2020-11-26

Puțin alb. Natura joi









Jocul Der Natur Donnerstag (DND) e găzduit de Jutta – de miercuri, ora 18:00, până vineri la ora 23:00.


(Poiana Brașov, 24 noiembrie 2020)

22 de comentarii:

  1. In sfarsit putina zapada atat de draga tie!
    Ce repede se schimba atmosfera si culorile!
    O zi minunata, Diana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa!
      Iar am avut o dorinta incomplet formulata: "vreau sa ninga in iarna asta"; acum am completat: "sa ninga si in cartierul meu". 😊

      Multumesc, la fel, Suzana draga! Pupici! ❤️

      Ștergere
    2. Formularea trebuie sa contina fie 'acum' fie 'in cel mai scurt timp'.
      Am citit intr-o carte fabuloasa: https://www.eusunt.ro/cheile-secretului
      Pup!❤️
      Lucrez la W!

      Ștergere
    3. "Sa fie iarna cu zapada, dar nu in exces, de la 1 decembrie pana in 28/29 februarie". 😊 Chiar acum nu vreau zapada - e inca toamna si ma bucur de aceasta.
      Am citit prezentarea cartii - e interesanta. Multumesc. Am si eu cateva carti despre puterea gandului, despre vibratii pozitive/negative. Teoria, ca teoria, practica ma cam ucide. 😊
      Si eu! 😘 ❤️

      W, de la wings. 😊

      Ștergere
  2. How nice to see you again on Nature Thursday, I'm very happy!
    And thank you for the winter anticipation that your picture evokes.
    Hopefully we will finally have another white winter here in Germany.
    best regards

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Jutta. I'm glad to be there.
      I wish you a beautiful winter with snow! I want the same for us. 😊
      Best regards!

      Ștergere
  3. Puţin, cât să ne facă poftă :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dada! Si sa asteptam cu nerabdare vremea zapezii. 😊

      Ștergere
  4. Pentru ca astazi este Thanksgiving la americani ...
    Sunt recunoscatoare ca nu a nins aici! 😅
    Dar îmi este tare dor de zapada din munti si de munti in general!
    Sa ai o zi cu bucurii draga mea!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha! E bine ca n-a nins, inca nu e iarna. 😊
      In munti am mai urcat - nu prea des - dar de prea multi ani n-am mai urcat cand sunt acoperiti de zapada.
      Iti multumesc, Ella draga! Cu bucurie si tu ziua sa petreci!
      Pupicios! 😘 ❤️ 😘

      Ștergere

  5. Magnifica iarna cu zapada ! Tocmai am primit pe skype, câteva poze de la sora mea din Colorado Aspen, unde se bucura de plapuma alba imaculata a zapezii americane !
    google.com/maps/place/Aspen,+Colorado+81611,+États-Unis/@39.1910983,-106.8175387,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1sAF1QipMHRNGwhMDGODYTW9rX2Ut9q1SR9hDcgYnlp_st!2e10!3e12!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipMHRNGwhMDGODYTW9rX
    Un sfârsit de toamna sublim si o iarna cu Sufletul de bucurie, pace si fericire plin draga Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clar: iarna, cu zapada, e magnifica! Anul trecut n-am avut parte de zapada pe saturate - am vazut-o doar in trecere.

      Imi faci in ciuda; nu?! 😂 Ce fain de ei, ca iarna se bucura de zapada serioasa! Oare, in Aspen, i-a ocolit vreodata zapada? 😊

      Iti multumesc, Iosif! Un sfarsit de toamna minunat iti doresc sa ai si tu! Fericire si multe bucurii sa ai!

      Ștergere
    2. Nu stiu, ca eu n-am fost niciodata în State, iar ei sunt în vacanta, veniti din vesnica si calda Florida !

      Ștergere
    3. Intrebam deoarece in mintea mea orasul Aspen e automat asociat cu zapada (habar n-am de ce!) 😊
      Oooo! Ce contrast... atmosferic!

      Ștergere
  6. Uite și zăpadă! Zici că a fost pudrat, doar nițel, coltul acela de natura. Foarte frumos, Diana! Mulțumesc. Seara buna! Pupiciii ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asa pare, pudrat 😊 Prin comparatie cum a fost in cartier zilele trecute insa, e zapada! 😊
      Cu drag!
      Multumesc, ina! Zi minunata iti doresc! Pupici! ❤️

      Ștergere
  7. Prima zăpadă este întotdeauna ceva special, aici cu noi prima zăpadă poate fi și ultima zăpadă, deoarece ninge rar și zăpada nu rămâne foarte mult. Din păcate, iernile noastre au devenit foarte calde și cu precipitații reduse.
    Multe salutări, Heidi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ultimii ani aproape ca asa s-a intamplat si aici, desi Brasov e oras de munte. Sper ca Natura sa revina la cum o stiam cand eram copii.
      Multumesc, Heidi! Multe salutari!

      Ștergere
  8. A venit in unele zone iarna inttr-adevar. La Bucuresti o sa fie niste fleoscaiala in loc de zapada ca de obicei in ultimii ani. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dada! Eeee, in toate orasele in care va ninge serios va fi fleoscaiala (in special pe trotuare) - autoritatile sunt luate prin surprindere cand ninge (chiar si in decembrie) si dupa ce se topeste zapada le e si mai greu sa curete. 😂

      Ștergere
  9. Beautiful ! Thanks for joining in Garden Affair. It would be my pleasure if you join my link up party related to gardening here at http://jaipurgardening.blogspot.com/2020/11/garden-affair-small-flowers-big.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The pleasure is mine.
      I want to be there; I will try to be present weekly. 😊

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.