2022-03-20

Fluturi din staniol pentru Caledar ReCreativ: simboluri pascale

Încet (sau mai rapid) dar sigur, se apropie Sărbătoarea Paștelui, o sărbătoare cu mare încărcătură emoțională, dar și cu multe simboluri (ouăle roșii, mielul ș.a.), tradiții, superstiții. Se spune că și masa de Paști trebuie să fie nu doar bogată, ci și frumos decorată – și nu doar masa, ci și casa, dacă se poate, dacă se vrea. În general, nu prea țin cont despre „ce se zice”, dar dacă am ocazia să mă joc, atunci nu zic ba: decorez. Decorez după posibilități, desigur. Așa și acum, cu provocările lansate de Niko pentru tema Simboluri pascale din Calendarul ReCreativ. Cine dorește să se joace e invitat în joc - detaliile privind provocările sunt pe blog la Niko.

Nu prea mă pricep la introduceri – oricine-și dă seama citind ce-am scris mai sus – așa că trec la subiect. Tema pentru această săptămână este despre fluturi, dar trebuie să fie incluse în „ansamblu” ouă sau cruce. Ce-am reușit se vede mai jos:

Cosulet din plastic, cu fluturi, flori si ou roz
M-am jucat cu o altă poză,
folosind programul tuxpi.com:
Am început cu florile – pe care le consider brândușe de primăvară. Sunt lucrate, în „stilul”
crinilor din hârtie, din hârtie de ambalaj lucioasă și albă pe o parte, mov și mată pe cealaltă parte.
tipar petale flori
Le-am atașat tulpini și frunze din hârtie creponată.
branduse de primavara din hartie
Coșulețul e f
ăcut din partea de sus a unei sticle din plastic – l-am „îmbrăcat” în șervețel și apoi l-am înfășurat în ață verde cu ceva sclipici.
cosulet din plastic invelit in servetel si ata de crosetat
Fluturașii sunt din staniol de la bomboane: cel auriu e confecționat în „stilul” folosit pentru
mărțișorul fluture
fluturasi din staniol
iar ceilalți doi au una dintre părți pliată din staniolul tăiat întâi în formă de inimă, și pliat – idee „donată” de
Suzana (e mai puțin „colțuros” fluturele confecționat din hârtie tăiată în formă de inimă).

Oul (seamănă cu o lăbuță de iepuraș roz!) e confecționat din material ușor pufos și umplut cu vată. 

ou roz in cosulet verde
Lângă el am plasat o poză a unui crin dintre cei făcuți pentru tema cu flori, pentru că brândușa mică de azi are tot doi cm – am renunțat la brândușe pentru crini și acum am revenit la brândușe, dar le-am făcut mai mari pe celelalte dou
ă pentru că și ansamblul e mai mare.

Și-așa am obținut ornamentul pentru Paște: coșuleț cu fluturi, flori și ou.

Ar mai fi ceva de scris? Probabil o încheiere s-ar potrivi, dar ar însemna să bat iar apa-n piuă! Noh! Tocmai am bătut-o!

22 de comentarii:

  1. Eres muy habil, que linda canasta y adore las mariposas. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
  2. Passando para desejar uma feliz semana!
    Que bela postagem amei!

    Beijinhos e boa semana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Obrigado por sua apreciação e pelo bom pensamento.
      Desejo a você uma semana feliz também!
      Beijinhos 💐

      Ștergere
  3. Fără discuție, aranjamentul ăsta imi place mai mult. Tare drăguți sunt fluturașii aceia. Ți-au ieșit foarte bine. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mai mult - se vede rezultatul unui pic de practica. 😊
      Multumesc, Jo!

      Ștergere
    2. Păi nu știu, doar aveai practică și când ai făcut crinii aceeia de data trecută. Dar ăia nu m-au entuziasmat. Fluturașii însă... par să-și ia zborul.

