2022-03-24

Iarna din luna martie

Mai e un pic și începe luna aprilie iar eu nu m-am învrednicit să adaug fotografii cu iarna din prima jumătate a lunii martie.

Au fost și temperaturi de -11 și -15 grade, dar și -18 zisese cineva - mai ales dimineața și noaptea.

La 1 Martie, Natura a oferit mărțișoare:

crengute cu flori rosii in zapada
În 3 martie invitație la plimbare prin pădurea din cartierul R
ăcădau:
liziera padure in oras, iarna
În 5 martie,
la plimbarea prin oraș
doua foto: peisaj de iarna in oras: cladiri si banci acoperite de zapada
o rafală jucău
șă de vânt a spulberat zăpada, pentru un efect răcoritor.
vantul spulbera zapada pe trotuar
În 6 martie pare că iarna s-a hotărât să plece,
dar se răzgândește, și dovada prelungirii șederii este în 8 martie, 
în oraș
doua foto: 1. strada acoperita cu zapada; 2. femeie pe alee in parc seara, in lumina felinarului
și în Poiana Brașov,
brazi incarcati de zapada in Poiana Brasov
iar în 10 și 11 martie dimineața cu stalactite din gheață

1. turturi pe ram de pin; 2. turturi la streasina
M-am plimbat și eu prin zăpada din luna martie, dar fotografiile le-am preluat de pe pagina de Fb Brașov, orașul sufletului meu. Crede cineva că aș fi fost pe fază să fotografiez zăpada spulberată de vânt, de exemplu? Dacă da, se înșală.

24 de comentarii:

  1. Lindas fotografías, adoro la nieve. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Me alegro que te gusten las fotos y la nieve.
      Te mando un beso.

      Ștergere
  2. Înainte să ajung la finalul articolului, m am gândit la ce fotografii faine ai făcut. Apoi mi a trecut! :)
    Și la Cluj a fost foarte frig, dar nu am avut zăpadă.....o fi bine, o fi rău? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! O fotografie super-faina aici sigur nu-i facuta de mine. :)
      Pentru agricultura si zootehnie (furaje) poate nu-i tocmai ok, mai ales daca nici n-a plouat. :)

      Ștergere
  3. It looks like winter wonderland, wish to experience walking in there.. Beautiful photos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Winter wonderland" describes exactly the winter landscapes.
      Thank you.

      Ștergere
  4. Eu, da, așa am crezut, că-s fotografiile tale, Diana, mă gândeam chiar că te-ai număra printre administratorii site-ului „Brașov, orașul sufletului meu”. Dar și dacă nu sunt ale tale, tot m-am bucurat mult că le-ai adus pe aici, fiind tare frumoase și astfel, ne arată cum Crăiasa Zăpezii poate fi nespus de frumoasă până și în luna lui Mărțișor. ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici la fotografiat nu ma descurc/pricep si ma bucur tare mult ca administratorul paginii mi-a permis sa postez aici fotografiile - imi plac foarte mult.
      M-a bucurat mult Craiasa Zapezii, desi si-a aratat adevarata frumusete in martie, nu in "intervalul ei".
      Imi place "Craiasa Zapezii"! Am uitat de "existenta" ei. ❤️

      Ștergere
  5. Scriu de pe tel. Anul asta a fost ciudat. Am facut doar vreo doua poze in care aproape ca nu se vede cum ninge, ca era cam simbolic oricum. Pe la voi tot a fost ceva, cumva. Imi plac pozele cu iarna. Cu oarece noroc le voi face iarna viitoare. Acum urmaresc bobocii de magnolie de langa piata. Au zvacnit.😊 O zi frumoasa. Pup.❤😙

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul trecut a nins mai putin in lunile de iarna si am avut muuuulta zapada in aprilie.
      A nins cu fulgi maaari, pufosi! Eu nu am reusit sa fotografiez pentru ca nu-mi iese! Si "merg" pe indicatii! E drept, nici telefonul nu e cine stie ce, dar nici cu aparatul foto dupa mine nu umblu (si nici cu acela nu reusesc mare lucru)
      N-am prea observat muguri, dar nici nu sunt, in zonele pe unde umblu de regula. Au fost ghiocei in unele gradinite de bloc, inainte de zapada, si alte cateva floricele pe care nu le pot identifica.
      Multumesc, Suzana draga! Zi frumoasa sa fie si pentru tine. ❤️ Pupici! 😘

