2019-01-09

Ceata adormită. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru Miercurea fără cuvinte!  Un jocul iniţiat de Carmen; găzduit şi de Călin Hera doi ani. 
HAPPY WW!

24 de comentarii:

  1. e molipsitor, să ştii. Că aşa-mi vine şi mie să fac la fel... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Si mie-mi vine sa fac la fel. Cred ca-s cam obosita: aleg fotografii cu fiinte adormite. :))
      Zile senine!

      Ștergere
  2. Hahahah :))).
    De cate ori vad lei imi amintesc de tricoul pe care l-am facut (eu si prietenele mele) unui prieten comun, nascut in zodia leului. Zicea ceva ca ceea ce conteaza este cum te simti tu. si era un matz mic care se uita in oglinda si se vedea leu :))). Cred ca am poza pe fb... :))))
    Pupici cu drag !!! <3
    Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si eu o fotografie cu un pisoias care se vedea leu, in oglinda. :) E foarte faina imaginea.
      Pupici cu drag! <3
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Se pare ca au luat masa...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indraznesc sa afirm: cu certitudine! :)
      Multumesc. Happy WW!

      Ștergere
  4. Cred ca așa dormeam la grădiniță... :))) Happy WW, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ce faina imagine de la gradinita: pui de lei!
      Multumesc, Cristi! Happy WW!

      Ștergere
  5. leul si haremul lui :-) sau "Partea insorita" a lumii animalelor.
    Ce le pasa?! cine se incumeta sa le perturbe somnul?! hehei... ce as mai dormi si eu asa, dupa pauza de amiaza - la lucru ☺☺☺
    Pupici si imbratisari, de la trio pentru trio <3
    Happy WW, Diana draga! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Da, leul si haremul!
      Chiar! Cine s-ar incumeta sa le tulbure siesta? Eeeee! Dupa pauza parca e mai greu sa ne urnim din nou la lucru. :)
      Multumesc, Carmen draga!
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3
      Happy WW!

      Ștergere
  6. Ha, ha! Ce poză amuzantă. Ne duce cu gândul la „leneveala estivală”, la care deja visăm de pe acum... Cât despre lei... se știe că lenea lor este proverbială. Dar și când se trezesc, știu să își impună poziția în lumea animalelor.
    Numai bine și zile minunate, dragă Diana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo! :) Leneveala estivala! Pare departe, dar numai pare. :) Clipim de vreo nouazeci de ori si vedem vara. :)
      Cu animalele, leii se descurca; unii oameni, insa, le fac probleme. :)
      Multumesc, Alex draga! Zile minunate iti doresc sa ai si tu! :)

      Ștergere
  7. Bună Diana!
    Frumoasă fotografie,așa cum spui și tu”blânzi când dorm”!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      :) Atunci cand sunt satui sunt lenesi (daca nu sunt in pericol).
      Multumesc, la fel!
      Zile senine iti doresc! Imbratisari si pupici cu drag!

      Ștergere
  8. Hello dear Diana!
    Wow! Wonderful picture! The lions are enjoying there nap!
    Thank you for sharing! Have a happy Thursday! Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello dear Dimi!
      Oh, yes! They liiike to sleep! :)
      Thank you! I wish you a wonderful day! Hugs!

      Ștergere
  9. Am un motan ( e al meu dar nu locuiește cu mine :-) ) care arata ca un leu în miniatura. E foarte lipicios - e definiția cuvântului „pisiceală”. mi s-a făcut dor de el...

    RăspundețiȘtergere
  10. Făină imaginea, la fel să-ți fie și ție seară, Diana dragă! 😊😘

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.