2012-08-12

Happy Weekend! (21) - Fioroasele feline!

pui de pisica odihnindu-se
- Tigrișorul doarme deja, așa-i?

Cea mai mică dintre feline este o capodoperă.
Leonardo da Vinci

Pisica nu descoperă că are o coadă care îi aparține până când n-o calci pe ea. 
Henry David Thoreau

Dintre toate creaturile există doar una care nu poate fi făcută sclavă a biciului: pisica
Dacă omul ar putea fi încrucișat cu o pisică omul ar fi îmbunătățit dar ar deteriora pisica.
Mark Twain

HAPPY WEEKEND! Editia 21

12 comentarii:

  1. Buna dimineata!
    Am ajuns la spartul targului. Am ramas fara net. Ufff! Mai ramaneam fara cate o ora-doua, maxim 3 dar de data asta mi-au facut-o...
    In fine, asta e.
    Eu inclin sa cred ca tot ceea ce se spune despre pisici este perfect adevarat. Asta si pentru ca il analizez zi de zi pe pisoiul meu.
    Cand am vazut titlul "Fioroasele..." ma asteptam la niste lei, tigri si altele :))
    Sunt dulci pisoii. Amandoi. I-as zmotoci cel putin o ora :)
    HAPPY WEEKEND, draga mea!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata!
      Groaznic sa ramai fara net! :( Stiu din experienta...

      Si eu cred ce se spune despre pisici! Am doi motani cu personalitati perfect diferite dar amandoi sunt... perfect independenti si incapatanati! :)

      Fioroasele, da! :)) Cand i-am vazut asa... ca de pe alta lume venind, mi-am zis sa le zic fioroase! Dar pisicile pot fi agresive! Am avut, candva, un motan gri-gri si tare frumusel, dar era o bestie! :)) Numai pe mine si pe tata nu ne ataca - in rest, sarea la picioarele tuturor celor care aveau nesansa sa treaca pe langa el.

      Happy Weekend!
      Viata fericita!

      Ștergere
  2. Frumoase şi haioase pisicile astea! :D Am un amic care are 17 pisici. Când mă duc la el în vizită nu ştiu pe care s-o mângâi prima :))
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uauuuu! Asa multe pisici la un loc am vazut numai cand o vecina le hraneste pe cele aflate pe strada. Le hraneste la ore fixe, de doua ori pe zi. Cand le vad adunandu-se la locul "de masa" stiu ca e 6 sau e 16... pentru ca incep sa se adune. E fenomenal! Si o urmeaza apoi, in plimbarea pe care ea o face cu un catel - pe care il tine in casa.
      De-ar fi dupa capul meu as aduna toate vietatile ratacite! :) Mare veselie trebuie sa fie la amicul tau! :)

      Happy weekend!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Da!!! Fiorosi! Mai ales cel tigrat! :))

      Multumesc ca ai trecut pe aici!

      Viata fericita!

      Ștergere
  4. hihihi...fiorosi, fiorosi...brrrr ! ... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... fiorosi de fiorosi! Abia asteapta sa-i drăgălească cineva!
      :)

      Ștergere
  5. Cat sunt de simpatici:x Vreau sa ma joc si eu putin cu ei:d pot pot pot;;)
    Duminica frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, poti! :) Exact aceasta a fost si reactia mea cand am vazut poza! Sa ma joc cu ei!!! :))

    O saptamana minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi s-a topit inima vazand pisicutele prietenei tale. Mai ales cea care inca mai are chef de joaca...
    Sa ai o zi excelenta!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. O zi minunata sa ai si tu!

      Mi-a mai trimis cateva foto, de cand pisoii erau o idee mai mici...
      Abia astept sa fie Miercuri :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.