2019-02-27

Relaxare la munte şi la mare. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru Miercurea fără cuvinte!  Un joc iniţiat de Carmen; găzduit şi de Călin Hera doi ani. Sursa foto: Adventure Travel Romania.
HAPPY WW!

32 de comentarii:

  1. Ha, ha! Ai extins ideile principale! Mi-aduc aminte de la mare cum mergeau fotografii pe plaja cu maimutici! Haioase foc!
    Multumesc, Diana draga, pentru acest zambet matinal! Happy WW! Pupici!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O singura data am vazut o maimutica pe plaja! Poate ca de eram cu parintii atunci azi as fi avut o poza cu o maimutica in brate! :)
      Cu multa placere, Suzana draga!
      Multumesc. Happy WW! Pupici! <3

      Ștergere
    2. daaa, si fetele mele au o fotografie de pe litoralul Marii Negre cu maimutica Cocuta 😂😜 Era moda in anii '90.
      Ba o data fetele s au scaldat in mare inconjurate de elefanti 😂🤣 Apartineau unui circ din statiune.
      cat radem cand vedem fotografiile de atunci 😅

      Ștergere
    3. Ce fain! Si cu maimutica, dar mai ales cu elefantii! Uau! Ati fost - au fost - la locul potrivit, in momentul potrivit! :)
      Mie nu-mi place sa mi se faca poze, dar cu maimute, elefanti si altele de gen n-as ezita! :)
      Pupici! <3

      Ștergere
    4. (iti spun doar în paranteza ☺ Fetele înotau între elefanti si eu, la fel de îmcântata, le faceam fotografii când colo, ce vad... ca pe valuri plutesc paie ☺☺☺ Am strigat la fete sa iasa repede, dar valurile si rasetele copiilor imi acopereau vocea. A trebuit sa intru si eu sa ma scald în mare cu balega de elefant, ca sa-mi salvez fetitele ☺☺☺) Te pup <3

      Ștergere
    5. Uuuu! :)) Scuza-ma! :) Patania nu e tocmai placuta dar... râd. Acum inteleg mult mai clar de ce va distrati cand vedeti azi fotografiile! :)
      Asta da patanie! :) Multumesc pentru paranteza, Carmen draga! <3 Pupici! <3

      Ștergere
  2. Îmi stimulezi pofta de vacanță...de mare mai ales pe care nu am revăzut-o de mulți ani.
    Haioase " turistele" supraetajate 😄.
    Happy WW, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am scris mai jos "raspunsul" pentru ca nu vreau sa pierd randurile-gandurile tale in 2 aprilie, cand conturile G+ vor fi desfiintate.
      Multumesc. Zile senine iti doresc.

      Ștergere
  3. Ai mai Diana, te-am rugat sa nu pui pe blog fotografii cu mine! Hahahaha!
    Noroc ca sunt fotografii de cand eram mai tanara, acum am încaruntit! :))
    Pupici, cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Figura ce esti! :)) N-ai observat ca sunt si eu acolo?! Tot cand eram mai tanara!
      Zile senine iti doresc, Ella draga! Pupici! <3

      Ștergere
    2. Ok! Am înteles ... Tu esti aia de tragi de stergatorul omului! :)
      Auzi, da de cand suntem noi rude "de sange"?!!! :)))))

      Ștergere
    3. Da! :)) Am vazut ca sta stramb, si-am vrut sa-l indrept. :)
      Se zice ca fiecare om din lume are o sosie a sa! Noi ne-am nimerit impreuna la Capul Bunei Sperante! :)))

      Ștergere
  4. Fain la munte, dar la mare și mai și!
    Amuzante imagini ai ales pentru astăzi. Să-ți fie ziua frumoasă, dragă, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana, "raspunsul" il scriu mai jos, ca sa nu pierd randurile tale.
      Am facut o "proba" ieri, si te poti conecta daca apesi pa sagetica de mai jos, din dreptul "Raspundeti ca:" Se deschide o fereastra mica in care alegi "Nume/AdresaURL" La Nume am scris Dana si la AdresaURL (prin copy/paste) adresa blogului tau - si functioneaza.
      Pupici! <3

      Ștergere
  5. Bună Diana!
    Frumoase fotografii,să vină vara că și eu vreau relaxare!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Pupici cu drag și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      Vine imediat si vara! :)
      Multumesc. Iti doresc sa ai si tu o zi minunata!
      Imbratisari si pupici, cu drag!

