2012-08-25

Happy Weekend! (23) - Exerciții pentru un abdomen plat

 Începem exercițiile! Simple! Ușor de executat!
pui de pisica dormind
Încălzire ușoară...

pui de pisica dormind pe pat
și relaxare!
Lenea nu înseamnă să nu faci nimic; lenea înseamnă să fii liber să faci orice.
(Floyd Dell)

Lenea nu e nimic altceva decât obiceiul de a te odihni înainte de a obosi.
(Jules Renard)

Lenea este începutul tuturor viciilor, încoronarea tuturor virtuților.
(Franz Kafka)
**
Doi leneși mergând pe stradă:
- Auzi mah, tu vezi barul din fața noastră, ăla de la colțul străzii?
- Da!
- Cât faci până la intrare?
- Păi, la 50 de metri câti sunt… cam 3 ore!
- Oooo, mah, ‘că nu ești rachetă!!!

Happy Weekend! Editția 23.

16 comentarii:

  1. :))
    minunat(mieunat?!)antrenament!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit! :)

      Asa antrenament as tot face! Nu-i greu deloc; zau!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. :))

      Da, dar poti sa executi miscarea cu "atata" talent? :)

      Ștergere
  3. :) M-am uitat...si din nou m-am uitat la pisoias. Cat de frumos e nu trebuie sa mai spun, sunt sigura ca stii. Iar imaginile sunt extraordinare, are o lene perfecta, care atat de bine ii sta unei feline :))
    E motanelul tau?
    Happy, Happy Weekend iti doresc in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nuuu! :) Imi ajung cei doi ai mei! E una dintre "fioroasele feline".
    E aceeasi poza, "rasucita" In mintea mea am vrut sa accentuez necesitatea exercitiilor si pentru ca am doar o poza cu pisoiul in "pozitie cheie" Ups!

    Multumesc, Elly!

    O Duminica super-extra-minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lenea nu înseamnă să nu faci nimic; lenea înseamnă să fii liber să faci orice.
    (Floyd Dell)
    Gata, am învățat-o pe de rost! Picky și Odin mi-au cerut pernițe moi cu textul acesta imprimat pe ele! Nu că nu s-ar fi născut cu el în sânge! ;)
    Duminică frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Picky si Odin stiu ei ce e bine pentru ei! Si tare bine ai zis-o: s-au nascut cu textul in sange! Uneori, cand ii vad pe motanii mei cat de linistiti si fara griji stau intinsi pe te miri unde imi spun ca nu e rau sa le urmez exemplul - macar din cand in cand! - si sa stau linistita, incercand sa-mi eliberez mintea de ganduri! Foarte rar reusesc! :)

      Viata fericita!

      Ștergere
  6. Vreau si eu un lenes ca al tau, sa se tavaleasca pe macatul albastru cu alb, care acum sta pitit in sifonier.
    Sa ai o duminica de vis, Diana!!!
    Nu poti renunta la verificarea asta care imi distruge ochii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gasesti usor lenesi ca acesta! El nu e al meu - ai mei sunt "portocalii" cu alb - dar la narav sunt identici cu acesta! :) Pana mai cresc trebuie sa ne ferim tapiteriile, perdelele... Ehee...! Au atata energie si niste gherute asa de ascutite!!!

      Viata fericita!


      **
      Multumesc ca m-ai atentionat! Eram convinsa ca la mine nu exista "verificarea pe baza de cuvinte" (pentru ca nu-mi amintesc sa fi setat ceva de gen)! :(
      Invat din mers! Sper ca am reusit sa o elimin :)

      Ștergere
  7. Mai e putin si se duce si weekendul asta :| Nici nu avem timp sa lenevim :|
    Imi plac imaginile :X Si cum sa faci 50 de m in 3 ore?:))
    Hw!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo, dar n-ai mers niciodata alaturi de cineva care are obiceiul sa se opreasca la fiecare al doilea pas si sa spune o poveste?! :) Mai bine! :))

      Da, pisoiul e super surprins (nu de mine, ci de stapana lui - sa zic asa) Dar, faza! Am observat tarziu ca nu e aceeasi foto, cum am vrut! Le-am pus pe amandoua! Voisem sa pun una singura, rasucita... dar... Sunt ametita rau, ce sa mai...! :))) Sunt de tot rasul! Dar pentru ca era weekend... sa zicem ca aveam o scuza! :))

      Ștergere
  8. Ai ales o tema perfecta pentru mine:)) Si pisicul este mult mult prea simpatic:x
    O duminica frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place cum "se misca" :)) Are o lene in el! :)

      Viata fericita!

      Ștergere
  9. Opa :D cei doi poznasi din cort :)) ... au avut curaj sa paseasca afara? :D

    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eee... nu! :) Abia au avut curaj sa intre in cort, dar dupa ce au intrat!!! Bucuria lor!
      Da, e unul dintre poznasii din cort!

      Viata fericita!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.