2023-07-28

Raze la apus. Reflexii in oglinda apei

Soarele apune undeva în zare...

apus de soare pe o plaja in Cuba

Reflexii în oglindă, joc preluat de la SoriN (http://fewstuff.blogspot.com/) de Carmen, pe blogul Între vis și realitate.
Participant poate fi oricine postează pe blogul său o fotografie cu reflexii în oglindă.

Timpul există pentru ca lucrurile să nu se întâmple în același timp.

(atribuit lui Albert Einstein)

Totuși, apusul și răsăritul nu se întâmplă în același timp?! În emisfere diferite... Sau: nu e același timp pentru că un timp e apusul și alt timp e răsăritul? Cine să mai înțeleagă Timpul?!

Sursa foto: Adventure Travel Romania


20 de comentarii:

  1. Hermosa foto y tienes razón quien puede entender el tiempo. Solo puedes disfrutar el amanecer y el atardecer y aprovechar la vida. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
  2. O fotografie superba 🥰😍 o atmosfera speciala, la tarmul marii/ oceanului... Iubesc momentul rasaritului sau apusului la marginea unei ape. Momente magice 😍
    Da, axa timpului... Relativitatea... Perceptiile si sensibilitatile fiecaruia...
    Te pup, Diana draga, o zi minunata! Ganduri bune si imbratisari si pentru trioul de langa tine 🐾😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am descoperit fotografia pe FB am oftat! 😃 Ne-am propus sa dam o fuga pana la mare, dar - incep sa cred ca-i regula! - iar nu pot pleca...
      Si mie-mi plac apusul si rasaritul pe mal de apa, dar cel mai adesea am vazut apusul. 😊 E spectaculos spectacolul soarelui si din varf de munte... E ceva... nu pot descrie in cuvinte!
      Am citit (si) de curand ca timpul "curge" mai repede - e si explicatia pe acolo, dar... nici nu mai stiu unde am citit! 😊 Dar, daca e asa, ma alatur celor care zic: atunci 60 (ani) este.. "noul 30", 80 e "noul 40". 😊 Mie-mi convine! 😃
      Multumesc, Carmen draga! 💕 Si de la noi, ganduri bune pentru voi si imbratisari! 💞 🐾

      Ștergere
  3. Superb! Aş sta acolo cel puţin un an şi două luni :)
    E linişte în imaginea asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E superb, da. Of. 😊 De ce doua si nu trei?! 😃
      Mi-ar placea sa ascult linistea aceea...

      Ștergere
  4. Mi-ar placea sa fiu pe un sezlong acolo si sa ma las inspirata de un astfel de spatiu. Cat priveste timpul, putem vorbi despre el indefinit...Insa el este pentru ca noi suntem. Ca altfel cine ar observa ce si cum? Este o 'resursa' pe care nu prea stim cum sa o gestionam, din pacate!
    Pupici si un final de saptamana minunat, Diana draga! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-ar placea sa lenevesc pe acolo. Cred ca mi-as simti mintea golita, in sens de "liniste la mansarda". 😊
      Cred ca nici nu e resursa... Plantele, animalele, insectele si orice alta vietate nu constientizeaza timpul, nu incearca sa-l "controleze", sa-l "valorifice"... Da, stiu, ele nu au nevoie sa-si "castige banii cei de toate zilele" si altele pe care le face omul... 😊 Se multumesc doar sa traiasca (si nici nu-s constiente ca traiesc!) Ups! Alunec pe panta fanteziei! 😃
      Imi place cum a scris J.P. Alexander mai sus: putem sa ne bucuram de apus si de rasarit si sa profitam de viata.
      Iti multumesc, Suzana draga! Weekend minunat si pentru tine! ❤️ Pupici! 😘

      Ștergere
    2. Oare chiar asa o fi? Mult as vrea sa stiu daca celelalte fiinte percep totusi ca sunt vii, adica ideea de viata. Probabil ca nu. Oricum, raman la ideea ca pentru noi timpul este totusi o resursa limitata pe care ne-o gestionam cam naspa. Cea mai buna varianta ar fi sa intelegem ca traim doar prezentul, dar cati o fac cu adevarat!
      Pupici si o duminica placuta, Diana draga! ❤️😘

