2021-06-04

Tei ciuntit și Epiphyllum

Este corect „un” Epiphyllum sau „o” Epiphyllum? Cred că „o” e corect: o plantă Epiphyllum, două plante... Cred că am o siguranță arsă.

Pentru că am o jucărie nouă, și pentru că afară mai mult a plouat în săptămâna care se încheie, m-am jucat și-am editat două fotografii.

Teiul ciuntit, fotografiat în 29 mai:
Fotografia teiului, modificată:
Epiphyllum (o specie de), plantă fotografiată de altcineva, într-un hol de bloc, la fereastră, unde are lumină din plin. Avem și noi unul, a făcut flori de-a lungul timpului, dar niciodată așa de multe ca cel din fotografia aceasta:
Fotografia plantei, modificată:
N-am folosit toate „efectele” de care dispune editorul pentru că ar fi fost (mult) prea mult.

8 comentarii:

  1. E aşa de frumoasă joaca asta a ta, că nici nu mai contează cum e corect!
    Zi frumoasă, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca bine zici! 😊
      Ma bucur sa stiu ca iti place si joaca aceasta. 😊
      Iti multumesc, Potecuta! Zi frumoasa sa ai si tu!

      Ștergere
  2. Acum cateva zile, vreo patru sa fie, am vazut floarea intr-o vitrina si incercam sa-mi amintesc ce presupun ca nu stiam: cum se numeste!😊
    Imi place enorm, desi doar la altii am vazut-o. Acum ca stiu numele, o pot cauta si intr-un magazin cu plante.
    Cat priveste efectele, le iubesc. Am facut si eu un duplex pe un fulg: cerculete si efectul piramidal.
    Multumesc mult pentru imagini, draga Diana! Sper sa gasesc plantuta, desi habar nu am daca e compatibila cu ce am sau unde sa o mai pun.
    Pupici si odihna colorata!❤️ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Denumirea plantei datorita tie o stiu. Uitasem cum ii zice, dar mi-am amintit ca am mai postat o imagine (doua) si la una dintre postari mi-ai dat un link. Am cautat, am gasit si-am stiut cum sa-i zic. 😊
      Si mie-mi plac efectele. Trebuie sa fur niste timp si sa incerc toate efectele - am constatat ca nu toate arata bine pe orice foto. Buna idee! Sa incerc si pe fulgul de nea! 😊
      Cu drag! Si eu iti multumesc!
      Constat ca plantei ii trebuie multa lumina si caldura, si face flori multe.
      Multumesc, la fel, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

      Ștergere
  3. Fotografia 2 este foarte frumoasă și, de asemenea, a fost făcută specială. O zi plăcută. Salutări din Olanda.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc ca ai trecut pe aici!
      Sa ai o seara placuta!
      Salutari calduroase!

      Ștergere
  4. :) O săptămână frumoasă, liniștită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc!
      Saptamana frumoasa si linistita iti doresc sa ai si tu! 😊

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.