2021-03-25

Cancelarul mea culpa

Dacă pe germani i-au amețit guvernanții lor pe noi ne-au înnebunit ai noștri cu incoerențele lor, cu bâlbele, cu toate contrazicerile și certurile dintre ei, că habar n-avem ce trebuie să facem! În curând ne vor trimite pe telefoane coordonatele străzilor pe care avem voie să circulăm, și orele între care avem voie să circulăm.
C-a vrut să-și păstreze scaunul, c-a cedat presiunii străzii, c-a simțit sincer că a greșit contează, dar contează mai puțin decât faptul c-a ordonat „la loc comanda”.
Cancelarul german Angela Merkel a hotărât, luni spre marți, că de Paști va fi „pauză totală”, „zile de odihnă” (asta ar fi însemnat între 1 și 5 aprilie): să fie închise absolut toate magazinele, inclusiv cele alimentare. Evident c-au sărit oamenii! Au sărit și opozanții politici, dar și mulți din partidul ei.
Miercuri, într-o conferință de presă, a declarat între altele: În orice caz, a fost o greșeală - am avut motive justificate, dar planul nu a putut fi implementat într-un timp atât de scurt (...) Îmi asum integral greșeala. O greșeală trebuie recunoscută și mai presus de toate, trebuie îndreptată. Îmi dau seama că asta provoacă și mai multă confuzie - regret profund și îmi cer scuze tuturor cetățenilor.
Celelalte măsuri hotărâte au rămas.
Un veteran din partidul cancelarului a declarat pentru Bild că guvernanții privesc oamenii prin geamurile fumurii ale maşinilor de protocol. E timpul să coboare din automobilele de serviciu. Ceea ce se întâmplă nu mai are nicio legătură cu buna guvernare.
Sursa:
https://abcnews.go.com/Health/wireStory/merkel-german-governors-meet-virus-measures-76648899
Image by Oberholster Venita from Pixabay

8 comentarii:

  1. Nu stiam de intâmplare, dar rămân la ideea că Germania e un loc bun de trăit. Cel putin ca pensionar, cum e cazul suprasemnatului...
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din povestitele altora si eu cred ca e un loc bun de trait.
      Multumesc, le fel!

      Ștergere
  2. Merkel a condus Europa ani de zile... Numai cu pandemia nu s-a descurcat... De fapt toata lumea a fost prinsa pe picior gresit... In afara de Asia care acum infloreste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iese la pensie cat de curand... :)
      Decat inflorire ca-n Asia...
      S-ar fi descurcat si cei din guvernele "democratice" daca n-ar fi existat oameni care sa se opuna umilirilor de tot felul...

      Ștergere
  3. Veteranul are mare dreptate. Se sare calul peste tot intr-un mod incredibil. Dar propozitia asta mi-a atras atentia: 'Celelalte măsuri hotărâte au rămas.' Seamana ca atunci cand se targuiesc scumpirile. Intai se anunta o suma, oamenii se scandalizeaza si apoi aparent se strofoaca mai marii zilei si mai micsoreaza putin, subliniind generozitatea gestului si consecintele lui. Ma rog, poate nu e chiar asa, dar cam asa pare!
    Si eu care asteptam a doua poza...
    Pupici si seara frumoasa, draga mea!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are dreptate, dar nu se schimba mare lucru... De fapt, se mai schimba: o vor lua razna si mai multi, numarul de analfabeti va creste si mai mult in statele unde oricum e mare numarul de analfabeti functionali, saracii vor fi si mai saraci, tot mai multi vor fi dependenti de ajutorul financiar al statelor si vor merge pe burta pentru a-si primi banii (si cand li se va ordona "adunarea pe clanta" se vor inghesui luptandu-se pe viata si pe moarte sa execute ordinul). Nasol...
      Cred ca e exact asa cum pare - daca nu, e mai rau...
      Iti multumesc, Suzana draga! ❤️ Noapte buna! Pupici! 😘
      (citind "a doua poza" mi-am amintit ca am uitat de DND! am rezolvat intre timp) 😊

      Ștergere
  4. This look very interesting. Thank you so much for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/03/bvlgari-goldea-roman-night-absolute.html

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.