2021-04-08

Luni, marți primăvară, miercuri iarnă

Luni
Marți
Miercuri
Fotografii pentru Miercurea fără cuvinte, joc preluat de Zina de la Carmen.

35 de comentarii:

  1. Două calde, două reci :D
    Dar îmi plac toate, în special a doua :)
    Zi bună, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca bine zici! Nu mi-a venit ideea! Am avut "una calda, una rece", puteam avea, acum, cum ai zis tu. 😊
      Iti multumesc, Potecuta! Seara linistita!

      Ștergere
  2. Sunt imagini foarte convingatoare.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere, si in numele fotografului. 😊

      Ștergere
  3. Oooo! Atata zapada! Nu-mi vine sa cred. Banuiesc ca si pentru tine a fost o surpriza... alba!
    Ce copac are acele floricele rosii? Viata este fabuloasa cum izbucneste ea asa din trunchiuri...

    Frumoase alegeri, Diana draga! Happy Azi si spor la tot!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miercuri dimineata cand am ridicat jaluzelele aproape ca am avut un șoc! Priveam, si nu-mi venea sa cred ce vad! :)) Simtisem "parfum de ger" seara, m-am gandit la zapada, dar nu m-am asteptat la atata, in oras!

      Ar putea fi (ca) floricelele pe care le-am postat la Natura joi (artar argintiu, cum a zis Ella), dar n-am idee - ma pricep de numa'... :(
      Puterea de regenerare a Naturii! (natura umana pare ca nu se poate regenera). 😊

      Iti multumesc, Suzana draga! ❤️ Seara linistita iti doresc! Pupici! 😘

      Ștergere
  4. Daaa... In fiecare an e la fel primavara la noi de ceva timp. :)) Intram direct in vara dupa iarna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E "vina" oamenilor care se tot plang de iarna: sa nu vina, sa nu stea mult daca vine etc. Si iarna vrea sa-si indeplineasca norma; si-o indeplineste cand si cum poate. :))

      Ștergere
  5. What a difference. Both beautiful, but I prefer spring.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous day and rest of the week, Diana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Huge difference! In April I prefer spring too.
      My pleasure!
      Thank you, Sandee! Have a fabulous weekend! ❤️

      Ștergere
  6. I prefer spring even though we don't get snow. The arch looks lovely framed by the trees.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like the snow. I think I need her at least a month a year.
      The trees "guard" an old gateway in the fortress that was once the city.

      Ștergere
  7. Living in the tropics, snow is a welcome sight for me! Spring is just as beautiful!

    Happy Friday, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Many years ago, at school I had a colleague from Egypt. When he first saw it snowing he was scared. It was so cute!

      Thank you, Veronica! Happy Friday to you too!

      Ștergere
  8. Si istoria se repeta constiincioasa ... exact atat de multa zapada ca acum 43 de ani ... iar eu topaiam in sandale! Hahahaha ...
    Te îmbratisez cu drag! See you on Monday!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am uitat de aniversare, dar orasul n-a uitat! Ti-a oferit o reeditare, chiar daca nu ai fost aici. 😊

      Stiu cum e! :))) Nu eram chiar in sandale, dar aveam pantofi decupati. Intr-un an, primavara (in oras era aproape vara), am urcat in Poiana, imbracati "de restaurant". Toti aveam haine "usoare" si sus ne-a intampinat un strat serios de zapada. Am tremurat ca niste piftii pana la local, dar n-am facut calea intoarsa decat cu ultimul autobuz.
      Si eu te imbratisez cu drag! ❤️ Ne vedem luni! ❤️
      Pupicios! 😘 😘 😘

      Ștergere
  9. La noi a fost și marți tot cu iarnă, doar că fără zăpadă, însă de frig mi s-a părut mai frig luni și marți, decât miercuri.
    A doua fotografie, de marți, mi se pare foarte frumoasă. 😇
    Weekend frumos îți doresc, Diana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mult senin in foto doi. 😊 E un parculet linistit acolo.
      Si aici a fost rece (in "valuri", de fapt: cald-rece intr-o succesiune ciudat de rapida) - marti seara mirosea a ger; miercuri a fost frig bine dimineata.
      Cred ca a fost ultima stralucire a iernii. 😊 Azi mai sunt putine "pete albe".
      Multumesc, Stef! Weekend frumos iti dresc sa ai si tu!

