2019-02-28

Mărţişorul din plasă. Provocări verzi

M-am grăbit să realizez mărţişorul pentru prima temă a jocului iniţiat de Rux: mărţişor din sac. Mărţişorul realizat de mine pentru tema a doua este aici.
Cine citeşte despre temă la Provocări verzi - februarie 2019 află că mărţişorul ar putea fi făcut şi din plasa in care se vând unele fructe şi/sau legume. N-am găsit un sac din cânepă din care să tai o bucăţică dar o plasă de la fructe am avut.
Am decupat o fâşie, pe care apoi am adunat-o ca într-un buchet (arată ca un burete de vase), am capsat-o, să-şi păstreze forma, apoi am ataşat cinci fire de flori de la un mărţişor vechi. In centru am lipit un oval verde din plastic şi de oval am legat şnurul mărţişorului. I-am ataşat un ac de siguranţă.
A ieşit ceea ce se vede mai sus.

14 comentarii:

  1. Nici prin cap nu-mi trecea sa fac un martisor din plasa! :)
    Eu folosesc plasele astea la frecatul oalelor pe fund! !))))
    Ti-am zis eu tie ca esti tare inventive si îndemanatica!
    Zi faina! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crezi ca mie imi trecea? :) Ideea vine de la Rux - multe am invatat (si am aflat) de la ea de cand ma joc la Provocari verzi.
      Haha! Se pare ca nu degeaba am asemanat plasa cu un "burete" pentru vase - seamana cu cei din plastic. O idee buna! De ce sa mai cumpar daca tot avem plase? Contribui si la "protejarea mediului". :)
      Cum am zis: ideea e de la Rux; imaginatia mea e cam limitata.
      Multumesc, Ella draga! Zi frumoasa iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Foarte interesant, nici prin cap nu mi-ar fi trecut.
    Să ştii că cu plasa aia, ouăle de Paşti ies tare mişto ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie! Noroc cu Rux! Ea e cu ideile acestea deosebite.
      A-haaa! Multumesc ca mi-ai spus! :) Imediat e Paştele.

      Ștergere
  3. foarte fain! si.. . e un unicat!
    excelenta idee, Diana draga.
    o sarbatoare minunata de inceput de primavara va dorim. 1 Martie fericit 💕 pupici si imbratisari de la trio pentru quattro 😘😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unicat e sigur! :)) Multumesc pentru compliment.
      Ideea a avut-o Rux. :)
      Multumesc, Carmen draga! Primavara senina va dorim! 1 Martie fericit! <3
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la quattro pentru trio! <3

      Ștergere
  4. Sunt superbe! Ce mi-aș dori și eu să fiu așa îndemânatică!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Raisa.
      Am, asa, o banuiala, ca de ti-ai pune mintea ti-ar reusi lucrusoare tare frumoase. :)

      Ștergere
  5. Cate de frumos!!! <3
    Si ai pus si floricele de la martisor vintage (vai ce imi placeau florile de la fondul plastic... vai ce dragute erau - pana si cele mai mari si nereusite erau mai frumoase ca multe chestiute vandute acum ca martisor).
    A iesit tare tare dragalas <3.
    Imbratisari multe si pupici!!
    Martie minunat sa ne fie draga mea.

    ps: si pupic de la kouki <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Rux, pentru incurajari! <3
      Cate minuni mai erau la "fondul plastic"! :) Imi placeau si pentru ca erau unicat martisoarele (si nu numai) de acolo.
      Multumesc. Martie minunat sa ne fie!
      Imbratisari si pupici, cu drag! <3 Si pentru Kouki, si de la Miki!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.