2021-04-21

Publicitate. Miercurea fără cuvinte

Fotografi
e pentru Miercurea fără cuvinte, joc preluat de Zina de la Carmen.


20 de comentarii:

  1. That's very clever. I like it. Reminds me of the bands that hubby and I wear.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Diana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I wish you all the best! ❤️
      *
      It's an attractive way to advertise. I like the idea too.

      Have a fabulous Wordless Wednesday too, Sandee! ❤️

      Ștergere
  2. Uaaau, ce ingenioasă e! Tare faină!
    Să ai o zi frumoasă, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi-am zis si eu si n-am vrut sa rezist tentatiei de a aduce inelele aici. 😊
      Iti multumesc, Potecuta! Seara frumoasa sa ai!

      Ștergere
  3. Faina 'reclama'! Este mult mai interesanta decat un afis, oricat ar fi acesta de frumos. Interesante si reflexiile pe curburi.
    Multumesc, Diana draga! Pupici si Happy WW!❤️ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Reclama" o consider inedita, dar reflexiile m-au atras mai mult - mai ales cea a soarelui, care s-a "facut" diamant pe inelul de logodna. 😊
      Cu drag!
      Iti multumesc! Seara frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

      Ștergere
  4. How lovely, so much nicer than a regular sign.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vrut să zic, care de la care ne-am inspirat cu reflexiile.😇
    Cum zicea și Suzana, parcă aceste reclame, sunt mult mai atrăgătoare decât cele de pe afișe sau de pe o bucată de plastic cu câteva beculețe.
    O zi superbă îți doresc, Diana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! A fost "gand la gand la gand cu reflexii". 😊
      E si parerea mea. Aceasta reclama am vazut-o prima data in poza - daca nu privesc in sus probabil ca n-as observa-o pe strada.
      Iti multumesc, Stef! Zi superba iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  6. O imagine deosebita!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere - in numele fotografului (si in numele meu) 😊
      Numai de bine!

      Ștergere
  7. Ingenioasă reclamă! Nu putea fi mai grăitoare și mai atrăgătoare decât atât. :)

    Sănătate și numai bine, Diana!♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ma gandesc si eu. Pana acum am vazut-o doar in poza - n-am idee daca e magazin de bijuterii sau unul special pentru nunti (banuiesc ultima varianta). 😊

      Iti multumesc, Zina draga! ❤️ La fel iti doresc!

      Ștergere
  8. Gosh! I love this Diana. Something very mystical about it.

    Thank you for adding light to my #WW linky with your post, my darling friend.

    I hope we meet and speak some day.

    Big kisses and big hugs xox

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for your reaction.
      It's something mystical. The circle, as a symbol, has magic. This big world is so small that we never know what and how thing happend. 😊 I would like!
      Big kisses 😘 and big hugs, dear Natasha! ❤️

      Ștergere
  9. What a unique sign!

    Your link at 'My Corner of the World' this week is a wonderful addition!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I agree. 😊 It is somehow exquisite.
      Thank you for hosting.

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.