      Ștergere
  10. Sugestive fotografii! Primăvara și iarna într-o luptă ce pare că nu se mai termină...
    Să avem, totuși, o primăvară frumoasă! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca s-a terminat, si primavara a invins - ordinea naturii, inca nedistrusa total de interventia omului "dăștept". 😊
      Petele de zapada au disparut de mai peste tot, viorelele sunt la locul lor - au scapat cu bine - dar nu prea sunt muguri.

      Sa avem primavara frumoasa! ❤️

      Ștergere
  11. Wooow ce spectacol magic, plin de puritate si farmec, în care nu mai deosebim Pastele de Craciun, iar aceste doua sarbatori în România se suprapun ! Merci !
    Un Weekend magic, minunat, binecuvântat cu haine albe si cu flori învesmântat draga Diana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E magic spectacolul. Primavara alterneaza cu iarna si totul decurge (aparent) ca si cum nimic deosebit nu s-a intamplat.
      Haha! Chiar ca au inceput sa se suprapuna! Noroc ca avem calendar, si ne ghidam dupa el, sa nu confundam o sarbatoare cu cealalta. 😊
      Cu placere!
      Multumesc, Iosif! La fel iti doresc si eu tie!

      Ștergere
  12. Your photos are so beautiful. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/04/viktor-rolf-bonbon-vs-hugo-boss-scent.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are borrowed from a talented photographer.
      Thank you, on behalf of the photographer.

      Ștergere
  13. Uneori am impresia că vremea asta de primăvară capricioasă este cam... glumeață! Cand începem să ne pregătim hainele de vreme caldă...hop puțină zăpadă. Sau mai multă! Și iar ne îmbrăcăm cu hainele groase și cu ghete... Pentru siguranță, le am pregătite și pe alea... și pe celelalte. După cum se arată dimineața, la fereastră :-)
    Frumoase poze. Numai bine, dragă Diana și zile minunate! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dada! Pare ca se distreaza pe seama noastra vremea. 😊
      La fel si eu, sa nu dau din colt in colt, dar s-a intamplat sa ma imbrac gros si mai apoi sa fie cald (mai bine sa am de dat jos decat sa n-am ce pune sa-mi fie cald).
      Iti multumesc, Alex draga! 😊 Zile minunate iti doresc sa aveti si voi! Numai bine!

      Ștergere
  14. Un "covor" de viorele care fusese acoperit cu zapada e acolo - chiar mai mare acum, deci unele plante, cel putin, au scapat cu bine; dar nu vad muguri in pomi (in zona unde ma invart mai mult) - si e aproape mijlocul lunii aprilie! Mi-ar parea tare rau ca teiul sa nu aiba flori in acest an... Ar insemna, posibil, sa fie afectat serios. :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Interesantă comparație a celor două sezoane. Mai ales scena de zăpadă care nu există în țara mea. Pentru mine, peisajul înzăpezit este o priveliște fascinantă.
    Salutări din Indonezia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi imaginez ca e un contrast puternic. 😊 Eu, dupa caldura verii, am nevoie de racoare.
      Multumesc! Toate cele bune!

      Ștergere
  16. Cât de frumoasă și imprevizibilă este natura, mai ales primăvara. Ador acest timp și mă minunez de fiecare dată - azi încalț sandale, iar mâine cizme cu blană.
    Ați reușit de minune să redați căldura și „brrrr”-ul din această primăvară. Felicitări, Diana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primavara e un anotimp plin de contraste, de surprize. 😊
      Multumesc pentru vizita si compliment.

      Mi-ar placea sa va intorc vizita, dar nu stiu unde. 😊

      Ștergere
  17. Last week, same stuation happened here. It was heavy snowing at 3 days then sun rising. Thank you for the information. Greetings from Turkey.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spring is full of surprises! It puts us to the test. 😊
      With pleasure! Thanks for stopping by.
      All the best!

      Ștergere
  18. Beautiful nature photos! Flower growing from tree is a marvellous site. Thanks for joining in Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The young twig on the old trunk.
      My pleasure!
      Thank you for hosting.

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.