2021-03-11

O zi primăvară, o zi iarnă. Natura joi

Fotografie pentru
Der Natur Donnerstag (DND), joc găzduit de Jutta - tabelul este deschis de miercuri, ora 18:00, până vineri la ora 23:00.
Sursa foto: Brașov, orașul sufletului meu. (7 martie 2021)
A fost primăvară zilele trecute; azi, jumătate de zi a fost iarnă, jumătatea cealaltă a fost primăvară.
Postarea este și la Garden Affair (grădină, natură, păsări...)
http://jaipurgardening.blogspot.com/2021/03/garden-affair-spring-flower-snapdragon.html

16 comentarii:

  1. Nici nu știu ce să spun. Îmi place zăpadă la nebunie, o iubesc că si-un copil, dar la vremea ei. Nu-mi place când în martie da florile și boboceii peste cap. Altfel fotografiat-o frumoasa, un contrast plăcut de culori. Mulțumesc, Diana! O zi buna!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel si eu: imi place foarte mult, dar la timpul ei. I-am si spus asta, dar e incapatanata. 😊 Vrea sa fie ca ea.
      Pare ca in fiecare an se intampla la fel. Vorba ta: contrastul culorilor e fain.
      Si eu iti multumesc, Ina. Zi buna iti doresc sa ai si tu! ❤️ 😘

      P.S. Azi nu se mai vede pic din zapada de ieri, dar soarele nu s-a aratat.

      Ștergere
  2. Of, şi eu zic ca voi. e frumoasă la vrmea ei. Să sperăm că va lăsa primăvara să ne vină repede.
    Zi bună, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E incapatanata iarna. 😊 Poate ca-i suparata pe cei care n-au vrut-o nici cand era vremea ei. 😊
      Multumesc, Potecuta! Seara frumoasa!

      Ștergere
  3. Es ist genug, der Winter sollte sich verabschieden.
    Wenn es schon grünt im Schnee, dann ist es Zeit für den Frühling.
    LG. Karin M.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zustimmen! Es ist Frühling. Der Winter scheint stärker als der Frühling, aber er muss verlassen. 😊
      Schönes Wochenende!

      Ștergere
  4. Sper ca sa nu mai continuie surprizele inzapezite! Au fost si ani cand a nins in aprilie, asa ca de mosi nu mai mi se pare spectaculos. Decat evident imaginile...! Frumos contratul, as spune cumva racoros...
    Multumesc pentru delicatetea aleasa, Diana draga! Pupici si o seara placuta! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pare ca se retrage spre nord iarna si, probabil, va pleca. 😊 Cum bine observi, nu se sfieste sa revina in aprilie si chiar mai tarziu, mai spre vara. Sa speram ca n-are chef de joaca si in acest an. 😊
      M-am jucat imaginandu-mi o multime de forme in poza. Zapada imi pare ca o paturica moale. 😊
      Cu drag! Multumesc. Iti doresc sa ai o seara frumoasa, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

      Ștergere
  5. Chiar mai multe zile de iarna. Primavara capricioasa.... ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Capricioasa, nu gluma! Sau... iarna are ceva de-mpartit cu primavara. 😊 Si nu ne spun si noua - suntem prea mici sa-ntelegem. 😊

      Ștergere
  6. What a stunning capture ! The greens beneath snow looks beautiful, Thanks for joining in Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for your appreciation on behalf of the photographer! 😊
      The pleasure is mine. Thanks for hosting

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.