2023-07-11

Apus în 2021. Reflexii in oglinda

Un apus cu oglindiri, ca pentru jocul Reflexii în oglindă găzduit acum de Carmen, și lansat de SoriN (http://fewstuff.blogspot.com/). Poate participa oricine postează pe blogul său fotografii cu reflexii în oglindă – mai apoi înscrie link-ul pe blogul Între vis și realitate.

apus de soare la mare

Sub marea oglindă
trăim.
Omu-i azur!
Osanna!


(de Federico García Lorca, în traducerea lui Teodor Bal
ș)
Federico García Lorca (n. 5.06.1898, Fuente Vaqueros, Granada - d. 18.08.1936, între Víznar și Alfacar, Granada) a fost un poet, prozator și dramaturg spaniol, cunoscut și pentru talentul său în alte domenii ale artei.

Sursa: https://poetii-nostri.ro/federico-garcia-lorca-autor-166/
editare ulterioară: autor foto Dan F.

12 comentarii:

  1. Cata liniste, cata frumusete! Cat echilibru! Ce perfectiune!
    Minunat si Haiku 💞 cata intelepciune condensata in 7 cuvinte!
    Multumim Diana draga pentru bucuria pe care ne ai facut o cu aceasta postare ❤️
    Pupici si imbratisari de la Trio pentru Trio 😘🐾🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In astfel de momente am sentimentul ca totul e bine in toata lumea.De n-ar fi asa, soarele n-ar fi asa frumos, norii asa de jucausi, apa asa de linistita si tacerea atat de graitoare; nu?! 😊 Si-apoi ma trezesc din visare. 😊
      E haiku! 😊 Nu m-am prins! 😄 Lacune serioase... Mi-a placut ideea prinsa in cele cateva cuvinte.
      Cu placere, Carmen draga! 💕 Ma bucur tare mult sa stiu ca-ti pare incanttoare imaginea (io-s topita cand vad apusuri de soare) 😊
      Pupici si imbratisari si de la noi pentru voi! ❤ 💞 💕

      Ștergere
  2. Apusul și răsăritul soarelui sunt surse inepuizabile de frumusețe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte adevarat!
      Un fel de "ciclu al vietii". ❤

      Ștergere
  3. Ce minunata imagine! Insa i-ai sporit farmecul cu cele cate cuvinte ale poetului. Pupici si o zi pe placul tau, Diana draga!❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai scris asa! Imi place imaginea dar simteam sa mai "pun" ceva langa ea, imaginandu-mi ca-mi spune linistea ceva. 😊
      Multumesc, Suzana draga! ❤ Zi frumoasa si cu spor sa ai! Pupici! 😘

      Ștergere
  4. uuaaaa, e superbă imaginea!
    Zi frumoasă, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Potecuta, ma bucur sa stiu ca-ti place!
      Multumesc! Zi frumoasa si pentru tine!

      Ștergere
  5. Oh... ce apus frumos. Nu pare a fi o oglindire.. ci par a fi doua lumi, unite la linia orizontului. Ce interesant.

    Versurile sunt deosebite. imi amintesc putin de Haiku japonez.
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place cum ai descris imaginea! ❤
      M-au atras atentia aceste versuri; mi s-au parut potrivite pentru ca... imi venise in minte "Tabla de Smarald". 😊
      Seamana dor, cu Haiku... sau se poate zice ca este?! Nu ma pricep: lacuna-n cap. 😄
      Pupici! 💗

      Ștergere
  6. Sunt colecționară de apusuri, iar apus surprins de tine este superb și liniștitor! Zi frumoasă să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu! Doar ca cele mai multe sunt in "albumul" din minte - telefonul meu face poze nu prea bune si eu ma pricep la fotografiat... spre deloc (= poza nu e facuta de mine si tocmai am constatat ca am uitat sa specific in postare). 😊
      Multumesc! Zi frumoasa si pentru tine! Pupici! ❤

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.