      Ștergere
    3. Poate ca nu tot ceea ce are... viata constientizeaza/percepe viata, dar sunt animale care stiu ce e... moartea (un fel de a spune "stiu"). Elefantul, cainele, unele maimute... Un caine al carui pui (cca o luna de viata) a fost ucis pe trecere de pietoni a urlat langa pui si - un timp - nu a lasat pe nimeni sa se apropie... Il lingea ca atunci cand abia l-a fatat...
      In fapt, nimeni nu ne opreste sa traim simplu, sa ne bucuram de viata si numai de viata - in sensul de "traire" - dar... conjunctura e de asa natura incat nu prea avem cum sa gestionam mare lucru... In plus, intr-un fel se descurca sa gestioneze timpul cineva cu doi-trei copii mici, altfel copiii, altfel tinerii fara prea multe responsabilitati, altfel varstnicii... Intelegem multi ca traim numai prezentul dar... in prezent avem de facut ceva care sa... ne asigure viitorul, mai mult sau mai putin (intre care si... o sursa de venit indestulatoare la batranete - exemplu la repezeala); parintii nu pot fara a se gandi azi la viitorul copiilor lor... si tot asa. E foarte adevarat: "maine" exista, dar nu stim niciodata daca si pentru noi... si totusi, nu putem trai in "virtutea inertiei", pe ideea ca nu stim daca pentru noi va exista "maine".
      Iti multumesc, Suzana draga! Duminica frumoasa si pentru tine! Pupici! ❤ 😘

      Ștergere
  5. Foaaaarte frumos. Asa as poposi o saptamana undeva sa imi incarc bateriile. Sa fie aer curat, apa curata, mancare buna (si sanatoasa, nu doar gustoasa.. haha), liniste.... si lucrurile toate puse la punct. De fapt.. daca stau sa ma gandesc bine, sa fie acasa toate in ordine ca nu imi mai trebuie altceva :)))))))).

    Am vazut si rasarit si apus la mare :D. Mie la mare imi place sa merg devreme pe plaja - atunci cand e aproape pustiu, ca sa ma pot bucura in pace. Pe la 9, 9:30... 10 in cazuri extreme, deja plecam. Nu de alta dar nu imi place deloc sa ma trezesc cu spray-uri solare, sau sa ma umplu de unsoare cand vreau s aintru in apa. Bleah. Am folosit si eu intr-un an crema (nu mi s-a parut de ajutor din contra... bleah din nou) dar ma dadeam la hotel. Si o tineam la frigider... Nu sa pun strat de crema de un deget ....pe plaja.. Groaznic.
    Dar da... cand eram mici era cu totul altfel... :).Nu zic ca nu mai erau si atunci chestii (mai un pic de petrol :)))). Hahaha Doamne.

    Pup

    ps: da.. trece prea repede. Ma simt efectiv fugarita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam greu de indeplinit dorinta pentru tine... :-( Chiar de-ar exista undeva in lume un loc "pur" din toate punctele de vedere (probabil ca exista) ar fi complicat sa ajungi acolo (si inapoi)... Acasa e cel mai bine, cel mai sigur loc (de cele mai multe ori) dar... stii din experienta cum este, mai ales la bloc. :-(
      Soarele m-a "atacat" de cand ma stiu, dar tot am fost la mare in fiecare an, din primul an de viata pana pe la mijlocul anilor 1990. Mie nu-mi place aglomeratia, in general, motiv pentru care - cand am ajuns la varsta la care am putut alege - plecam de pe plaja. 😃
      Zile cu liniste iti doresc! Pupici! 💗

      Ștergere
  6. Ce poză frumoasă! Aș lenevi acum pe un șezlong pe plajă, fie la ocean sau mare! O duminică frumoasă să ai, Diana! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi lenevesc, dar pe langa casa, fara sezlonguri si fara soare. 😊 Da' e buna leneveala chiar si asa.
      Multumesc, Mihaela! Duminica frumoasa in continuare! Pupici!

      Ștergere
  7. N-am plecat nicăieri în acest an. Poate in minivacanța de la jumătatea lunii august.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dedus ca ai avut motive intemeiate. 😊 Iti doresc sa petreci super in minivacanta!

      Ștergere
  8. What a beautiful photographs. Joyable place for stand a time on a good holidays moments.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you like the photo.
      A good place for holidays, yes, away from the "wild world". 😊

      Ștergere
  9. Foarte frumos citatul din articol, dar și imaginea are povestea ei. Mi-a făcut poftă de mare, deși nu voi ajunge în această vară.
    O seară plăcut îți doresc, Diana! 😇

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa stiu ca ti-a placut, dar nu ma bucur sa stiu ca nu vei ajunge la mare desi iti doresti. La fel mi s-a intamplat si mie cu mersul la mare. 😊
      Iti multumesc, Stef! Weekend placut iti doresc! 😊

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.