2020-11-30

Mașinuța verde

Ceea ce urmează ar fi trebuit să fie decorațiune de Crăciun, dar arată mai mult ca una de Paști – și nu una foarte reușită – sau Crăciun în... Nevada, pentru că zăpada e din pietricele de calcar și mașinuța e una decapotabilă. De unde și până unde ideea cu mașinuța în borcan? Am văzut la Ella una roșie (de fapt, două) și-am zis că încerc și eu – n-am zis că și reușesc.
Colecția de mașinuțe – mai mici și mai mari – am împrăștiat-o de-a lungul timpului, oferind câte una-două copiilor care ne călcau pragul. Am căutat între jucăriile miniatură care au mai rămas și-am găsit doar un camion – minuscul – și o mașinuță verde – cât un dop de șampanie. Intenția a fost să vopsesc mașinuța cu ojă roșie, dar n-ar fi ieșit roșu strălucitor (ca oja) – am încercat pe una dintre laturi și rezultatul nu mi-a plăcut, așa că a rămas verde.
Pentru brad am ciopârțit brăduțul din plastic tăind o crenguță – am tăiat-o prea mare și am înjumătățit-o, dar tot arată ca și cum un brad ar fi căzut pe o mașină. 
Am prins bradul pe capotă, am introdus mașinuța în borcan (n-am găsit unul fără „onduleuri”), la gura borcanului am legat folie alimentară, să nu se împrăștie pietricelele. 
Are și etichetă, dar m-am abținut să scriu „Crăciun fericit!” pentru că scriu groaznic de urât și-ar fi arătat și mai și! Totuși, în realitate e un pic mai drăguță decât arată în poze.
Pozele sunt dovada că am încercat să meșteresc o decorațiune de Crăciun. Îmi găsesc și scuze pentru aspectul decorațiunii: am meșterit-o în pauzele de țigară, cu ce am avut la îndemână. 😊
(postare programata)

10 comentarii:

  1. Ai încercat și ți-a reușit! Asta e tot ce contează. O idee tare simmpatică, numai bună pentru sezonul Sărbătorilor.
    Zile frumoase, dragă Diana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citind randurile tale sunt un pic mai multumita de ceea ce am facut. 😊
      Asa mi s-a parut si mie, de aceea am preluat ideea.
      Multumesc, Alex draga! 😊 Zile frumoase iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  2. Parca este un 'transformer', din filmele alea sf. Mie imi place. Iar cand vei cumpara bradut poti pune cateva crengute!
    Spor la alte decoratiuni, Diana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Chiar! Oare in ce "robo" se transforma? Stiu! Un Robin Hood! 😊
      Cu "bradutul" de pe capota nu ma pot impaca. Am uitat sa-l fotografiez in picioare! Am "tuns" crenguta cat sa arate ca o miniatura brad, dar pe masina arata tare ciufulit! 😂
      Doar crengi de brad mai cumparam (pentru parfum), de cativa ani (dintre cele care trebuie taiate din brazii cumparati de altii). Intr-un an mi s-a facut... mila de braduti si am luat unul mititel, artificial, care arata destul de natural (daca nu e privit de aproape). 😊

      Multumesc, Suzana draga! Am pe creier sa fac o felicitare, dar n-am idei deloc - deocamdata - dar am de unde ma inspira. 😊
      Pupici! ❤️

      Ștergere
  3. Nici postarea asta nu am vazut-o ... 🙄
    Hai ca m-ai facut sa rad ... "Crăciun în... Nevada"! 🤣
    Imi place cum ti-a iesit, poate ca bradut trebuia sa "lucrezi" mai mult!
    Sa ai zile frumoase si creative!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceasta postare e tot una programata, si ar fi trebuit sa apara inainte de cea cu "Ziua lupului", dar sunt atat de zapacita incat nu stiu ce ora am setat...
      E tot ce mi-a venit in minte cu "pietricele" (pe la margine de Las Vegas)
      Cand e in picioare seamana a bradut, dar pe capota n-am putut nicicum sa-i asez "crengutele" care sunt, de fapt, acele bradului artificial.

      Multumesc, la fel, Ella draga! ❤️
      Pupicios! 😘 😘 😘

      Ștergere
  4. Știu postarea Ellei și chiar ai incercat. A ieșit bine! Daca era un brăduț mai mic se vedea și mai bine. Decorațiunea de Crăciun e simpatica deci.
    O zi buna! Pupicii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru compliment! 😊 Fiind "martora" ca am incercat, si cunoscand cum arata decoratiunea Ellei...
      Multumesc. Seara linistita iti doresc! Pupici! ❤️

      Ștergere
  5. Vazand masinuta mi-am amintit de preferata mea, neagra... cumparata de la libraria de langa scoala unde locuiam. :P
    Imi place mult decoratiunea!! Ce idee simpatica. Si ce tot spui!! A iesit superb. In plus si verdele e festiv!
    Merg sa termin de redactat articolul pentru fila cu numarul 3. Da.. trebuie sa impodobim bradul si anul asta, unde mi-o fi fost mintea :P
    Pup!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si eu o preferata - nu am vrut sa o dau. 😊 E o macheta a primuluui autoturism A.L.F.A. (de curse), comandata de fabricant cu ocazia impliniriii a 100 de ani de la fabricare. Habar nu am cui apartine azi marca... A.L.F.A.
      E si verdele festiv, e drept. Ma consolez cu ideea a ce-a iesit si ma bucura incurajarile voastre. 😊
      Eeee... Ai avut prea multe anul acesta! Numai cand ma gandesc la SP ma ia pe mine cu ameteala! Inca ma "bantuie" celulele stem. 😂
      Si eu! 😘

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.