2019-01-25

Coşuleţul cu dantelă. Provocări verzi

Ce aş fi putut face cu o bucăţică de dantelă? O broşă? Nu ştiu să fac. O brăţară? Ştiu să fac dar… nu m-am gândit la timp. Aş fi lucrat tot atâta ca şi la coşuleţul pe care l-am imaginat pentru a doua - şi ultima - Provocări verzi - ianuarie 2019: dantela. Dar mai bine coşulet! Pun in el inelele “de jucărie” - cele fantezie, altfel spus.
L-am făcut din capacul unei sticle de suc - diametru capac 5,5 cm, înălţimea 3 cm. Un coşuleţ mititel, pentru că numai pentru atâta am avut o bucăţică de dantelă (desfăcută de la cine mai ştie ce?).
colaj doua foto: capac albastru de la sticlla plastic; cosulet in dantela cu toarta din margele perlate si interior din satin alb
Cum la noi e foarte mult praf - din cauză de… nu ştiu ce, pentru că sunt destui pomi in zonă, dar e şi trafic destul de intens având in vedere minimarket-ul de la parter - am ales
să-i pun coşuleţului un clop, că doar n-o să şterg de praf inelele, zi de zi!
colaj doua foto: cosuletul descris mai sus umplut cu inele; un bol din plastic, vopsit, asezat peste cosulet ca protectie impotriva prafului
Asta-i tot ce am reuşit. Nu arată spectaculos, dar e drăgălaş coşuleţul garnisit cu mărgeluţe care imită perlele şi satin alb in interior. 
Temele lunii ianuarie 2019 Rux le prezintă pe canalul YT al Provocărilor verzi.

8 comentarii:

  1. Tare frumusel cosuletul tau ... mai ales ca l-ai "creat" tu!
    Chiar esti foarte creative si îndemanatica! Felicitari!
    Un weekend placut, Diana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ella draga!
      De-as reusi sa ma descurc si cu pozele - habar n-am cum sa "pozitionez" lumina si multe altele; deja incep sa ma oftic! :))
      Un weekend minunat iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3

      Ștergere
    2. Diana, uite aici un link cu cateva lectii de fotografie.Poate iti este de folos, desi eu cred ca tu ai nevoie de un aparat mai bun!
      Pupici! <3

      Ștergere
    3. Ela, draga, iti multumesc foarte mult pentru link. Fata explica foarte fain - am citit integral un articol despre fotografierea cu telefonul mobil. Eeeeiiii... sunt si atehnica! :)) Citesc in romaneste dar... habar nu am ce inseamna un cuvant/expresie cand e vorba despre fotografiere! Pe scurt: nu ma descurc la setari (la fel patesc si cu PC). Si, da, cred ca am nevoie de un telefon mai bun - adica... altii, pentru ca eu nu am deloc telefon mobil (il folosesc pe al altora) :)
      Un lucru e sigur: trebuie sa gasesc timpul - si rabdarea - de a cerceta ce si cum; sau sa gasesc pe cineva care sa-mi explice - exemplificand - ce si cum (e cel mai simplu, pentru mine, sa inteleg cand imi explica cineva). :)
      Pupici! <3

      Ștergere
  2. Hello dear Diana!
    Such beautiful handmade baskets you made!
    They look so elegant with the lace and the pearls!
    Well done! You are so talented! Have a lovely weekend! Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello dear Dimi!
      Thank you!
      The lace is not my favorite, but the pearls I like very much and I think they fit very well with lace.
      Have a lovely weekend too! Hugs!

      Ștergere
  3. Da... nu am mai apucat sa povestesc deloc despre dantela pe vlog :(.
    DE fapt cred ca va mai dura ceva pana sa reapar pe "sticla" ca sa zic asa....
    Imi place mult ideea pe careai transformat-o in realitate. Super practica si draguta(si eu sunt fan lucruri dragute si practica:D hihihih. Vorba aia daca e si kawaii si mai e si practic... the best).
    Profit sa incerc sa fac articolul pentru luna februarie cu cele dou tema... cat ma mai tin "bateriile".
    Pupici <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh! Ca nu mai apari "pe sticla", nu mai apari, dar banuiesc ca ai scapat de raceala.
      Initial nu am fost foarte incantata - mai ales ca nici nu m-am gandit sa cos margelutele inainte de a lipi dantela! :))) - dar cand am vazut ce fain arata inelele in cosulet... :)

      Cauta un incarcator mai bun! <3 Sanatate iti doresc! Spor in cele ce ai de facut!
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.