2012-08-04

Happy Weekend! (20) - In vino veritas

weekeeeend... happyyyyy...

Sfrijită ca o Sfântă Vineri, 
Mi-a spus o babă: la români,
Băbeasca place mult la tineri
Pe când Feteasca, la bătrâni.
(Al.O.Teodoreanu)

Bea vin! În el se află puteri de sănătate!
Le prinde băutorul, și prinde voioșie!
E vinul singur leacul în rele, câte-s toate,
Și când îl bei pricină-i oricând de bucurie!
Ea singura, beția-ți dă sațiu-n voluptate!
(folclor persan)

Sus ulcica! Sus paharul! După legea stămoșească!
Ne-au adus romanii apă, Dumnezeu să-i fericească!
Astăzi însă cu romanii ți-ar fi greu să te împaci;
Ziua vinului de astăzi, noi slăvim străbunii daci!
(Victor Eftimiu)

HAPPY WEEKEND! Editia 20

15 comentarii:

  1. Frumoase versuri :D Numai bune pentru un weekend cu prietenii! :D
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La prieteni imi era gandul cand am ales "tema" :)

      Happy weekend!

      Ștergere
  2. hahaha...sigur este happyyyy... :)...

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite ca mai posteaza cineva si scrieri de-ale aromânului Eftimiu. :) Credeam ca bloggerii sunt setati in majoritatea lor pe Osho.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi cum altfel? :)

      Sper sa nu ai dreptate in ceea ce scrii despre "setarea" pe Osho!! :) Hahaha! Are si el cateva fraze "bune" preluate de la altii si "adaptate" dar, din punctul meu de vedere... Hhhhm!

      Happy weekend!

      Ștergere
  4. La tine pe blog se simte ca incep sa se coaca strugurii ;)
    Asa ca anul acesta vom avea vin mult mai devreme :))
    Sa ne bucuram? Pare sa fie cazul dupa vorbele intelepte scrise de oameni cu greutate ;)

    In prima clipa incepusem sa ma intreb cine naiba e Osho... dar se pare ca n-am pierdut nimic. Nici nu ma mai interesez :))
    Intre timp m-am uitat totusi. Nu stiam pentru ca nu intra in preocuparile mele genul sau de scrieri.

    Happy Weekend, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, speram sa se faca un vin bun, desi... n-a prea plouat cand a trebuit! :)

      Hihihi! Cum ar zice unii :) Pe scurt, Osho e un fel de guru pentru oameni care s-au plictisit de ei si au bani de cheltuit sa invete chestiuni de bun simt (tot cum ar zice unii) :)

      Viata fericita!

      Ștergere
  5. Să înțeleg că ești pusă pe petrecere, te felicit! Distracție plăcută, cu vin rece și bun!
    Acum nu știu, dar vorba lui Păstorel, va fi Fetească sau Băbească?!
    Să ai un weekend plin de bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ma antrenez pentru... propria-mi petrecere, din Octombrie! :))
      Ideea mi-a venit pentru ca tocmai fusesem la o crama... Cred ca PC-ul meu s-a "aburit" de la vin! Mai precis, conexiunea la net: m-a lasat balta cand ma pregateam sa "aranjez" povestea parfumului lui Gustar :(

      Va fi... Feteasca! :)) Super intrebarea!!! :))

      Viata fericita!!!

      Ștergere
  6. Hai sa bem, sa bem :)) mi-au ajuns prunele de azi :)) Chiar ca au inceput sa se coaca strugurii :X muust :x
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanatate! Mult noroc! Vinul cu prunele nu prea fac casa buna! :))

      Viata fericita!

      Ștergere
  7. Eu abia m-am refacut dua afinata, asa ca spun pas vinului. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nu stiu cu ce se "drege" dupa afinata! Dar e buna!

      Afinele! Am uitat de afine! Iti vine a crede?! Si-mi plac! Mai putin imi place culoarea mov a limbii, a buzelor si a mainilor! :)
      Dar sunt "sanatate la bobita"!

      Viata fericita!

      Ștergere
  8. :))
    Alegere viticolă

    Când aleg, aleg "Feteasca",
    De nu, apa de cişmea.
    Căci şi "Grasa" şi "Băbeasca"
    Mi-amintesc de soacră-mea.

    epigramă de Zeno Dulca din Pledoarie pentru epigramă (aprilie 2007)

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.