2019-02-27

Mărţişor ghiocel. Provocări verzi

Rux s-a gândit, pentru luna februarie, la motive de primăvară: mărţişoare. Prima temă aleasă pentru Provocările iernii - februarie 2019 este mărţişor din sac; a doua temă este mărţişor quilling. Am început cu a doua. Dacă vreţi să vă jucaţi, vă rog să accesaţi blogul Provocări verzi, pentru amănunte. 
In primul rând a trebuit să aflu ce este, exact, quilling. Am aflat, am tăiat făşii de hârtie late de 5 milimetri şi am început să le răsucesc, dar îmi tot fugea capătul de început aşa că am căutat pe net “instrumente pentru quilling” şi-am descoperit multe (cu unele nici n-aş şti ce să fac) dar am descoperit şi un ac pentru quilling. Un magazin de profil in apropiere nu e, aşa că am improvizat: am tăiat urechea unui ac de cusut mare şi capătul ascuţit l-am înfipt într-un dop de plută - m-am descurcat perfect cu el şi am înfăşurat hârtia foarte uşor.
Am ales cam cât vreau să fie frunza-tulpină şi petalele ghiocelului, am lipit capătul final şi am modelat forma dorită - a ieşit o formă, nu chiar cea dorită, dar seamănă a ghiocel.
Am lipit “părţile componente cu aracet, apoi am legat un şnur de mărţişor - nici funde pentru mărţişoare nu prea ştiu să fac. 
Am decupat un carton galben, pe care voi prinde mărţişorul, şi mai am nevoie de o punguţă din celofan. Şi atât. 
Nu vreau să ştiu de câte ori am scris “am”.

16 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. :) Am inteles (mai tarziu, dar am inteles). :)

      Cu talentul tau, iti ies martisoare de arta! :)

      Ștergere
  2. Da îndemanatica mai ești fată dragă! ♥
    Mie combinația hârtie lipici nu prea îmi iese! Unde mai pui că trei zile am numai lipici pe mâini! Tare farin mărțișorul!
    Seară plăcută! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ella draga, pentru compliment! <3
      Cu hartie si lipici ma descurc cel mai bine sa fac lantisoare din hartie, pentru bradul de Craciun, de exemplu. :) Da, ajunge lipici si pe degete, dar se curata repede. Cand eram copil imi placea sa mananc lipici, dar nu faceam excese! (acela care se vindea in cutiute, din platic, cilindrice, cu "separeu" pentru lopetica) - lipiciul de azi nu mai are gust bun! :))
      Imi face placere sa stiu ca iti place martisorul.
      Multumesc. Seara placuta iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3

      Ștergere
    2. Aha! Acum înteleg de ce "ai lipici"! :))
      Pupici ... lipiciosi! :))

      Ștergere
    3. Multumesc, Ella! :)
      Pupici... tot lipiciosi! :))

      Ștergere
  3. Manufacturat ghiocel. Arata foarte bine. Am un coleg si de cativa ani ne ofera aceleasi martisoare, lucrate manual de ''Pitica'' lui. E mandru de ea. Deci felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ina!
      Ce dragut! Te cred ca e mandru! Imi imaginez concentrarea copilei la ceea ce lucreaza si placerea de a face martisoare. (si)Asa se incurajeaza copii! :)

      Ștergere
  4. Exact! Copilul migaleste vesel, tata e mandru tare, noi colegele incantate... reverbereaza starea de bine... Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa mai zica cineva ca martisoarele (cele lucrate manual, mai ales) nu aduc bucurie!
      Multumesc. Numai bine!

      Ștergere
  5. Ce talentată eşti, Diana! Şi ce preţioase sunt, făcute de tine! Te felicit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Potecuta, pentru compliment si apreciere. :)
      Zile senine iti doresc!

      Ștergere
  6. tare dragut! absolut reusit, ghiocelul tau. Felicitari pentru minunata idee.
    Cu siguranta va aduce multa bucurie persoanei careia va fi trimis.
    pupici si imbratisari de la trio pentru quattro 😘😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere! Ideea vine de la Rux. :)
      Pffuuu! De curand mi-am dat seama ca maine e 1 Martie... Aceste doua luni au fost aglomerate rau si "nervii" mi-au fost solicitati la max - ieri nu mai stiam parola de la blog!!! si-o folosesc zilnic! :( Am lucrat martisoare si nici prin minte nu mi-a dat cat de aproape e ziua Martisorului - abia cand am vazut pe alte bloguri urari de primavara si poze cu martisoare mi-am dat seama cat de departe de realitate sunt! :))
      Multumesc, Carmen draga! Imbratisari si pupici, cu drag, si de la noi pentru voi! <3

      Ștergere
  7. Asa-i ca e amuzant quillingul? imi amintesc ca si eu am facut la un moment dat un ghiocel pe o felicitare pentru mami ;))). E pusa pe blog undeva :D.
    E foarte foarte frumos martisorul si ma bucur ca te-ai jucat cu noi :D.
    Acum incerc sa dau drumul si provocarii de primavara (daca oi reusi) ca nu stiu cand mai apuc sa mai intru pana in aprilie..
    Imbratisari cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E amuzant! :) Pentru mine a fost o premiera - am incercat, cu ani in urma, sa fac un trandafiras, nu mi-a reusit si de atunci nu am mai incercat.
      Cand va fi, ma voi juca. :)
      Imbratisari cu drag! <3 Sanatate iti doresc si spor in cele ce ai de facut! Pupici!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.