2021-06-06

Duminica e cu mandale

M-am gândit, așa, stând drept și cugetând strâmb, să pregătesc pentru și să postez duminica mandale. N-o să-mi fac un obicei - nu sunt suficient de perseverentă pentru a-mi forma obiceiuri de acest gen.

În această perioadă prefer să mă joc cât mai mult timp posibil, așa că desenez mandale apoi le editez în alt program și public aici ce-mi reușește.

Mandala originală:
Mandala editată:
Următoarea nu este tocmai o mandala, dar e desenată într-un program dintr-o „secțiune” a platformei - să zic așa, pentru că nu știu cum altfel să zic - unde desenez, de regulă, mandale.
N-am insistat prea mult cu editarea fotografiei de mai sus:

Mai aveam de editat, dar s-a scurs timpul furat pentru joacă. De-o mandală tot am mai făcut rost de timp:

Modificat
ă:
Principiul mandalei exprimă experiența de a vedea legătura tuturor fenomenelor. 
(Chögyam Trungpa)

4 comentarii:

  1. Imi pare atat de bine ca s-a intamplat descoperirea acestor programele...😊
    Posibilitatile sunt infinite, dupa cum constatam.
    Te-ai jucat minunat. Incerc sa preiau ideea din ultimul citat si recunosc ca este surprinzatoare. Dar gandindu-ma cum evolueaza liniile in programele astea parca incep sa o intrezaresc... 😊
    In a patra imagine parca sunt doua dansatoare de tango. Asa pare 'melodia'...
    Multumesc pentru noile minuni, Diana draga! O seara faina si o saptamana minunata!❤️ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur ca le-ai descoperit si "le-ai dat mai departe".
      Ha! Reusesc sa vad si eu dansatoarele! Ce ti-e si cu sugestiile... 😊 Nu m-as fi gandit la dansatoare (am vazut doar un mecanism ciudat).
      Desenand mandale, mintea se goleste de "balast" si, poate, in timp, voi vedea si eu legatura fenomenelor.
      Cu drag! Si eu iti multumesc, Suzana draga! ❤️ Zi frumoasa, intr-o saptamana frumoasa iti doresc! Pupici! 😘

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.