      Ștergere
    2. Acum am vazut mai bine imaginile. Spulberarea zapezii e dementiala. La fel ca si cea cu lumina portocalie.
      M-am entuziasmat de ideile noi de la Niko si neuronii mei s-au zapacit...Si tot caut hartie din care sa fac plicuri, ca am niste felicitari mai mari si nu gasesc.
      Si azi bobocii erau si mai mari! Iar libraria din cartier dupa inventar si-a schimbat personalul. Iar trebuie sa ma obisnuiesc cu altcineva... Ma imprietenisem cu vechile persoane. Cred ca s-au hotarat sa iasa la pensie. Sunt bulversata...
      Seara buna! Si spor la tot, Diana draga! Pupici! 😘💕

      Ștergere
    3. Asa mi se pare si mie poza cu zapada imprastiata de vant. Sa fi cazut pe mine si sa imortalizez faza ar fi fost ultimul meu gand - si primul dupa ce se aseza. :))
      Cele mai multe zone din oras au astfel de iluminat si, mai ales cand e zapada, noaptea are un perfect aer... misterios. Lumina aurie are un farmec deosebit - e ca si cum ar lumina frumosul si ar ascunde uratul. 😊
      Si eu m-am entuziasmat! 😊 Am sentimentul ca invat o limba straina. Pentru mine, unele sunt adevarate provocari.
      Pentru plic nu gasesti vreo felicitare care are plic de dimensiunea care-ti trebuie? Sau incearca la oficiul postal, daca ai unul pe aproape.
      Stiu cum e cand se schimba personalul, dar cand inteleg cei noi ca esti client permanent legatura se leaga destul de repede.
      Cred ca e deja perioada cand bobocii "explodeaza" si devin flori inainte de-a ne da seama. 😊
      Multumesc, Suzana draga! ❤️ Noapte buna! Spor la toate si zile linistite! Pupici! 😘

      Ștergere
  6. Zăpada aia spulberată de vânt e formidabilă. Perfect timing. Bravo fotografului! Altfel, mă speriasem că fotografiile sunt actuale. Whew! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc in numele fotografului. 😊 Are fotografii excelente, multe realizate datorita reflexelor rapide, dar si "ochiului".
      Cred ca si mie mi s-ar strange un pic sufletul daca ar ninge acum, dar mi-ar trece repede si m-as bucura de alb. 😊

      Ștergere
    2. Oh, God! Eu nu! Singura ninsoare pe care mi-o doresc este de petale de corcoduș. :)

      Ștergere
    3. La acest moment ninsoarea de petale de corcodus mi-o doresc si eu, dar daca o fi sa ninga-n mai... ma bucur de zapada (si ma amuz un pic). 😊

      Ștergere
  7. Am crezut ca iar ninge la voi. Oricat de frumoasa e zapada, si oricat de frumoase sunt pozele, de-acuma gata, sa fie primavara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa zic si eu: sa fie primavara! 😊 Dar daca o mai ninge... voi zambi, sperand ca Natura stie ea ce face. 😊

      Ștergere
  8. Doamne, ce frumoase sunt! Şi acum, că-i dusă iarna, le admirăm altfel. Dacă încă o aveam, ne mai zburleam puţin :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac pozele, Potecuta!
      Da, cred ca ma zburleam putin, dar apoi "ma jucam" cu zapada. 😊
      De cateva zile e si aici primavara.

      Ștergere
  9. vax albina24 martie, 2022

    Nu am avut pic de zăpadă. A nins de vreo două ori, dar nu s-a depus. Bucuria mea. Am trei balcoane și mi-e destul de greu cu aruncatul zăpezii în stradă. Nici de cizmele noi care nu alunecă nu am avut nevoie. Cum cățelușa nu mai e, nu mi-am mai făcut grii cu supa caldă și mâncarea asemena. Asta e.
    A fost frumos pe la voi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In tinerete cautam special cizme cu talpa care aluneca; mai apoi... importanta este talpa! Sa nu alunece. 😊
      Drept e ca nu-i usor de curatat zapada, de mers pe zapada (mai ales inghetata)... Uneori, in anumite conjuncturi e greu fara griji, cel putin un timp. :(
      Personal, consider ca natura m-a rasfatat. 😊 Imi plac soarele, caldura, intinderea desertului dar cred ca fara zapada n-as rezista decat vreo cativa ani, chiar daca ar fi perioade de frig.

      Ștergere
  10. Asa deeeeci. Anul trecut a fost ceva iarna. Dar si atunci decalata :)))).
    Eu am poza cu zapada scuturata :)) 22 martie 1998. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In fiecare an a fost iarna in Bv - mai mult sau mai putin decalata, mai mult sau mai putin cu zapada pe o perioada mai lunga. Si sper sa fie in fiecare an zapada - chiar si cand voi fi impovarata de ani si n-o sa pot iesi prea departe de casa. :-)) Macar sa-i simt parfumul! :-)
      Imi place mult cand vantul spulbera zapada, dar niciodata nu am reusit sa fotografiez o astfel de faza (nici nu mi-a trecut prin minte!) :-)
      Pupici! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.