2015-04-19

De la lume adunate

şi inapoi la lume date

Fata către băiat, pe chat:
- Tu ce computer ai?
- Păi, am Intelcore i7, procesor de 3,3 Ghz, Windows 7 64 bit, 8 Gb RAM, nvidia gtx graphics card B, 1 Terra HDD... Dar tu?
- Eu am un laptop. Roz.

Tatăl este chemat la şcoală:
- Fiul dumneavoastră a desenat pe bancă o muscă, foarte reală, şi mi-am zdrobit pumnul încercând să o omor.
- Ha! Să mă fi văzut pe mine, când am intrat în baie şi văzând în cadă un crocodil pictat, de frică, am ieşit printr-o uşa pictată...

Doctore, sunteţi sigur că am 27 de săptămâni de sarcină şi nu 22?
- Absolut!
- Doamne, nu m-am căsătorit cu cine trebuia!!!

Puteţi ghici câţi ani am? intreabă cochet o doamnă.
- Scuzaţi-mă, dar nu am idee!
- Vă dau un indiciu: fiică-mea merge la grădiniţă.
- E educatoare?
Râdem, glumim, dar serios vorbim!
sursa foto: Fans of Animal Rights 
Duminica senină să vă fie!

12 comentarii:

  1. Un scoțian citește o carte și din când în când stinge lumina.
    - Ce faci? îl întreabă soția ....
    - Să întorci paginile se poate și pe întuneric!
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doi scotieni, la intrarea intr-o biserica, pun pariu care pune cea mai mica suma in cutia milei. Primul scotian pune un banut, si priveste satisfacut spre celalalt.
      - Pentru amandoi! zice al doilea, privind spre cer.

      Ștergere
  2. Colosale! Primul... zugraveste adevarul gol-golut si ultimul banc... este cel mai tare! ☺☺☺
    pupici si imbratisari, pentru o duminica încântatoare ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a placut cel cu tatal care a iesit printr-o usa pictata, pentru ca mi-am imaginat scena, ca in desene animate. Preferatul, insa, e primul, pentru ca mi se potriveste! :)
      Multumim! Duminica linistita si insorita!
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  3. :)))))))) eu sunt tipul ala de fata/femeie... laptopul meu e roz si n-am nici habar despre caracteristicile lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Deja suntem doua!
      Pentru ca mi se potriveste l-am scris primul! :)

      Ștergere
  4. Bună Diana!
    Super toate...deja suntem trei,dragele mele!
    O duminică însorită îți doresc,Diana!
    Pupici și îmbrățișări generoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e bine sa fim mai multe! Unde-s multi puterea creste! Si computerul nu sporeste! :)
      Buna, Elena! Multumesc!
      Sa ai o saptamana super!
      Imbratisari si pupici, cu drag!

      Ștergere
  5. Laptop-ul meu nu e roz dar am mouse cu floricele. Sunt o fata adevarata sau ce? :-)) Cred ca deja suntem trei! :-)
    Super bancurile, multumesc, Diana!
    Sa ai o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floricele!! :) Vesel soricelul tau! Esti foarte adevarata! :)
      :)) Suntem de apreciat ca recunoastem! :)
      Cu placere!
      Multumesc! Saptamana minunata sa iti fie!

      Ștergere
  6. cred ca ar trebui sa facem un club :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un club, da! in care sa facem schimb de experienta despre cat de ciudat se poarta, uneori, computerle / laptopurle noastre... :))

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.