2021-03-30

Trăistuță din catifea. Provocări verzi

Scriind titlul am zis „Pfuuu! Dacă-mi venea ideea mai repede și făceam trăistuța din piele aveam o punguță cu doi bani!” Așa-mi imaginam eu punguța din povestea lui Ion Creangă: din piele (o fi fost din pânză; poate chiar din catifea?) Nu contează.
miniatura geanta din catifea, cu o catarama aurie si toarte din snur matasos
Dintr-un dreptunghi de catifea bleumarin spre mov („în ape”) am cusut trăistuța pentru Provocări verzi 2021 - un fel de retrospectivă a provocărilor din alți ani, cu obiectele adaptate la păpuși.
geanta din catifea belumarin fotogrfiata in trei ipostaze
Baza trăistuței e de 9 cm, înălțimea de 5 cm. Am „asortat-o” cu zale dintr-un lanț auriu, o „cataramă” (un dreptunghi metalic cu două găuri), șnur și toartă din fir mătăsos albastru, răsucit. Toarta este ajustabilă.
Pentru păpușa care a plecat la Roma luna trecută este cam mare, dar îmi imaginez că e un fel de „geantă de voiaj”. N-am avut ocazia să vă spun că păpușa a revenit. Vrea să plece iar, dar sunt cu ochii pe ea. Păi... Ce facem aici? Ea se plimbă și eu privesc fotografii făcute cu ocazia plimbărilor ei?! Corect e așa?

17 comentarii:

  1. E frumoasă, frumoasă! Dar nu, nu i-o da ei. Chiar aşa, ce-i cu atât zburdat prin ţări străine? De ciudă zic, nu i-o da :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Potecuta!
      Clar ca nu i-o dau! De ciuda! 😊

      Ștergere
  2. Iti multumesc pentru compliment, Luiza!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumusica traistuta! Iar culoarea imi place la nebunie!
    Am pe agenda niste saculeti pentru lavanda, ca au aparut cateva molii...😊
    Daca ai face-o mai mare, ar fi chiar un accesoriu elegant!
    Pai, ce sa zic? Crezi ca o poti opri sa colinde in astfel de tinute?

    Multumesc pentru idei, Diana draga! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-au mai spus doua persoane sa fac una mare, pentru oameni, dar nu am material suficient. Au ramas cateva bucatele dintr-o rochie clos care mi-a placut enorm (catifea subtire, matasoasa, si o culoare superba!), si-am tot transformat-o pe masura ce se "tocea" materialul. 😊
      Acum cativa ani am avut aproape un brat de lavanda, dar nu mi-a dat prin minte sa pun planta in saculeti.
      Sigur c-o pot retine! I-am si zis: daca nu se potoleste o inchid in valiza! Ori mergem impreuna la Mallorca - asa cum fac multi - ori stam amandoua acasa. :))
      Cu drag! Ma bucur sa stiu ca te-am inspirat. 😊 Esti o draguta!
      Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

      Ștergere
  4. <3
    minunataaa!
    eu tot cu tastatura on screen
    ma revansez de cum rezolv :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place!
      Sper sa rezolvi cat mai curand cu tastatura, dar nu pentru a te revansa, dragalaso! ❤️

      Zilele acestea m-au scos din papuci si fb si e-mail-ul! Se deschid... cand inchide la politie, si tot trebuie sa reincarc paginile cand mi-e lumea mai draga. 😊

      Ștergere
  5. Știi de cine mi-a amintit păpușica ta? De piticul de grădină din Amelie. Poate se vor cunoaște plimbăreții... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Ii voi da voie papusii sa se plimbe, pentru ca am cautat acum secventa din film (nu am vazut filmul). Poate-l intalneste pe pitic!
      Cu aceasta ocazie am vazut si alte secvente si am constatat ca e fain filmul, deci voi cauta sa-l vad. 😊

      Ștergere
    2. E printre filmele mele preferate. Sunt sigură că îți va plăcea.

      Ștergere
    3. Am cautat filmul, l-am gasit in locuri diferite, dar nu se incarca filmul, pe un site, pe altul mai mult sta. :( Nu renunt la idee.

      Ștergere
    4. Imi dau seama ce inseamna "*transfer", dar... nu stiu despre ce e vorba. 😊
      Iti multumesc pentru oferta. Am reusit sa il vad sambata - pe un al treilea site. Mi-a placut mult de tot, desi aveam sentimentul ca ma cuprinde o mare tristete. Incepuse sa-mi fuga mintea la unii dintre oamenii pe care ii stiu si care si-ar fi gasit un loc in acest film. 😊 Mi-au placut "rezolvarile" gasite de Amelie - in unele cazuri nici nu stiu daca a facut bine sau rau (ma gandesc mai ales la bacan) 😊
      E un film dulce-amarui, cam asa cum e si viata, in general. Ma bucur ca l-ai amintit, amintind piticul. 😊

      P.S. Am publicat comentariul tau dar... apoi l-am sters... pentru ca nu eram sigura daca am facut bine sau ba. Te rog sa ma ierti. :(

      Ștergere
    5. E perfect așa. Eu indicasem un site care face transferul de fisiere mari care nu sunt acceptate de gmail. Pui acolo fisierul și destinatarul vine și îl descarcă.
      Sunt bucuroasă că ți-a plăcut. E plin de amănunte care contează. <3

      Ștergere
  6. Foarte frumoasă. Sigur Sara mea ar vrea una pentru trusoul păpușilor ei! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc.
      Oooo! Sunt sigura ca minunii voastre cu ochi mari nu-i lipseste talentul si se poate ocupa de trusoul papusilor. ❤️

      Ștergere
  7. Tare-mi place tristețe făcută de tine, iar dacă tu zici ca e pentru o păpușă, atunci așa să fie. Eu aș tine în ea bijuuri sau pietre semiprețioase, că am eu o treabă cu ele... 😁
    Seară frumoasă, Diana dragă! ♥️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tiiii! Ca bine zici! Stiu exact ce voi pune in ea! 😊 Nu-mi trecea prin minte! :))
      Iti multumesc, Dana draga! ❤️ Weekend frumos iti doresc!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.