2012-08-01

Miercurea fără cuvinte (31) - Rațe și / sau gâște?

rate si gaste la scaldat
Fotografia este facuta de finul meu

WORDLESS WEDNESDAY  este un joc initiat de CARMEN in anul 2010! 
Altele:
Papagali la taifasPrima dragosteMini colectie de timbreZidul plangeriiMotociclete si atatCapra si piatraTrandafir solitarReciclareLumina in desertPauza de somn

24 de comentarii:

  1. La scaldă în zi de vară. Felicitări pentru cel care a făcut fotografia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Noroc cu finul care-mi mai trimite foto! :)

      Happy WW!
      Viata fericita!

      Ștergere
  2. pe caldura asta.. se racoresc si ele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fericitele de ele! :)
      Eu astept o ploaie cu simt de raspundere! Dar ploaia zice "pas"! :)

      Happy WW!
      Viata fericita!

      Ștergere
  3. Foarte, foarte frumoase !
    Eu sant mare fan al ratustelor deoarece am crescut si eu un ratoi si 2 rate ca pet :))) au trait vre-o 7 ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihihi! cum ar zice unii! :) Si mie imi plac ratustele! In copilarie ne-a adus tata o ratusca - sau era ratoi (dar nu m-am intrebat niciodata :) ) si, evident, a murit de batranete! :)

      Happy WW!
      Viata fericita!

      Ștergere
  4. Norocosii!!! La balaceala...:)))
    Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Balaceala mi-as dori si eu! Dar la strand nu-mi place si la mare... doar la "mare inghesuiala" ajung (si) in acest an!

      Viata fericita!

      Ștergere
  5. Rațe ȘI gâște ! Pe primele le iubesc, fiindcă bunica mea avea rațe în curtea păsărilor și mă jucam cu boboceii când eram mică. Gâștele îmi sunt dragi fiindcă îmi amintesc de o întâmplare cu fiul meu. Când avea vreo trei ani, am fost la țară și un gâscan l-a ciupit de funduleț. A venit foarte revoltat la noi si a zis, arătându-l cu degetul pe agresor ”M-a mucat !” (nu îl pronunța pe ”ș” la vremea aceea).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Amintiri! Dragutul de el! Banuiesc ca nu a ramas cu teama de gaste! Pentru ca unora le este frica, azi, de curcani - pentru incidente din copilarie!

      Bobocei! Sunt asaaaa draguti! Uneori, cand mananc pui - carne de pui! - aproape ca as vrea sa renunt... pentru ca "ii vad" asa cum arata mici-mici si pufosi galbiori... Ufff... Ce-i si viata aceasta! :)

      Viata fericita!

      Ștergere
  6. Ce bălăceală e acolo... Binevenită pe cădura verii!
    Îmi place mult imaginea.
    O zi de miercuri frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Sara!

      Balaceala, daaa... Oare o fi si galagie?! :)

      Viata fericita!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Norocoase, da... Dar de ele au grija altii! Si lor le place la piscina! Eu vreau la mare! :)

      Viata fericita!

      Ștergere
  8. Ce frumoase sunt si ratustele si gastele! Si cred ca sunt extraordinar de fericite acolo!
    O zi minunata sa ai, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac! Intrebarea are un... sens, sa zic asa: eram adolescenta si inca nu reuseam sa fac deosebirea! Si parintii si prietenii se distrau pe seama mea! :)) Asta e! Nu reuseam si pace! :)

      Viata fericita!

      Ștergere
  9. Reusita fotografia!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Piscina de lux! :) felicitari micutului fotograf!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De lux, da... Mie mi-ar placea o plaja de lux... Ce pretentii! :)

      Viata fericita!

      Ștergere
  11. bune pe varza, indiferent de cum se numesc ele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai...! :) Dar nu te pot contrazice! Dar - poate - unele au noroc cu criza economica sau cu "moda vegetariana" deoarece oamenii aleg (sau nu) sa manance "umbra de rata/gasca pe miros de varza"! :)

      Viata fericita!

      Ștergere
  12. Ratele sunt simpatice, dar gastele... Le urasc :)) am un astfel de inamic la bunici, care vrea sa-mi innegreasca picioarele :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Suna amuzant ce scrii despre gaste! :) Sigur, e amuzant pentru cei care privesc (citesc), nu pentru cei direct implicati! Ups!

    Incearca sa te imprietenesti cu... inamicul... :) Poate vrea doar atentie! Atentia ta, in special! :))

    Viata fericita!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.