2016-09-25

Doar vreo două glume

Se spune că cei care nu au prea multe subiecte de discuţie – în acest context, de scris - spun / scriu bancuri…
Mie-mi plac bancurile seci. Poate zâmbesc şi alţii. Măcar un surâs. Gata, plec!
Duminică frumoasă vă doresc!

☺ ☺ ☺
Culmea râsului: să râzi cu gura până la urechi şi să-ţi înghiţi capul.
☺ ☺ ☺

- Pe dumneata te-am văzut foarte des! zice judecătorul acuzatului. De câte ori ai mai fost condamnat?
- Niciodată, domnule judecător! Eu sunt portarul de la bordel...
☺ ☺ ☺
- Acuzat, recunoşti acest cuţit?
- Da, domnule judecător.
- Însemnă că mărturiseşti crima.
- Nu mărturisesc nimic, dar mi-l arătaţi pentru a patra oară. E normal să-l recunosc!

10 comentarii:

  1. :)))
    Noi le-am auzit pe astea de dupa cutremur :)) nu se poate fara haz :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Am citit cateva si despre cutremur! Uh! :)) Cea mai sinistra (dar hazlie) mi s-a parut a fi urmatoarea:
      "Am primit la redactie un e-mail prin care cutremurul isi cere dreptul la replica".
      Si chiar a fost o replica, pe la 4 dimineata, de 2.7.

      Ștergere
  2. Mi-ar placea sa creez si eu bancuri. Sunt inca in faza in care ma gandesc la subiect! :D
    Pupici si o duminica senina si zambareata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Si mie mi-ar placea, dar n-am haz - si nici imaginatie! :)
      Multumesc, Suzana draga. Iti doresc sa ai o saptamana frumoasa! Pupici!

      Ștergere
  3. Pentre mine sunt nemaiauzite.
    P.S.N-am prea auzit ca cineva sa glumeasca pe seama procurorilor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In multe bancuri cu avocati acestia pot fi “inlocuiti” cu procurori – se “muleaza” perfect.

      Sunt epigrame, in schimb:
      - Când procurorul de la D.N.A. e şi pescar -
      De prinde-un "crap" mai barosan,
      Îl cercetează cu elan,
      Culege date cu duiumul,
      Îl pupă-n bot şi îi dă drumul.
      (Olimpiu Radu)

      Ștergere
  4. ma bucur sa te regasesc plina de haz! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am bucurat sa te revad! :) Poate n-a fost tocmai intamplare ca am scris bancuri tocmai acum - te-am intampinat cu un zambet. :)

      Ștergere
  5. :)))
    Imi plac glumele, imi place sa rad, deci multumesc.
    Dar eu degeaba raman fara subiecte de discutie (scris), ca nu stiu niciun banc! Nu sunt capabila sa imi amintesc de niciun banc, oricat de scurt ar fi, plus ca nu stiu sa le spun, nu am haz deloc :))
    O saptamana usoara si frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Si mie-mi plac glumele. Cand simt ca alunec in borcanul cu melancolie caut un site cu bancuri si tot citesc până ma pufneste râsul. :)
      Nici eu nu-mi amintesc prea multe, dar de-ar fi la "ora de bancuri" si as tot auzi mi-as aminti destule. :) Haz sa le spun... nici eu nu prea am, dar tot le spun. :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.