2012-08-29

Miercurea fara cuvinte - Doresc unii, pentru Tâmpa...

Ca la Rio...

                                                       în Brașov







Wordless Wednesday (35) este jocul inceput la CARMEN
 

23 de comentarii:

  1. Super asemanarea :X prefer Brasov .... seara faina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-ar fi sa o construiasca... poate ca ar fi de preferat... :)

      Zi faina!

      Ștergere
  2. La Rio de Janeiro vreau si eu sa ajung,daca ajung..iti trimit o vedere de acolo:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti doresc sa ajungi! Iar daca imi vei trimite o vedere o voi pastra cu placere! :)

      Ștergere
  3. Chiar este în Brasov sau este pe lista de dorinte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet ca ai scos codul acela, chiar nu puteam sa mai comentez la tine.. Te îmbratisez! :))

      Ștergere
    2. E pe lista de dorinte a unui europarlamentar pe care il numim nationalist - nu-i scriu numele ca nu vreau sa se ajunga aici cand cineva il cauta pe el :) Daca ar fi sa ma intrebe pe mine as zice ca e tot ce ne lipseste!

      **
      Cu placere! Mi-a scris Vienela, ca n-aveam habar ca e activata acea verificare - care nici mie nu-mi place si nu le-as fi facut altora ce mie nu-mi place! :( Deh, invat incet, dar sigur! Si pana invat eu ceva... se schimba! :)))

      Ștergere
  4. Am trecut săptămâna trecută prin Brașov, dar nu am văzut această statuie..
    Nu am fost eu atentă?
    Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Din fericire, nu este! Ai fost atenta, cu siguranta! Poate ai vazut ca scrie mare numele orasului! E ok, dar costa intretinerea. O statuie ne-ar costa si mai mult - si oricum suntem in datorii pana in gat - vorbeste lumea! Pentru ca avem borduri multe si inalte! Unii varstnici abia le pot urca - la fel si cei care imping carucioarele pentru copii :(

      Cum ti s-a parut orasul, asa, in trecere? Avem strazi mai bune decat prin alte parti - e o realitate :)

      Ștergere
  5. Dacă s-ar face aşa ceva tot plagiat se va numi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect! Sper sa nu o faca! Ar trebui sa priveasca in trecut: statuile nu prea rezista pe Tampa :)

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Sper sa si ramana o gluma! Dar europarlamentarul "medicamente-medicamente!!!" a declarat ca o vrea! Banuiesc ca nu va primi aprobare, pentru ca tot din banii brasovenilor se va plati intretinerea!

      Ștergere
  7. Suntem buni la copiat pe altii, din pacate...
    Numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, din pacate suntem buni! Macar de-am copia chestiuni folositoare sau macar sa stim sa aplicam corect ceea ce copiem!

      O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  8. Chiar e o propunere de-adevaratelea, nu aveam idee pana acum 2 minute dar m-am interesat o clipa pe net.
    Daca ideea vine de la Vadim Tudor...exista mari sanse sa nu se realizeze :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe net am aflat si eu! Ieri! Am citit mai multe articole, crezand ca e o gluma proasta! A! Uite-i si numele! Am evitat sa i-l scriu :)) Sper sa nu se realizeze nebunia! El aduna bani, o construieste din banii adunati si noi trebuie sa platim intretinerea si - mai mult ca sigur - paza! Sunt suficient de mari preturile cam la orice - nu le vrem si mai mari!

      Ștergere
  9. abia astept sa ajung prin zona ...cam in 10 zile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa inteleg ca la ora la care scriu esti in zona?!
      Sper ca nu cauti statuia! E doar dorinta (chiar daca reala) a unuia care a rezolvat toate problemele tarii si acum se joaca! Nu avem asa ceva! Sper sa ramana Tampa fara statuie! Nu pentru ca reprezinta pe Fiul Domnului ci pentru ca nu e tocmai potrivita unde o doreste acest tip!

      Ștergere
  10. Spui ca este in Brasov. Dar unde in Brasov?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din fericire nu e! Si-o doreste VC tudor! Si imi doresc sa nu se realizeze! E prea mult! De parca nu exista ceva mai bun de realizat cu muntele de bani necesar pentru stauie! Daca e crestin profund cum se pretinde ar trebui sa nu mai balacareasca pe unul si pe altul si sa adune bani pentru varstnici fara ajutor, pentru copiii fara parinti sau din familii foarte sarace. Cred... :)

      Ștergere
  11. Liviu Bimbea, excelent comentariul! ;)
    Cristo Redentor e al lor, se potrivește acolo, a avut un motiv să fie ridicat (100 de ani de independență). Arată sinistru în poza aia cu Brașovul, noroc că-i trucată.De râs! :))
    Diana, să ai o seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper sa nu se realizeze visul de megaloman al astuia! Ar arata sinistru cu adevarat! Sa o construiasca langa un "turn" de radio-tv... Cam stim ce fel de constructii fac unii dintre romani! Apoi... cred ca i-ar costa mai mult sa care materialul pana acolo! Ca sa duca statuia gata facuta si sa o planteze pe soclu... chiar nu cred ca vor reusi! Le-ar trebui cel putin doua elicoptere imense! Oricum, sper sa uite! Si sper ca de nu uita sa nu primeasc aprobare!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.