numai pentru o party 🤩Superbe nuante !
    Cincin! Sanatate si bucurii, tuturor 😍🤗
    Pupici si imbratisari de la Trio pentru Trio 😘🤗💞 un weeken minunat sa aveti, Diana draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Carmen draga! 💕
      Eee! Tot pe malul unui lac e mai fain! 😊 ❤ Dar si la strand e bine.
      Imbratisari si pupici cu drag si de la noi pentru voi! 💞 🤗
      Weekend cu racoare va doresc, si odihna deplina! ❤

      Ștergere
  3. E una din provocările preferate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru ca nu stiu sa inot, la piscina stau pe margine. 😊 Si tocmai pentru ca nu stiu sa inot nu prea merg la piscina, dar ideea de a sta la masa, pe sezlog, la margine de bazin imi place.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos si exotic - ma duce cu gandul la In The Summer de la Arashi. Draguta piesa si clipul era filma intr-un loc exotic, ca acesta.
    Chiar acum ploua. simt cum parca s-a mai racorit :D
    Pupici cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aflu ca a plouat si la voi, Rux! 😊 La noi a plouat destul de des luna aceasta - a batut vantul si cand a plouat si cand nu a plouat, iar peste noapte si in zori aerul e perfect respirabil.
      In general, artistii "coreleaza" vara cu locuri exotice. 😊
      Pupici cu drag! 💗

      Ștergere
  6. Da ganas de estar en esa piscina. Descansando y brindando. Ten un genial fin de semana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Es hermoso a la sombra de las palmeras, a la orilla del agua.
      Gracias! Genial fin de semana para ti también!

      Ștergere
  7. O poză de vară pe care ai postat-o. Și da, o băutură răcoroasă bună face parte din a fi la o piscină.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din moment ce nu știu să înot, este ideal pentru mine să stau pe margine, să beau suc și să citesc.
      Ganduri bune!

      Ștergere
  8. Unde ai găsit acest strand minunat? Nu prea mă interesează băutura, dar apa aia...vai ce m-as mai bălăci în ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poza, pe FB. 😊 Strandul e in Cuba.
      Pina colada fara rom nu e chiar pina colada, dar e racoritoare, de la gheața. 😊 Tu stii sa inoti, eu ba... Doar ii privesc pe altii cum se balacesc. 😊

      Ștergere
  9. Aş cam fugi acolo. Se poate intra prin ecran? Cum era reclama aia la ţigări, înainte de Dallas, ştii, nu? :D
    Weekend frumos să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Prin ecran (inca!) 😃 nu se poate!
      (nu stiu despre ce reclama zici) :-(
      Multumesc! Saptamana frumoasa sa ai!

      Ștergere
  10. E foarte frumos acolo! Prefer apa sa zicem, in habitatul ei natural 😄, dar în lipsă merge și piscina. Nu aș putea sta pe margine fără să intru în apă, dar problema mea cu piscinele este că trebuie să fiu într-o continuă mișcare, chiar și într-o piscină "puțin adâncă" de 1,50 m. Nu de alta dar atât măsor și eu, iar apa numai bine îmi trece peste cap.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In natura prefer si eu apa - macar la mal sa stau in apa. 😊 Sa stau pe langa marginea piscinei chiar nu-mi vine.
      Hazlie esti! 😂 In acelasi registru, eu ar trebui sa ma feresc de la adancimi mult mai mari - dar tot nu intru! 😊

      Ștergere
  11. Ce reflexii frumoase! ce ai în pahar? mi-ai făcut poftă de limonadă!
    Cincin! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La limonada mi-a zburat gandul cand am vazut paharul, dar acolo cred ca e pina colada. 😊
      Cincin! Pupici!

      Ștergere
  12. Faină tare imaginea. Numai bună de privit și simțit pe caniculă! Zi frumoasă să ai, Diana dragă! 💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dada, e buna de privit cand e canicula si cu imaginatie se simte chiar racoros. 😊
      Iti multumesc, Dana draga! Zile frumoase si pentru tine! ❤

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.