2019-05-08

Printre crengi. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru Miercurea fără cuvinte!  Un joc iniţiat de Carmen; găzduit şi de Călin Hera doi ani. Sursa foto: Braşov, oraşul sufletului meu.  (clic pe foto pentru mărire)   
HAPPY WW!                            

28 de comentarii:

  1. ooo ce dragalase! "somnoroase pasarele, pe la cuiburi se aduna" si care nu au cuiburi, se aseaza comod pe ramurele, atunci cand Luna le sopteste "Noapte buna". Ultima fotografie este... ca o poezie 😍 O minunatie!
    Happy WW Diana draga. pupici si imbratisari de la trio pentru trio 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie tot asa imi pare ultima foto. :) Mi-am imaginat o "poveste": trezirea de dimineata, pregatirea pentru cuibareala si seara, cand se lasa linistea. :)
      Multumesc, Carmen draga! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3 <3

      Ștergere
  2. Dragute pasarelele. Dar ultima foto m-a surptrins. Si ea e faina. :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa arata, uneori, serile, cand pasarile merg la culcare. :)
      Multumesc, Ina. Numai bine!

      Ștergere
  3. Ce frumos e aici, la tine! Să-ți fie ziua frumoasă, Diana dragă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pasărea s-ar vrea nor. Norul s-ar vrea pasăre.
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Basmele sunt facute si pentru ca cine vrea sa devina altul - si, de regula, sa constate ca era mai bine inainte. :)
      Multumesc. Happy WW!

      Ștergere
  5. "Somnoroase păsărele
    Pe la cuiburi se adună,
    Se ascund în rămurele -
    Noapte bună!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Peste-a nopţii feerie
    Se ridică mândra lună,
    Totu-i vis şi armonie -
    Noapte bună!"

    Buna Dimineata, Diana draga!
    Foarte frumoase imaginile tale, foarte suggestive! Asa cum vezi mi-au amintit de Eminescu!
    Iti doresc o zi frumoasa, lucrativa iar diseara sa revii la cuib vesela si împlinita! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ocupate, si ele. :) Pleaca dimineata si revin pe inserat, vociferand satisfacute.
      Totul armonie sa fie!
      Multumesc (si) pentru versuri, Ella draga! Zile senine iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  6. Bună Diana!
    Ce frumos ai surprins păsărelele,îmi plac tare mult pozele tale!
    O zi de miercuri cât mai plăcută îți doresc!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      Pozele nu sunt facute de mine, dar sunt din oras; cine are pagina de FB "Brasov, orasul sufletului meu" le face.
      Multumesc! Zile senine iti doresc sa ai si tu! Imbratisari cu drag!

      Ștergere
  7. "Somnoroase păsărele
    Pe la cuiburi se adună,
    Se ascund în rămurele-
    Noapte bună!"
    ...Cea din a doua imagine chiar e cufundată în somn și vise😄
    Happy WW, dragă Diana!
    Soare în suflet căci norii prea și-au strâns multă apă! ⛈🌨

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe voi, prietene dragi din virtual, pozele v-au trimis cu gandul la poezie - mie nu mi-a trecut prin minte! Va multumesc pentru reamintire!
      Pe gugustiuc la ajuns oboseala. :)
      Multumesc, Gina draga!
      Oh, da! Se scutura norii de zor! In suflet, insa, soarele isi face loc! :)
      Happy WW!

      Ștergere
  8. Sunt perfecte pozele, Diana! Tare, tare mult îmi plac!
    Să ai o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Potecuta!
      Cand le privesc, zambesc. :) E frumoasa viata! :)
      Zile senine iti doresc!

      Ștergere
  9. Peste cateva zile se vor piti printre frunze...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja se pitesc printre frunze. :) Primele doua poze sunt facute la sfarsitul lui martie; ultima e din aprilie.
      Zile senine iti doresc!

      Ștergere
  10. Ce păsărele drăgălașe și ce poze reușite. O încântare!

    Happy WW, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Privindu-le, ma gandesc la cele care poposesc in teiul din dreptul balconului. :) Si n-am cum sa nu zambesc.
      Multumesc, Zina draga! Happy WW!

      Ștergere
  11. O zi din viata unei pasari mici <3.
    Ce frumooos :). Ca o poveste! :D
    Puuupici cu drag :*
    happy ww :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu astfel de fotografii la indemana ma oftic pentru ca nu stiu sa scriu povesti pentru copii. :)
      Multumesc, Rux. Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  12. E poezie (despre armonie), dar si perseverenta din partea autorului.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce drăgălaşe sunt! Şi eu tot la somnoroase păsărele m-am gândit :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Minunate fotografii. Cât sunt de drăgălașe! Și luna printre ramuri....
    Gânduri bune îți transmit cu drag! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am crezut ca e Luna, dar cand am descarcat poza mi-am dat seama ca e becul unui stalp pentru iluminat. :)
      Multumesc, Alex draga! Zile senine iti doresc! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.