2019-02-28

Ziua dormitului in public

Ziua naţională a dormitului in public nu trebuie confundată cu Ziua Internaţionala a Somnului care, in anul 2019, este in 15 martie.
Cine are o zi naţională a dormitului in public?! Cum, cine?! Americanul (poate şi alţii, nu ştiu). Americanii sărbătoresc această zi in fiecare an, in 28 februarie (nu ştiu dacă in toate statele, nu ştiu dacă la modul serios). Cine e iniţiatorul ideii nu se ştie, dar pare că se aniversează de prin 2011.
Pentru că specialiştii in domeniu au ajuns la concluzia că lipsa de somn dăunează grav sănătăţii unii şi-au zis că e bine să profităm de somn cât de des putem - într-o zi ca aceasta nu se mai uită nimeni ciudat dacă iei somn de voie la birou (pe riscul tău), in parc, in autobuz, la cinematograf, in parlament şi cine mai ştie pe unde; dar nu e indicat să aţipeşti când eşti la volan.
De ce a fost aleasă tocmai ziua de 28 februarie?! Îmi dau cu presupusul: poate pentru că e ultima zi de iarnă calendaristică.
Mi se pare hazlie o astfel de sărbătoare. Ce urări se fac? Somn uşor! 

18 comentarii:

  1. Ar trebui să treacă mai multă lume pe la tine să citească asta! Poate așa, astăzi nu aș mai fi judecată dacă mi-aș lăsa cățelușa să doarmă pe bancă...sau poate să adorm și eu lângă ea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Cu sau fara a avea cunostinta de aceasta zi cei care sunt nefericiti se vor lega de orice. Pacat ca nefericitii acestia - un om multumit de viata lui isi vede de ale lui - nu vad cum urca adolescentii cu bocancii pe banci, ca exemplu.
      Sunt rautacioasa acum... Cred ca de te-ar vedea dormind langa catelusa nu s-ar opri sa te intrebe daca ti-e bine, ci ar ţipa la tine sa dai catelusa jos de pe banca.

      Ștergere
  2. da, absolut hazliu motuvul de sarbatoare 😂 Oh, cateva ore de somn linistit, mi ar prinde si mie bine, dar nu am de la cine imprumuta 😜
    Fotografia atasata este deasemenea super haioasa 😎
    Un sfarsit lin de luna, somn bun si un start excelent in luna Martie, draga mea.
    pupici si imbratisari de la trio pentru quattro 😘😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat de bine iti inteleg dorinta! Nu e deloc usor sa dormi iepureste, cu grija pentru micul Leo.
      M-a amuzat ideea sarbatoririi dormitului in public, iar poza si mai mult, pisicile fiind cunoscute ca se astern la somn cam pe unde le vine (animalul acela numit lenes e si mai si, dar n-am gasit o poza fara drept de autor) :)
      Multumesc, Carmen draga! Primavara linistita si senina iti doresc! Si somn bun, chiar daca e pe scurta durata. 1 Martie fericit!
      Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! <3

      Ștergere
  3. Na, pe asta o vreau şi la noi, zău. Că tare bine ar prinde o oră de somn la muncă :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, da! Am dormit la munca de doua ori! Nu mai mult de 15-20 de minute, dar ce somn bun a fost! :))
      Japonezii, parca (poate si altii) au companii in care lucratorii au "pauza de somn". :)

      Ștergere
  4. Da, dormitul la volan chiar ca e periculos, dar si ala din parlament ... naste monstrii! Ca-ti vine sa-i uzi cu benzina ca sa-i trezesti si apoi sa ranjesti la ei cu bricheta!
    Mi-am notat ziua somnului, parca e mai "corecta"! :))
    Seara frumoasa! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aia din parlament, fie ca dorm fie ca nu, tot adormiti sunt si habar nu au de ce sunt acolo si ce trebuie sa faca - aia sunt adevarate marionete.
      Da, ziua somnului e altceva, e motivul pentru care am amintit-o.
      Multumesc, Ella draga! Seara frumoasa iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3

      Ștergere
  5. Eu abia dorm in patul meu,dar in public nicicum...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La munca am dormit de doua ori, la intervale de muuuulti ani. Altfel, nu pot dormi in avion, tren etc., dar la mine sau in pat de hotel etc. n-am probleme cu adormitul.

      Ștergere
  6. Ziua dormitului in public. Ce linistit doarme. Al meu e cu snur la gat (il postez un pic mai tarziu, dar e la fel de dulce - pisicu' -). NUmai bine,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am vazut pe Ghita! E superb mărţişorul - oh! mâţişorul! <3 Iar zambesc, cu gandul la el, la chipul lui, la ochisorii lui, la botic! Sa fie sanatos! <3
      Multumesc. Numai bine!

      Ștergere
  7. Mereu vii cu chestii de astea, mai aparte. De ce in public, numai ei stiu! :) Oricum, ai dreptate, este hazlie!
    Somn linistit, Diana draga! Se pare ca e musai de dormit intre 22 si 02, cel putin...
    Pupici si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place ineditul. :) Iar cand e vorba de zambit, hop si eu, in mare graba. :)
      Multumesc, Suzana draga! Somn linistit si tu sa ai! Oooo! Nasol! Pe la acele ore snt efervescenta! :) Nu glumesc - sunt printre cei care sunt activi de la lasarea serii incolo.
      Seara frumoasa iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3

      Ștergere
  8. Foarte inventivi sunt unii, dar din cate observ eu se conformeaza doar micile feline...fara sfiala ele sunt intr-o sarbatoare continua...
    Somn lin cu vise frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, micile feline nu se incurca in amanunte. :) Si sunt si tare dragalase sau haioase. :)
    Multumesc, Gina! Somn lin si vise frumoase iti doresc si eu!
    **
    Scriu mai jos randurile tale pentru ca nu vreau sa le pierd din 2 aprilie cand, se pare, conturile G+ nu vor mai exista. :(
    Gina R a scris:
    "Foarte inventivi sunt unii, dar din cate observ eu se conformeaza doar micile feline...fara sfiala ele sunt intr-o sarbatoare continua...
    Somn lin cu vise frumoase!"

    RăspundețiȘtergere
  10. Nap power ii zice aici si am colegi care chiar dorm la birou ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inteleg ca e cunoscuta si la voi.
      "Puterea puiului de somn"? Ce fain! :))

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.