2021-02-11

Pălărie din dantelă pentru păpușă

Aranjând lucrurile prin „camera de lucru” am dat de două bucățele de dantelă - așa de mititele încât mă gândeam că nu prea mai am ce face cu ele; le-am pus, totuși, lângă alte bucățele de material și după ceva timp mi-am amintit că la Provocări verzi - Save the dolls reborn una dintre temele anului 2013 (martie) este despre dantelă - și e ok să participăm cu câte teme vrem (din cele 11 prezentate acolo). Și atunci... pălărie de soare din dantelă să fie, pentru păpușa căreia îi lucrasem o umbrelă de soare.
N-am lucrat pălăria „ca la carte”, materialul fiind prea puțin. Am tăiat două dreptunghiuri: unul mai lat, pentru „calotă” și unul mai îngust pentru bor - am încrețit materialul pentru bor și l-am cusut de „calotă”, acoperind cu un paspoal roșu lucios cusătura (sclipiciul nu se vede in foto)..
materiale si etape lucru palarie din dantela miniatura
Se potrivește și nu prea pălăria din dantelă la costumația păpușii, dar cred că ei, păpușii, i-a plăcut mult pentru că imediat ce i-am dat-o a plecat la Roma. Cică avea întâlnire în Piața Spaniei.
papusa blonda imbracata cu fusta lunga rosie din satin, cu palarie alba din dantela si umrela de soare din matase cu flori roz
Habar n-am dacă s-a întâlnit cu cine voia să se întâlnească dar mi-a trimis o fotografie. I-am spus că ar fi fost mai interesant să se fi fotografiat pe „Treptele spaniole” dar - zice ea, păpușa - fotografului i-a fost mai comod acolo decât să-și care după el ditamai aparatul cu trepied. În fond - vorba ei, a păpușii - importantă e amintirea, mai puțin locul în care e făcută o poză.

11 comentarii:

  1. Wow! It's a real lady!
    Cum sa nu se potriveasca cu tinuta? E chiar grozava!
    Nu a vrut fotograful sa se care cu trepiedul pe scari ... Hahahahahaha!!!
    Bine macar ca ti-a trimis o fotografie si stii unde este ... altfei aveai de cautat prin dulap! Hahahahaha ...
    Esti grozava, draga mea Diana si m-ai facut sa rad acuma seara! Multumesc!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘
    P.S Si chiar nu ai descusut-o cu cine a avut intalnire? Nu de alta dar ne-a facut curioase! Prole coana Mița, spune-ne si noua bre cu cine ai avut rendez-vous?! 🤣

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucura reactia ta! Si imi face placere sa stiu ca te-ai amuzat. 😊
      Mi-a trimis poza sa-mi faca in ciuda!
      Ma gandesc ca are colanul acela sclipicios, fusta din satin... si palarie din dantela. Adica, rochia e mai potrivita pentru seara si palaria pentru zi. Ah! E bine! Tocmai e spre apus, in poza: nu-i nici zi, nici noapte. 😊
      Hahahaha! Las' ca vine ea acasa! O intreb pe ocolite, poate-o pacalesc si-mi spune pentru cine s-a grabit asa de tare.
      Multumesc pentru compliment, Ella draga! ❤️ Cu placere si drag.
      Noapte buna! Zi frumoasa! Pupicios! 😘 😘 😘

      Ștergere
  2. Şi eu zic că se potriveşte şi îi stă tare bine.
    Eh, acum şi tu, ne băgăm aşa, peste tot. S-o fi dus ea şi pe scări, dar n-a vrut să ştim. ;)
    Weekend frumos, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca toata lumea o lauda o sa-si ia nasul la purtare - papusa, zic. 😊
      Uneori trebuie. :)) Daca-i in potential pericol? Trebuie sa spuna unde, cand, cu cine se intalneste. :))
      Multumesc, Potecuta. Weekend frumos iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  3. Vai ce șic este! Ce faine accesorii: pălărie, umbrela, colier. Ți-a ieșit bine. Și eu sunt curioasa ce și cum. Poate o descoși când se întoarce. 🙂 Weekend plăcut, Diana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru compliment, draga Ina! 😊
      N-o sa spuna nimic! E la varsta la care tinerii le stiu pe toate si nu vor sa se amestece altii in viata lor. :))
      Multumesc. Weekend minunat iti doresc sa ai si tu! ❤️ 😘

      Ștergere
  4. Are costumatia perfecta pentru o evadare romantica! Palariuta este o bijuterie! Nici nu stiu ce sa spun: ca esti geniala sau ca trebuie sa ai un nou job!😊
    Cred ca nu am vazut prima data, dar are si bratara! Crezi tu ca dupa o astfel de excursie va mai intra in camara? Te rog frumos, acum ca ai creat o astfel de fiinta, te va seconda la blogarit. Poate devine muza!
    Cine stie.
    Multumesc pentru minunata atmosfera, draga mea!
    Un weekend excelent! ❤️ 😘
    Ma indrept spre... morcovul urmatoarei postari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandesc ca romantica e intalnirea despre care nu vrea sa vorbeasca. 😊
      Bineinteles ca are si bratara! :)) E in stil "sarpe".
      M-am gandit si eu ca n-o sa mai vrea sa stea ascunsa (in debara). Si mai are doua prietene, de marimea ei - nici ele n-or sa mai vrea. 😊 Nu stiu unde s-o mai pun si pe ea - am atatea maruntisuri (care-mi plac) insirate prin camera incat sora mea se distreaza spunand ca-mi ia o viata sa sterg de praf toate obiectele. :))
      Cu drag! Iti multumesc pentru super-compliment, Suzana draga! ❤️
      Weekend excelent iti doresc sa ai si tu! Pupici! 😘

      Ștergere
  5. Iti multumesc pentru compliment, Luiza draga!
    Da, pentru alta tema - ma bantuia gandul sa vad daca reusesc sa fac o umbrela. 😊 Palaria si umbrela da, cu tinuta am dubii ca se potriveste palaria. Hahaha! Ma bate gandul sa-i confectionez o alta tinuta - as fi facut-o, dar ia mai mult timp si nu aveam acel timp necesar sa nu iasa ceva fuserit.
    Si eu! 😘

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragobetele meu sta cu capul apasat pe piciorul stang. Laptopul se balanseaza pe piciorul drept, iar eu sunt absolut incantata de ce minunatii ai facut: si palarie, si papusa si poveste si poza <3. Ca o gura de aer proaspat!! :P
    Super idee ai avut cu palarioara! Mi-am amintit cand am avut eu acum doia ani o proba cu o palarie Kentuky si incercam tot felul de materiale si combinatii :D. Ce vremuri!!

    Te pupam cu drag amandoi si eu ma indrept cu speranta sa gasesc un mar, ca sa il imparta cei trei mici : Kouki si testoasele dragi, care numai pitice nu mai sunt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru entuziasm, Rux draga, si pentru minunata scena pe care o descrii! ❤️
      Cred ca am mai scris: am fost tentata (candva!) sa iau si eu o broscuta testoasa, dar cand mi s-a spus ca se face maaaare... am zis pas. Sigur, ma retinea si ideea ca le trebuie un spatiu adecvat (si nici azi nu as avea unde sa-l amenajez) si faptul ca au nevoie de multa ingrijire.

      Si eu va pup cu drag! Sper sa gasesti merele de care ai nevoie! ❤️ 😘

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.