      Ștergere
  6. Mi-e dor de vacanţele de la bunici! Nu aveam maimuţe acolo, aveam oi şi alte alea. :)
    O zi bună îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut o tresarire de nostalgie citind despre vacantele la bunici. Mi-e dor de acele zile in care singura grija era sa ma joc cat mai mult! :) Nici eu nu m-am jucat cu maimutele. :) Primul mielut l-am vazut vazut in adolescenta, si de atunci nu mai mananc din carnea mielului (cea de oaie nu-mi placea, oricum). :)
      Multumesc, Potecuta. Zi buna iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  7. mi-ai amintit de BD la multe și la mare :-)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! La sfarsitul anului trecut am revazut "seria" BD! :)
      Multumesc. Happy WW!

      Ștergere
  8. pentru Gina R
    Cred, ca suboconstientul a ales aceste poze - am nevoie de vacanta! :)
    Da! :) Poate ca voiau o calatorie cu masina, dar nu s-au prins ca trebuie sa intre in masina. :)
    Multumesc, Gina draga! Happy WW!

    **
    Pentru ca nu vreau sa pierd randurile tale din 2 aprilie, cand conturile G+ vor fi desfiintate scriu mai jos comentariul tau:
    Gina R a ascris:
    "Îmi stimulezi pofta de vacanță...de mare mai ales pe care nu am revăzut-o de mulți ani.
    Haioase " turistele" supraetajate 😄.
    Happy WW, dragă Diana!"

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru Dana
    Imi place la mare, dar sa stau "la plaja" n-am avut rabdare niciodata. La munte, nimeni nu se asteapta sa ma intind pe iarba. :)
    Multumesc, Dana draga! Zi frumoasa iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3

    **
    Dana Alistar a scris:
    "Fain la munte, dar la mare și mai și!
    Amuzante imagini ai ales pentru astăzi. Să-ți fie ziua frumoasă, dragă, Diana!"

    RăspundețiȘtergere
  10. un titlu super haios! si imagini
    megasimpatice 😂🤣 Ce pozitie au, ce nevinovate privesc animalutele 😂😜
    happy WW Diana draga. pupici si imbratisari de la trio pentru quattro 😘😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima data am scris doar "Relaxare" - cand am facut postarea am fost intrerupta si am uitat sa adaug "continuarea" la prima publicare. :)
      Si mie imi place atitudinea lor! M-as aseza si eu intr-un coltisor, dar sa nu ma vada cineva. :)
      Multumesc, Carmen draga!
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la quattro pentru trio! <3
      Happy WW!

      Ștergere
  11. Cu toate ca pensionarii sunt mereu in vacanta,imi doresc o relaxare si la munte si la mare...cu sau fara animalute.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eee! Nu sunt chiar mereu in vacanta nici dragii de pensionari. :)
      Iti doresc sa realizezi ceea ce-ti doresti!
      Multumesc, la fel!
      Happy WW!

      Ștergere
  12. Animalute frumoase si amuzante. Nu stiu de ce, eu, ma uit de doua ori dupa oite. :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Poate pentru ca sunt doua! Catelul intre (langa) ele ar putea fi confundat. :))
      Multumesc, la fel! Numai bine!

      Ștergere
  13. Fotografiile tale ma duc cu gandul la vacanta...Sa ai o primavara plina de bucurii si soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu gandul la vacanta cred ca le-am ales. :)
      Multumesc. Iti doresc sa ai si tu o primavara cu soare si bucurii!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.