2017-02-11

Cu barca. Reflexii in oglindă

Lacul Phewa, Pokhara, Nepal

In Pokhara, oras situat la cca. 200 km de Kathmandu, Nepal, se afla Lacul Phewa (Phewa Tal sau Fewa Lake), al doilea mare lac din stat si un punct turistic important. In zilele senine oglinda lacului reflecta muntii Machapuchare si Annapurna. Tarmul de sud-vest este abrupt si acoperit de padure deasa; vegetatia luxurianta confera lacului culoarea smaraldului. Plimbarea cu barcile viu colorate (doongas) face parte din distractia locului. Se pot face scufundari, se poate inota si pescui.


Sursa foto: Turism de Aventura.

Dacă doreşti să participi, publică într-un articol pe blogul tău o imagine sau un clip pe care tocmai le-ai "văzut in oglinda ta“ (poate fi si cea retrovizoare) şi inscrie articolul la Reflexii in oglindă.

16 comentarii:

  1. Faine locuri și peisaje. Lacurile din preajma marilor munți au un farmec aparte. Ce frumos se reflectă, ca-ntr-o oglindă, înălțimea maiestuoasă a munților...
    Îți doresc o duminică minunată, dragă Diana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceste locuri, unde jos e vara si sus e iarna grea, sunt fascinante. :)
      Multumesc, Alex! Cu drag, duminica frumoasa iti doresc sa ai! :)

      Ștergere
  2. Nu stiu daca imi aduc aminte cand m-am plimbat cu barca ultima oara.
    Mai mult am fost cu vaporasul. Dar cred ca in Cismigiu...
    Frumoase imaginile. Sunt ca niste tablouri!
    O duminica excelenta draga Diana si o saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ultimul timp nu m-am mai plimbat, dar stiu ca-mi place. :)
      Tablouri in care mie mi-ar placea sa apar. :)
      Multumesc, Suzana draga! Iti doresc sa ai o saptamana minunata! <3

      Ștergere
  3. Bună Diana!
    Pozele tale mi-au încălzit sufletul,să vină vara că m-am săturat de frig!
    Duminică pe placul inimii îți doresc,draga mea!
    Pupici cu drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      Sa vina vara! Mai e un pic. :) Pana sa vina primavara se va indupleca iarna si se va imblanzi. :)
      Multmesc.
      Iti doresc sa ai o saptamana frumoasa, linistita. Imbratisari si pupici, cu drag! <3

      Ștergere
  4. Those boats, they are colourful, great picture.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie îmi este tare teama sa ma plimb cu barca! Poveste lunga, dar prefer un marathon in locul plimbarii cu barca! :))
    Pupici, duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maraton!?!!! Gata, deja am obosit. :)
      Mie-mi place cu barca, desi nu stiu sa inot. In copilarie mi-a fost frica pe hidrobicicleta dar am invins teama urgent! Prea era tentanta plimbarea. :)
      Multumesc! Saptamana frumoasa iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  6. frumoase locuri ! m-am plimbat puţin cu barca dar ştiu că este plăcut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu adevarat, sunt locuri frumoase.
      Si eu m-am plimbat cu barca destul de rar, dar placerea mi-o amintesc. :)

      Ștergere
  7. Frumoase imagini ,abia astept sa vina zile frumoase si calde!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt pe drum zilele calduroase. :)
      Multumesc.
      O saptamana frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  8. Trebuie sa fie foarte frumoasa zona!! tare mi-ar placea sa calatoresc asa departe si sa observ si muntii de care ai pomenit. M-am dus pe link si intr-adevar sunt magnifici. Cat mi-ar placea sa mai merg cu barca pe un lac!! acum doi ani, totusi, am fost cu hidro-bicicleta, daca ma gandesc! ce amintiri frumoase! Insa, de un timp incoace, tot pe langa lacuri ma plimb ;) :) mai la mal...lol
    Toate cele bune si frumoase sufletului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa ca zona e superba - de ajuns, insa, nu cred ca voi ajunge pe acolo. :)
      Chiar! Voi aveti lacul la indemana! :) Nu se "navigheaza" pe lacul vostru? :) Eu stiu sa vaslesc... in cerc! Avem doua lacuri pe aici - unul in Poiana BV si unul la Noua, dar nu-s tocmai aproape de mine si... deh! :)
      Multumesc, Alexa! Zile fericite iti doresc, cu drag!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.