      Ștergere
    3. In cazul crinilor a fost prima data - in viata! 😊 - cand am confectionat flori din hartie in stilul dat; la fel si in cazul fluturasului din hartie albastra, ca martisor. Partea nasoala e ca uit daca nu exersez - si nu stiu cat voi avea ocazia sa exersez. 😊

      Ștergere
  4. Eee, ce aranjament frumos! Îi va sta bine de tot pe masă, în ziua de Paşte. Bravo, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca da! 😊 Daca nu pe masa, undeva la vedere. 😊
      Multumesc, Potecuta!

      Ștergere
  5. Faine și migăloase ocupații!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo Diana. Vad ca a incept sa-ti placa tehnica asta de pliere. Imi place ca si si reciclat ceva cu ocazia asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Niko! Imi place plierea hartiei - cu staniolul e mai dificil. 😊
      Cel mai mult imi place sa infasor ata pe sabloane (spirelli)! :)) Am urmat instructiunile date de tine in privinta executarii sabloanelor, si tot am gresit! dar perseverz. 😊 Cat de curand scriu si o postare pe tema. E teribil cat de putin ma duce capul in unele chestiuni! :))
      Imi place sa reciclez. 😊

      Ștergere
    2. ”Imi place sa reciclez” <-- ma incanta enorm. Inseamna ca o sa-tiplaca si calendarul de vara.

      Ștergere
    3. Imi va placea sigur! 😊 Sper sa mai am suficiente materiale - la "curatenia de toamna 2021" am aruncat multe.

      Ștergere
  7. Dear Diana! These Butterfly look great and elegance. Thanks for these art-works. Greetings.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for the compliment, dear friend online.
      With pleasure!
      All the best!

      Ștergere
  8. Credeam ca am comentat, dar s-a pierdut in univers. E un ansamblu care sigur va arata bine pe masa. Fluturasul pe toarta arata minunat. Ai avut o idee deosebita pozitionandu-l acolo. Ma gandeam la ou, cum ar arata din fetru. Poate incerc si eu. Cred ca mai scrisesem ca din creponata verde si taiata feliute, poate fi facuta iarba. Si movuliile arata frumos. Imi place culoarea aia. Daca e sa fac un bilant, cred ca am cateva aranjamente de facut. Sper sa las lenea la o parte...
    Seara buna si spor pe mai departe. Pupici, draga Diana!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Undeva ii voi gasi loc, daca nu pe masa. 😊
      La iarba te-ai referit cand ai scris de creponata verde?! :)) Eu am inteles ca la flori! :)) Of-of! Nu stiu ca sa ma mai fac cu mine! Pentru iarba, hartia creponata verde pe care o am ar fi perfecta! Multumesc pentru idee! Aici am pus in cos ata din matase - am gasit un ghemotoc (adica, e tare incurcata) si am luat din el; e moale, se aranjeaza excelent, nu ca "iarba de mare"!

      Lene?! La tine!? 😊 La cate faci nu cred ca despre lene e vorba. 😊
      Multumesc, Suzana draga! ❤️ La fel si pentru tine: bine si spor! Pupici! 😘

      Ștergere
  9. Ce frumosi sunt fluturasii.. si cosuletul cat de bine ti-a iesit. Wow cate lucrusoare dragute ai mai facut:D Imi place si floricele si oul e f dragut!!!

    Pupici :D (imi lasasem semn unde am ramas :D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru complimente! <3 Si pentru popasurile pe care le-ai facut aici. Am cateva "mesaje" de transcris pe blogul tau - le-am scris in "word", sa nu pierd firul si sa nu ma pierd in amanunte. Mai trebuie sa reusesc sa le si postez... Of. (din cand in cand am tendinta sa iau laptopul notebook-ul, de fapt - si sa-i incerc rezistenta la... lalalalalaaaa! Fara violenta!) :-)))

      Pentru cosulete m-am antrenat la Provocari verzi. :-)
      Acum, "oul" imi pare ca seamana si mai bine cu o labuta de iepuras roz. :-)
      Hm... Cred ca nu mai stiu sa fac fluturasi! :-))) O fi de la neuronul care se consuma rapid cu "defectiunile tehnice". :-((((

      Pupici! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.